2,930
 

Cam'ron chokes on stage and gets booed at Madison Square Garden



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT section hiphop
  
 2 months ago '12        #1
12494 page views
173 comments


King Jaffe Joe  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
avatar
Props total: 17953 17 K  Slaps total: 951 951
Cam'ron chokes on stage and gets booed at Madison Square Garden
 

 


if someone got a better video link it cause this the best i found so far. Son could have went out on a high, let "I really mean it ride" and dip but his ego got the best of him and he tried some other sh*t. Never thought in my life I'd see k*lla Cam get booed in NYC

EDIT: full vid



Last edited by King Jaffe Joe; 08-03-2021 at 10:56 PM..
+54   



best
worst
173 comments
 

 2 months ago '12        #2
halochicken  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 4983 4 K  Slaps total: 618 618
I'm almost positive they were booing the guy trying to end the show. just odd timing
+107   

 2 months ago '15        #3
Jital 
Props total: 2264 2 K  Slaps total: 189 189
I had no idea what he was trying to do..... a freestyle
+41   

 2 months ago '18        #4
shooter  topics gone triple plat - Number 1 spot x7
Props total: 39584 39 K  Slaps total: 3846 3 K
 Jital said
I had no idea what he was trying to do..... a freestyle
Lox got under his skin saying dipset got no real bars so he was gonna show off a freestyle but forgot his lyrics, started over and crowd started booing.
+131   

 2 months ago '12        #5
King Jaffe Joe  topics gone triple plat - Number 1 spot x3 OP
Props total: 17953 17 K  Slaps total: 951 951
 halochicken said
I'm almost positive they were booing the guy trying to end the show. just odd timing
some other dude is trying to tell me that but cam is the one who told the dj to cut off i really mean it twice when he tried playing it
+28   

 2 months ago '07        #6
Avon_Barksdale  topics gone triple plat - Number 1 spot x109
Props total: 237133 237 K  Slaps total: 21268 21 K
Cam was lost after Jada kept bashing head in hit after hit musically...

+91   

 2 months ago '12        #7
halochicken  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 4983 4 K  Slaps total: 618 618
 King Jaffe Joe said
some other dude is trying to tell me that but cam is the one who told the dj to cut off i really mean it twice when he tried playing it
yeah but you can tell their was mad confusing with time . I think thats why he kept saying ok ok to dude. I don't think the boo was for him I think they were closing up shop. on stage and at the doors as well.
-9   

 2 months ago '04        #8
Prometheus 
Props total: 13259 13 K  Slaps total: 1567 1 K
Sheesh this was cringe.
+48   

 2 months ago '12        #9
halochicken  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 4983 4 K  Slaps total: 618 618
 Avon_Barksdale said
Cam was lost after Jada kept bashing head in hit after hit musically...

nah cam wasn't lost jada deff came for heads. but this sh*t was easily jada vs cam.juelz and jim just came sloppy as sh*t cam was on his own.
+23   

 2 months ago '12        #10
King Jaffe Joe  topics gone triple plat - Number 1 spot x3 OP
Props total: 17953 17 K  Slaps total: 951 951
 halochicken said
yeah but you can tell their was mad confusing with time . I think thats why he kept saying ok ok to dude. I don't think the boo was for him I think they were closing up shop. on stage and at the doors as well.
he was saying ok ok cause he was freezing up, sh*t hurts to say but he choked out there. said "yall got it" at the end when he realized the bullsh*t wasnt working and tried to let i really mean it ride but it was too late

dont know what he was tryna do, "styles said we aint got no bars" then tried that sh*t
+45   

 2 months ago '18        #11
Dehone 
Props total: 63025 63 K  Slaps total: 2768 2 K
Cam gonna block the haters on social media or he gonna engage them over them bars

+34   

 2 months ago '12        #12
King Jaffe Joe  topics gone triple plat - Number 1 spot x3 OP
Props total: 17953 17 K  Slaps total: 951 951


Here's the full vid, makes it more clear. This n*gga froze up
+58   

 2 months ago '12        #13
halochicken  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 4983 4 K  Slaps total: 618 618
 King Jaffe Joe said
he was saying ok ok cause he was freezing up, sh*t hurts to say but he choked out there. said "yall got it" at the end when he realized the bullsh*t wasnt working and tried to let i really mean it ride but it was too late

dont know what he was tryna do, "styles said we aint got no bars" then tried that sh*t
you could be right I'm sure cam might touch on it. It can easily be either or
+4   

 2 months ago '15        #14
Jital 
Props total: 2264 2 K  Slaps total: 189 189
 shooter said
Lox got under his skin saying dipset got no real bars so he was gonna show off a freestyle but forgot his lyrics, started over and crowd started booing.
Cam can freestyle tho but it weren't the time
+13   

 2 months ago '19        #15
SirChicoDusty  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 1778 1 K  Slaps total: 202 202
Nah the crowd booed the DJ cause he played some “Old McDonald had a farm” soundtrack to end the set. Can’t go out like that
+8   

 2 months ago '05        #16
Flatbush85  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 15763 15 K  Slaps total: 1501 1 K

+16   

 2 months ago '14        #17
JayGatsby 
Props total: 2541 2 K  Slaps total: 464 464

+71   

 2 months ago '07        #18
OVERLORD 
Props total: 21952 21 K  Slaps total: 6883 6 K
They wasn't booing cam numb nuts
+1   

 2 months ago '05        #19
MemphBleek05 
Props total: 20218 20 K  Slaps total: 832 832
I thought they were trying to stop him...it was way over time at that point
+5   

 2 months ago '12        #20
King Jaffe Joe  topics gone triple plat - Number 1 spot x3 OP
Props total: 17953 17 K  Slaps total: 951 951
 OVERLORD said
They wasn't booing cam numb nuts


watch this vid and tell me they werent booing cam??

you got a problem with me n*gga you know my slogan go and get ya gun (x4)
+38   

 2 months ago '04        #21
youngmic  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 80136 80 K  Slaps total: 6692 6 K
Was a weird moment..like he was waiting for something or the dj to do something...I 1st took it as if they were booing because they thought he was fu*kin up the vibe saying styles was talkin to greasy. Lol then repeating himself. lol salute to Cam tho...lox was just too much for them. Juelz is the one who should've been booed to rehab...tf was wrong w dude
+25   

 2 months ago '16        #22
Alaskan 
Props total: 12580 12 K  Slaps total: 562 562

Make up whatever excuse y'all want but Cam was choking like Chess up there

Timestamp: 2:50
+12   

 2 months ago '15        #23
LegendLouch 
Props total: 32505 32 K  Slaps total: 6434 6 K
Cam gonna go into hiding after this

No more neighbour escapades and pink panther viagara
+34   

 2 months ago '16        #24
Funke  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 15654 15 K  Slaps total: 2604 2 K
Cam wanted to throw Juelz and Jimmy away after that battle. Their energy was trash almost the whole time. Juelz layed down literally...



Last edited by Funke; 08-03-2021 at 11:07 PM..
+48   

Top 10 most propped recently  2 months ago '17        #25
Speedy ClapSon 
Props total: 18846 18 K  Slaps total: 5990 5 K
Harlem n*ggas ain't been the same since asap rocky took the reign
+36   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+93online now  21
Damn joy Taylor looks good today on the herd
155 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
+66online now  17
Denzel as Macbeth, directed by a coen brother. (Featuring a trailer)
121 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
+18online now  11
Video inside AJ Johnson's wife calls out fake love; Can't pay for the funeral
102 comments
19 hours ago
@movies
most viewed right now
+78online now  10
Video inside T.I. On The Late Shawty Lo's Hit Song "Dey Know"
164 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy