3,023
 

Jun 9 - Epps slams Chappelle


 
2
most viewed right now
+23  84
133 comments @misc


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

New replies show every 10 seconds
 06-12-2005, 01:38 PM         #126
bdboy04 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Epps Must Had To Vendetta Against Dave Lol

50 Mill I Would Hate Dave Too Lol Naw Epps Cool
Dave Is Just Under Pressure Like Anyone In His Position Would Be

 14 years ago '04        #127
ClokWoRk ORaNge 
space
avatar space
space
$1,924 | Props total: 71 71
chapelle gonn be the 50 cent of the comedia world.. everyone gonna start hating yet secretly buy all his new sh*t..

epps is retarded, chapelle dont have JUST white writers.. he got black writers too, Ashy Larry writes for him too.. All these dudes.. He 4gets Chapelle is a stand up comedian first and a tv personality pretty much 2nd.. He needs help with writing, no big deal..

Epps is sour cuz Chapelle is gettin money and The Honeymooners is gettin nowhere...

 14 years ago '05        #128
gordo 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,483 | Props total: 0 0
epps just hatin

 06-12-2005, 02:27 PM         #129
tinytiny 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i dont care where the n*gga grew up and how hes built fu*k it he funny as a mafuka

 14 years ago '04        #130
slimyellow 5 heat pts
space
avatar space
space
$13,932 | Props total: 2880 2880
Yall talkin like Epps aint gettin money.

fu*k outta hea..........

 06-12-2005, 03:14 PM         #131
slim08shady 
space
space
space
$n/a | Props total:  
dave chappelle is funny as hell...fu*k epps...propz on the info

 14 years ago '04        #132
pittlife 
space
space
space
$300 | Props total: 0 0
white/black...its comedy dumbass, who cares as long as ur laughing

 06-13-2005, 08:27 AM         #133
Mcmasterlock 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Epps is better than Chappelle

 06-13-2005, 08:51 AM         #134
CapoStatus4K 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 stay alert said
y did epps have 2 go on tv and say all this, he should have just said it in Chappelle

Nice avy.........

 06-13-2005, 11:32 AM         #135
deeeillest 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ClokWoRk ORaNge said
chapelle gonn be the 50 cent of the comedia world.. everyone gonna start hating yet secretly buy all his new sh*t..

epps is retarded, chapelle dont have JUST white writers.. he got black writers too, Ashy Larry writes for him too.. All these dudes.. He 4gets Chapelle is a stand up comedian first and a tv personality pretty much 2nd.. He needs help with writing, no big deal..

Epps is sour cuz Chapelle is gettin money and The Honeymooners is gettin nowhere...
ahh man that is soo true

 06-14-2005, 12:56 AM         #136
oK.Player 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 lilwatt2004 said
mike epps was on point about why dave melted down. He ain't built like that. dave's a funny dude and all but do you think you would watch Chappelle show if Charlie Murphy
and all those other funny cats weren't on there.
YUP. I WOULD.

 06-14-2005, 08:47 AM         #137
~OSiRiS~ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 JFamis said
damn comedians beefin now thats some sad sh*t

yep they're black too!!!

 14 years ago '04        #138
e117v1 
space
avatar space
space
$1,379 | Props total: 42 42
 Javon23 said
coulda swore chappelle is from some small hick town in ohio

i agree with epps. chappelle is extremely overrated
he acts and dresses more white then black is ya ask me
his comedy specials are not funny to me
...i read through most of this thread....and that ^ was probably the most ignorant post....

 06-14-2005, 02:28 PM         #139
AceBoogy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I live in the town that hes from Yellow Springs OH, and its not a "hick town" but i see him down here all the time because its a place that he can go were people dont bother him because most of the people here are use to seeing him before he made his show and started getting really popular.

 14 years ago '04        #140
Javon23 333 heat pts333
space
avatar space
space
$51,940 | Props total: 23312 23312
 e117v1 said
...i read through most of this thread....and that ^ was probably the most ignorant post....
yu maad youngin

New replies show every 10 seconds
Home      
  





 


 
 




most viewed right now
+25online now  43
I just gotta smash raw, fam....
18 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+21online now  42
Video inside MozZY gives update on Mess MozZY Member status and Nipsey Hussle death.
28 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+36online now  31
Image(s) inside Tourist / Civilian Get SMACKED For Writing On Rolling 60s NIPSEY CRENS..
146 comments
18 hours ago
@misc
most viewed right now
+55online now  28
Image(s) inside Apr 23 - Howard University Has Banned All D.C. Residents From Walking ..
132 comments
22 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy