4,592
 

TRAILER for THE BLACK PHONE... Ethan Hawke



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section tv / movies
  
 2 weeks ago '04        #1
2058 page views
38 comments


patt24 
avatar
Props total: 12830 12 K  Slaps total: 1451 1 K
TRAILER for THE BLACK PHONE... Ethan Hawke
 

 

looks great to me... i fu*k with derrickson & cargill
+32   



best
worst
38 comments
 

Top 10 most propped recently  2 weeks ago '20        #2
Dap Or Slap Me  topics gone triple plat - Number 1 spot x9
Props total: 43021 43 K  Slaps total: 5976 5 K
lol I forgot what section I was browsing and saw the title and went "ANOTHER fu*king iphone!?!"

Edited:
Ok after trailer, I'm ready to see this. sh*t looks dope.
+11   

 2 weeks ago '04        #3
Jae_Hood_354 
Props total: 9576 9 K  Slaps total: 952 952
I watched the trailer didn’t see Ethan, does he play the k*ller?
+6   

 2 weeks ago '20        #4
Blafy  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 61897 61 K  Slaps total: 4600 4 K
It Vibes all over this film

Also the trailer is showing the whole movie
Kid gets Snatched up
The training
The little girl discovers everything
The f*ght
All the Easter eggs in between

6/10 maybe I’ll watch again
+14   

 2 weeks ago '06        #5
Special Edd 
Props total: 14718 14 K  Slaps total: 4511 4 K
 Blafy said
It Vibes all over this film

Also the trailer is showing the whole movie
Kid gets Snatched up
The training
The little girl discovers everything
The f*ght
All the Easter eggs in between

6/10 maybe Iíll watch again
Yea I thought it was an IT spinoff or somethin but looks good
+2   

 2 weeks ago '04        #6
Chokeabiish 
Props total: 7889 7 K  Slaps total: 592 592
On the fence but I'd like to see Ethan Hawke in a different role like this so I may watch.

 2 weeks ago '06        #7
V For Vendetta 
Props total: 14130 14 K  Slaps total: 1050 1 K
I'm in there

 2 weeks ago '16        #8
Homer Pimpson 
Props total: 35036 35 K  Slaps total: 7259 7 K
2022

+5   

 2 weeks ago '08        #9
buck_marley 
Props total: 1133 1 K  Slaps total: 347 347
 Homer Pimpson said
2022

yeah i agree... why is teh trailer out so soon for a horror movie ??

i get it if its a big marvel release or w.e
but a trailer this early for a horror movie.. smh

still want to watch tho...
+4   

 2 weeks ago '07        #10
TH35 
Props total: 39131 39 K  Slaps total: 4234 4 K
 Jae_Hood_354 said
I watched the trailer didnít see Ethan, does he play the k*ller?
Yes.

I'm down with it. Derrickson and Hawke work well together. Looks good! I wish Derrickson would've stayed on Doctor Strange but I get his decision. Derrickson and Flannigan are great when it comes to horror.
+1   

 2 weeks ago '05        #11
young jeezy478 
Props total: 337 337  Slaps total: 45 45
jesus christ just play the whole movie in the trailer.
+10   

 2 weeks ago '15        #12
Whatchumean 
Props total: 4363 4 K  Slaps total: 1118 1 K
That sh*t a*s pu**y
-2   

 2 weeks ago '04        #13
astrotrain 
Props total: 3316 3 K  Slaps total: 275 275
Had to stop watching the trailer cos it looked like they were gonna give away the whole movie. Definitely on the watch list.
+3   

 2 weeks ago '14        #14
DavidAames  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 29054 29 K  Slaps total: 1247 1 K
 Blafy said
It Vibes all over this film

Also the trailer is showing the whole movie
Kid gets Snatched up
The training
The little girl discovers everything
The f*ght
All the Easter eggs in between

6/10 maybe Iíll watch again
Thatís all i needed To hear (It Vibes).

Pennywise is one of My GOATs.
+2   

 2 weeks ago '14        #15
Los Pollos 
Props total: 18879 18 K  Slaps total: 9228 9 K

 2 weeks ago '07        #16
r.burgundy 
Props total: 27053 27 K  Slaps total: 4653 4 K
 patt24 said



looks great to me... i fu*k with derrickson & cargill
Trailer showed too much
+3   

 2 weeks ago '04        #17
patt24  OP
Props total: 12830 12 K  Slaps total: 1451 1 K
 r.burgundy said
Trailer showed too much
It did. Not a fan of trailers over 75 seconds but as a low budget slow burn indie horror... I get why
+1   

 2 weeks ago '12        #18
Binds 
Props total: 10541 10 K  Slaps total: 867 867
 Special Edd said
Yea I thought it was an IT spinoff or somethin but looks good
man wtf foreal i feel like I watched the whole movie already
+4   

Top 10 most propped recently  2 weeks ago '12        #19
The Consultant  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 55586 55 K  Slaps total: 3494 3 K
There has to be some crazy a*s twist to this and I'm a*suming so.. cause like others have said, just watched the whole movie and now I'm no longer interested
+6   

 2 weeks ago '05        #20
youngvito18 
Props total: 26032 26 K  Slaps total: 4803 4 K
Looks like sh*t

Aloy of thoss Blum house movies be on hulu and they be trash

 2 weeks ago '06        #21
Verdict  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 8493 8 K  Slaps total: 1411 1 K
Yeah the trailer gave away the whole movie
+2   

 2 weeks ago '06        #22
dagreat1_87 
Props total: 18856 18 K  Slaps total: 970 970
 Verdict said
Yeah the trailer gave away the whole movie
yup....but i'm still gonna watch it lol
+1   

 2 weeks ago '04        #23
Kanaki 
Props total: 138 138  Slaps total: 15 15
 astrotrain said
Had to stop watching the trailer cos it looked like they were gonna give away the whole movie. Definitely on the watch list.
Man U not lying. Trailer k*lled the whole movie for me
+1   

 2 weeks ago '20        #24
Bateman 
Props total: 18323 18 K  Slaps total: 1605 1 K
Looks stupid

 2 weeks ago '20        #25
RTJ 
Props total: 13878 13 K  Slaps total: 1050 1 K
The premise sounded interesting initially but the trailer was so long it put me off it.

Probably catch it at some point but damn a nearly 3 min trailer



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
online now  33
Oct 24 - Media kicked off Howard campus for filming Biological Warfare
131 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
+21online now  21
Oct 24 - Alec Baldwin ignored the No. 1 rule of gun safety: Hollywood weapons ..
162 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
-20online now  15
Apparently $503 million gets you 5/9 42 Yards 1int & a lost fumble lmao!
119 comments
22 hours ago
@sports
most viewed right now
-28online now  13
Video inside 2 School Teachers Charged with Murd3r After Drunkenly Walking into Wron..
79 comments
2 days ago
@wild'ish
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy