3,867
 

Tony Todd Tells Microsoft, “I Only Mess With Winners” Voices Venom in PS5 Spider-Man 2



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section games
  
 1 month ago '11        #1
1389 page views
31 comments


CALViiiN  topics gone triple plat - Number 1 spot x26
avatar
Props total: 69615 69 K  Slaps total: 8378 8 K
Tony Todd Tells Microsoft, “I Only Mess With Winners” Voices Venom in PS5 Spider-Man 2
 

 

that Anthony Mackie thread though image

+16   



best
worst
31 comments
 

 1 month ago '05        #2
Krazie 
Props total: 43269 43 K  Slaps total: 6718 6 K
God damn y'all love Microsoft
+13   

Top 10 most slapped recently  1 month ago '17        #3
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 81537 81 K  Slaps total: 28580 28 K
Great casting choice
+14   

 1 month ago '11        #4
CALViiiN  topics gone triple plat - Number 1 spot x26 OP
Props total: 69615 69 K  Slaps total: 8378 8 K
 Krazie said
God damn y'all love Microsoft
god damn you in another ps5 thread

+4   

 1 month ago '12        #5
Faythung  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 23393 23 K  Slaps total: 2114 2 K
 CALViiiN said
god damn you in another ps5 thread

Tony Todd Tells Microsoft..........
+13   

 1 month ago '05        #6
Krazie 
Props total: 43269 43 K  Slaps total: 6718 6 K
 CALViiiN said
god damn you in another ps5 thread

PS5 thread?

Where?
+3   

 1 month ago '12        #7
OldBusiness  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 183974 183 K  Slaps total: 10750 10 K
Glad the OG Getting work and 5 more years in the game will equal a 40 year long career acting for him

Tony Todd is dope. He's done videogames before too with a few appearances in a few Call of Duty Games, anda if you played Half Life Episode 2 or Alyx he was Vortigaunt

This is gonna be fire
+9   

 1 month ago '12        #8
Faythung  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 23393 23 K  Slaps total: 2114 2 K
 OldBusiness said

Tony Todd is dope. He's done videogames before too with a few appearances in a few Call of Duty Games, anda if you played Half Life Episode 2 or Alyx he was Vortigaunt

This is gonna be fire


Classic.

























































+4   

Top 10 most slapped recently  1 month ago '17        #9
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 81537 81 K  Slaps total: 28580 28 K
 CALViiiN said
god damn you in another ps5 thread

+3   

 1 month ago '12        #10
OldBusiness  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 183974 183 K  Slaps total: 10750 10 K
 Faythung said



Classic.





LOL at the gif, and yup legendary

 1 month ago '18        #11
Most Palone 
Props total: 23378 23 K  Slaps total: 1545 1 K
 CALViiiN said



that Anthony Mackie thread though


😧😧😧 didn’t know dude was the voice of venom

respect to the Og

Been in the game for 40 years
+6   

 1 month ago '05        #12
TonyCartagena 
Props total: 59142 59 K  Slaps total: 9920 9 K
 CALViiiN said
god damn you in another ps5 thread

Idiots Cant Help Themselves
+2   

 1 month ago '06        #13
Storchaveli  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 28754 28 K  Slaps total: 6969 6 K
PS5 stans are the only ones who go to sleep at night like




Weirdo behavior.
+3   

 1 month ago '05        #14
Ghettoquiz 
Props total: 3393 3 K  Slaps total: 516 516
only mess with winners, how many critically acclaimed classics he got since dude such a winner

 1 month ago '21        #15
Young Defiant  topics gone triple plat - Number 1 spot x11
Props total: 8956 8 K  Slaps total: 18279 18 K
You can tell his breathe smell like hot fresh cans of dog sh*t.. lmao
-5   

 1 month ago '16        #16
Hoggystyle  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 82360 82 K  Slaps total: 9044 9 K
Microsoft like that fat old sloppy hoe that stay getting rejected at parties
+3   

Top 10 most slapped recently  1 month ago '17        #17
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 81537 81 K  Slaps total: 28580 28 K
 Ghettoquiz said
only mess with winners, how many critically acclaimed classics he got since dude such a winner
I refuse to believe you are asking this about Tony Todd
+4   

 1 month ago '14        #18
s550benz 
Props total: 4818 4 K  Slaps total: 1266 1 K
I hate bandwagon people, especially the ones who employ the logic of “imma roll with whoever is winnin” like a free-rider who ain’t sh*t. Easily replaceable individuals these days, never downplay your next possible employer.
-1   

 1 month ago '11        #19
GrindPOWER$  topics gone triple plat - Number 1 spot x16
Props total: 73653 73 K  Slaps total: 13685 13 K
dude need to get more work
-1   

Top 10 most slapped recently  1 month ago '17        #20
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 81537 81 K  Slaps total: 28580 28 K
 s550benz said
I hate bandwagon people, especially the ones who employ the logic of “imma roll with whoever is winnin” like a free-rider who ain’t sh*t. Easily replaceable individuals these days, never downplay your next possible employer.
He ain’t say this bro lmao
+5   

 1 month ago '12        #21
daman729 
Props total: 75361 75 K  Slaps total: 3138 3 K
Ole Candy Man lol. We always talk about Michael Myers, Chucky, Jason, etc. But cats in the hood were scared of this MF.

+4   

 1 month ago '21        #22
Jonny2soxs  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 16008 16 K  Slaps total: 4017 4 K
He getting work
Respect ✊

 1 month ago '14        #23
s550benz 
Props total: 4818 4 K  Slaps total: 1266 1 K
 SPdaGOAT said
He ain’t say this bro lmao
Lmaoooo fu*k me then
+3   

 1 month ago '12        #24
OldBusiness  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 183974 183 K  Slaps total: 10750 10 K
 s550benz said
Lmaoooo fu*k me then
They got me yesterday cause I thought Anthony Mackie really said that, either way its still hilarious
+3   

 1 month ago '15        #25
Mtyjoejnblkblnd  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 49733 49 K  Slaps total: 5890 5 K
been watching a lot of this guy's interviews an such. honestly seems like a really good dude.




Last edited by Mtyjoejnblkblnd; 09-16-2021 at 10:50 PM..



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+22online now  31
You rocking these sneakers?
33 comments
21 hours ago
@gear
most viewed right now
-26online now  19
Article inside 21 year old single mother of 2 commits suicide
100 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+29online now  12
So animals can walk on water?
51 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
+25online now  12
Adam silver has done a great job with rule changes … no more flops!!!!!
45 comments
21 hours ago
@sports
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy