4,598
 

nicki minaj is currently on ig live dropping truth bombs in response to her vax controver



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section hiphop
  
 1 month ago '21        #1
6889 page views
285 comments


news  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
avatar
Props total: 3320 3 K  Slaps total: 2498 2 K
nicki minaj is currently on ig live dropping truth bombs in response to her vax controver
 

 

she is 100 percent correct......social media has become think like me agree with me or we mob/cancel you

the left is the dictatorship u claimed trump was


Last edited by news; 09-16-2021 at 03:51 AM..
-39   



best
worst
285 comments
 

 1 month ago '21        #2
nodayzoffatl  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 21394 21 K  Slaps total: 2871 2 K
2021 translation:

truth bombs = opinions spoken loudly


+171   

 1 month ago '13        #3
THEDONN  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 102587 102 K  Slaps total: 41886 41 K
No 1 bi*ch should have all that power

+21   

 1 month ago '15        #4
JRob1125 
Props total: 25537 25 K  Slaps total: 2411 2 K
 nodayzoffatl said
2021 translation:

truth bombs = opinions spoken loudly


I cringe every time I see that term
+38   

 1 month ago '21        #5
nodayzoffatl  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 21394 21 K  Slaps total: 2871 2 K
yathreadfloppedb
+16   

 1 month ago '17        #6
justin747  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 176633 176 K  Slaps total: 25335 25 K
sportsbook top 10
Idiots will take medical advice from a 38 year old that calls herself Barbie, but not Dr Fauci who has been a doctor for FIFTY THREE years

+128   

 1 month ago '11        #7
shellz386  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 14104 14 K  Slaps total: 2205 2 K
Nicki going out really sad in 2021


[spoiler - click to view]



Thoughts and prayers
+37   

 1 month ago '14        #8
215Philly  topics gone triple plat - Number 1 spot x10
Props total: 84026 84 K  Slaps total: 28311 28 K
 justin747 said
Idiots will take medical advice from a 38 year old that calls herself Barbie, but not Dr Fauci who has been a doctor for FIFTY THREE years

bi*ch would rather stuff plastic in her a*s from a back alley doctor in Brooklyn rather than take a vaccine
+52   

 1 month ago '04        #9
zone3cp 
Props total: 140332 140 K  Slaps total: 15007 15 K
Yeah I’m gonna trust this bi*ch over a doctor.


+62   

 1 month ago '21        #10
Ltg 
Props total: 268 268  Slaps total: 16 16
If Jesus is real that n*gga left and ain’t coming back cuz he realized humans are fu*king retards. They don’t want our dumbasses in heaven lol
+31   

 1 month ago '04        #11
Mista Mizatti 
Props total: 4756 4 K  Slaps total: 376 376
 justin747 said
Idiots will take medical advice from a 38 year old that calls herself Barbie, but not Dr Fauci who has been a doctor for FIFTY THREE years

“But but random Twitter posts prove my point that the vaccine is bad. You need to stop listening to the media, and only believe the unproven information I want to believe otherwise you’re a sheep.”
+31   

 1 month ago '15        #12
7daytheory 
Props total: 1696 1 K  Slaps total: 1025 1 K
 justin747 said
Idiots will take medical advice from a 38 year old that calls herself Barbie, but not Dr Fauci who has been a doctor for FIFTY THREE years

The same vermon that brought you HIV/AIDS.. which also happens to be in your favorite covid jab.
-16   

 1 month ago '16        #13
Boogie1790  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 59485 59 K  Slaps total: 9413 9 K
 Ltg said
If Jesus is real that n*gga left and ain’t coming back cuz he realized humans are fu*king retards. They don’t want our dumbasses in heaven lol
Bruh. Yall have so lil knowledge of Jesus its a ashamed.

All of this was written
+12   

 1 month ago '17        #14
justin747  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 176633 176 K  Slaps total: 25335 25 K
sportsbook top 10
 7daytheory said
The same vermon that brought you HIV/AIDS.. which also happens to be in your favorite covid jab.
Hit dog hollering




+13   

 1 month ago '21        #15
nocomment  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 7430 7 K  Slaps total: 1292 1 K
the iron knee op calls himself news


Last edited by nocomment; 09-15-2021 at 10:30 PM..

 1 month ago '17        #16
Speedy ClapSon 
Props total: 24048 24 K  Slaps total: 7952 7 K
Taking a vaccine that took less than a year to create

Government turning y'all into human lab rats
+5   

 1 month ago '20        #17
ProfessionalDon  topics gone triple plat - Number 1 spot x13
Props total: 27214 27 K  Slaps total: 4769 4 K
ban her from all platforms
-6   

 1 month ago '20        #18
ProfessionalDon  topics gone triple plat - Number 1 spot x13
Props total: 27214 27 K  Slaps total: 4769 4 K
she is cool with injecting plastic in to her body, but a vaccine no no no
+31   

 1 month ago '16        #19
Boogie1790  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 59485 59 K  Slaps total: 9413 9 K
 Mista Mizatti said
“But but random Twitter posts prove my point that the vaccine is bad. You need to stop listening to the media, and only believe the unproven information I want to believe otherwise you’re a sheep.”
I have the vaccine

And yall sound like dumb a*ses yall self

You can't blame people for not trusting lying as government and lying media.

Yall jus as big of sheep as the people listening to Twitter and then you come on here and talk like you actually know everything going on and you're somehow more intelligent than the next man because you follow what people saying on the news and some doctor as if either are infallible.

sh*ts getting old asf.
+29   

 1 month ago '21        #20
Playboy69  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 17583 17 K  Slaps total: 1961 1 K
 zone3cp said
Yeah I’m gonna trust this bi*ch over a doctor.


 ProfessionalDon said
she is cool with injecting plastic in to her body, but a vaccine no no no

Exactly...“Yada Yada” coming from Nicki Minaj
+7   

Top 10 most propped recently  1 month ago '04        #21
Javon23  topics gone triple plat - Number 1 spot x10
Props total: 50408 50 K  Slaps total: 10344 10 K
Your husband is a pedo
+24   

 1 month ago '19        #22
Free my soul  topics gone triple plat - Number 1 spot x22
Props total: 26334 26 K  Slaps total: 8753 8 K
I can beat off to her voice
-5   

 1 month ago '19        #23
Free my soul  topics gone triple plat - Number 1 spot x22
Props total: 26334 26 K  Slaps total: 8753 8 K
 ProfessionalDon said
she is cool with injecting plastic in to her body, but a vaccine no no no
They have done years and years of testing on butt injections and the side effects and the long-term effect. Tell me the long-term effects of the vaccine
-6   

 1 month ago '04        #24
Mista Mizatti 
Props total: 4756 4 K  Slaps total: 376 376
 Boogie1790 said
I have the vaccine

And yall sound like dumb a*ses yall self

You can't blame people for not trusting lying as government and lying media.

Yall jus as big of sheep as the people listening to Twitter and then you come on here and talk like you actually know everything going on and you're somehow more intelligent than the next man because you follow what people saying on the news and some doctor as if either are infallible.

sh*ts getting old asf.
I’m not even going to respond to the dumb a*s “enlighten centralist” bullsh*t that you wasted time typing out and ask you a simple question….


Why did you get “vaccinated”?
+5   

 1 month ago '21        #25
Myron Diamond 
Props total: 1051 1 K  Slaps total: 265 265
If I wanna hear a bi*ch talk politics I'll watch joy Reed... Now Stfu Nicki and get on yo knees and sukk dis dikk!!!



Last edited by Myron Diamond; 09-16-2021 at 05:41 AM..
-6   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+125online now  29
These Historical figures brought so much joy to the black community
328 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
+202online now  21
Image(s) inside Finished my C8 Corvette Build
83 comments
2 days ago
@rides
most viewed right now
online now  21
Video inside Lmao….26 y/o still living at home trying to manifest a million dollar h..
280 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  8
Image(s) inside Who smoking this??
118 comments
19 hours ago
@wild'ish
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy