3,754
 

Cot dammit mf marketing now I'm gonna watch BMF



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT

most viewed right now
+19  82
63 replies  @games



section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section hiphop
  
 3 weeks ago '16        #1
3772 page views
85 comments


foshoVoodoo  topics gone triple plat - Number 1 spot x50
avatar
Props total: 110299 110 K  Slaps total: 21715 21 K
Cot dammit mf marketing now I'm gonna watch BMF
 

 

I wasn't even gonna watch this sh*t. 50 is kkk. Same ole glorifying black genocide gangsta programming. I got to watch because tasha directing it and I love that lady image
+32   



best
worst
85 comments
 

 3 weeks ago '19        #2
Beach city  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 45151 45 K  Slaps total: 1068 1 K
 foshoVoodoo said



I wasn't even gonna watch this sh*t. 50 is kkk. Same ole glorifying black genocide gangsta programming. I got to watch because tasha directing it and I love that lady
Yeah I want to check it out too. Do you know anybody who seen it yet?
+2   

 3 weeks ago '16        #3
metro6  topics gone triple plat - Number 1 spot x11
Props total: 23729 23 K  Slaps total: 11491 11 K
Lol just watch it, it’s great
+9   

 3 weeks ago '16        #4
foshoVoodoo  topics gone triple plat - Number 1 spot x50 OP
Props total: 110299 110 K  Slaps total: 21715 21 K
 Beach city said
Yeah I want to check it out too. Do you know anybody who seen it yet?
actually it air today on starz

unless this is old




9pm


Last edited by foshoVoodoo; 09-26-2021 at 12:03 PM..
+8   

 3 weeks ago '19        #5
Beach city  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 45151 45 K  Slaps total: 1068 1 K
 foshoVoodoo said
actually it air today on starz

unless this is old


Bro I don't have starz

 3 weeks ago '16        #6
Soo Special OG  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 40365 40 K  Slaps total: 7504 7 K
 foshoVoodoo said



I wasn't even gonna watch this sh*t. 50 is kkk. Same ole glorifying black genocide gangsta programming. I got to watch because tasha directing it and I love that lady
black show, black actors, black directors all across fif shows and you talkin bout KKK

how much money you put into black ppl pockets?
+52   

 3 weeks ago '05        #7
CartelFamill 
Props total: 12742 12 K  Slaps total: 1474 1 K
I already seen it ....Curtis got another one
+21   

 3 weeks ago '14        #8
K Robinson 
Props total: 8053 8 K  Slaps total: 2100 2 K
I keep getting ads for this and the sh*t looks fire.

Sidenote Hulu went up $13 a month to watch with no ads they really know what they doing sh*t is definitely a rip off
+6   

 3 weeks ago '16        #9
foshoVoodoo  topics gone triple plat - Number 1 spot x50 OP
Props total: 110299 110 K  Slaps total: 21715 21 K
 Beach city said
Bro I don't have starz
now you got starz bredda check ya dm
+12   

 3 weeks ago '16        #10
foshoVoodoo  topics gone triple plat - Number 1 spot x50 OP
Props total: 110299 110 K  Slaps total: 21715 21 K
 Soo Special OG said
black show, black actors, black directors all across fif shows and you talkin bout KKK

how much money you put into black ppl pockets?
so did obama but genocided us at the same time was your obama phone worth it
-4   

 3 weeks ago '20        #11
silversatin  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 5022 5 K  Slaps total: 1706 1 K
 Beach city said
Bro I don't have starz
We live in the internet Era, I'm sure it's on Google somewhere for free
+7   

 3 weeks ago '04        #12
bingiedred 
Props total: 4836 4 K  Slaps total: 1024 1 K
 Soo Special OG said
black show, black actors, black directors all across fif shows and you talkin bout KKK

how much money you put into black ppl pockets?
Lol, he's promoting degrading behavior and more sh*t that's gonna get black youth locked up and/or k*lled thinking they can emulate these "gangstas".. if that ain't KKK then what is..
-9   

 3 weeks ago '05        #13
EastBroadway  topics gone triple plat - Number 1 spot x18
Props total: 4972 4 K  Slaps total: 915 915
 Beach city said
Bro I don't have starz
Soap2day.to
+8   

 3 weeks ago '11        #14
GrindPOWER$  topics gone triple plat - Number 1 spot x15
Props total: 72201 72 K  Slaps total: 13378 13 K
she is the same on and off screen gotta give her credit she plan roles that's her.
+3   

 3 weeks ago '05        #15
EastBroadway  topics gone triple plat - Number 1 spot x18
Props total: 4972 4 K  Slaps total: 915 915
 K Robinson said
I keep getting ads for this and the sh*t looks fire.

Sidenote Hulu went up $13 a month to watch with no ads they really know what they doing sh*t is definitely a rip off
Soap2day.to

Free.
+7   

 3 weeks ago '18        #16
Juliette DaBlok  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 42948 42 K  Slaps total: 6315 6 K

 3 weeks ago '18        #17
baddie  topics gone triple plat - Number 1 spot x23
Props total: 50294 50 K  Slaps total: 20123 20 K
 K Robinson said
I keep getting ads for this and the sh*t looks fire.

Sidenote Hulu went up $13 a month to watch with no ads they really know what they doing sh*t is definitely a rip off
Hulu for free through Spotify >>>

+2   

 3 weeks ago '18        #18
Itsbrooklyn1 
Props total: 270 270  Slaps total: 31 31
This is pretty interesting. Especially since her and Michael K Williams had a really close relationship (might have been dating ) and 50 has been posting alot of slick sh*t in regards to Michael’s death as a way to promote his show
+8   

 3 weeks ago '18        #19
Lsulakersaints 
Props total: 21604 21 K  Slaps total: 1045 1 K
How do yall be finding that sh*t, bc whenever I look i always find some bs a*s, virus infested site
+3   

 3 weeks ago '18        #20
FlexRegum 
Props total: 3732 3 K  Slaps total: 171 171
I’ll be watching after my Saints get the job done in NE
+2   

 3 weeks ago '12        #21
McGirt876  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 22622 22 K  Slaps total: 1825 1 K
Ain't gon lie... Tasha been on my hit list for years. Aging gracefully too...
+4   

 3 weeks ago '04        #22
KLYDE 
Props total: 384 384  Slaps total: 78 78
Think i saw kash doll nekkid on it
+8   

 3 weeks ago '19        #23
Dredagod7920 
Props total: 478 478  Slaps total: 87 87
 CartelFamill said
I already seen it ....Curtis got another one
Yea watched it last night definitely going to be good.
+1   

 3 weeks ago '04        #24
7twelve 
Props total: 38184 38 K  Slaps total: 8441 8 K
 foshoVoodoo said



I wasn't even gonna watch this sh*t. 50 is kkk. Same ole glorifying black genocide gangsta programming. I got to watch because tasha directing it and I love that lady
heard it was actually her show/idea

what she mean she thought she was too black. theres no such thing
+1   

 3 weeks ago '15        #25
johnphnx 
Props total: 5120 5 K  Slaps total: 688 688
 Beach city said
Bro I don't have starz
They got a free 7 day trial
+1   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+304online now  34
Video inside My Man Can't Be a Security Guard No More After This....
178 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
+35online now  25
[Fat Loss] The 10 most Underrated foods for fat loss (and staying lean)
47 comments
2 days ago
@misc
most viewed right now
+99online now  21
Video inside When y'all both notice red flags!!
77 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  17
Video inside HALLOWEEN k*llS (2021) | US Premiere
56 comments
18 hours ago
@movies
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy