4,890
 

Playstation missing out on yet another classic



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section games
  
 2 months ago '12        #1
2291 page views
60 comments


Faythung 
avatar
Props total: 21664 21 K  Slaps total: 1849 1 K
Playstation missing out on yet another classic
 

 
image



Demo available on Xbox:

visit this link https://www.microsoft.com .. ot:overviewtab
+19   



best
worst
60 comments
 

 2 months ago '18        #2
KdenIII 
Props total: 30098 30 K  Slaps total: 4479 4 K
lowkey jealous about this one.
+5   

 2 months ago '21        #3
JayMurdoch  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 8971 8 K  Slaps total: 1374 1 K
I think this is the new "genre" Kojima was talking about when he made death Stranding. Work Sims. Too bad for him they already existed.....


I'm surprised this isn't a playstation exclusive.
-4   

 1 month ago '06        #4
realgunta  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 114757 114 K  Slaps total: 5304 5 K
its cool to see different styles of games

but damn, lol who really be playing these things???

+44   

 1 month ago '05        #5
Krazie 
Props total: 40258 40 K  Slaps total: 5919 5 K
Classic in the making
-2   

 1 month ago '04        #6
Vince McMahon  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 35453 35 K  Slaps total: 919 919
 realgunta said
its cool to see different styles of games

but damn, lol who really be playing these things???

The Farming Simulator games I could see people wanting to play but sh*t is out of hand now

The Snow Plow Sim gotta be up next
+12   

 1 month ago '06        #7
realgunta  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 114757 114 K  Slaps total: 5304 5 K
 Vince McMahon said
The Farming Simulator games I could see people wanting to play but sh*t is out of hand now

The Snow Plow Sim gotta be up next
yup

you remember that Shark Attack game from last year?

i cant remember the name, but you basically were a shark just attacking people.

ima look it up

EDIT***: i found it, its called 'Maneater"




Last edited by realgunta; 06-21-2021 at 10:19 AM..
+2   

 1 month ago '07        #8
KeepinItTrill 
Props total: 63575 63 K  Slaps total: 4200 4 K
 realgunta said
yup

you remember that Shark Attack game from last year?

i cant remember the name, but you basically were a shark just attacking people.

ima look it up
Maneater, it's on game pass
+3   

 1 month ago '06        #9
realgunta  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 114757 114 K  Slaps total: 5304 5 K
 KeepinItTrill said
Maneater, it's on game pass
^^ lol yup, that game

lol, u played it?
+1   

 1 month ago '07        #10
KeepinItTrill 
Props total: 63575 63 K  Slaps total: 4200 4 K
 realgunta said
^^ lol yup, that game

lol, u played it?
naw

it looked like it might be funny for 10 min then get boring as hell
+2   

 1 month ago '06        #11
realgunta  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 114757 114 K  Slaps total: 5304 5 K
 KeepinItTrill said
naw

it looked like it might be funny for 10 min then get boring as hell
yeah, thats the same thing i be thinking for those sort of games

a few minutes of it might catch you....then thats it

deleted off harddrive
+2   

 1 month ago '16        #12
Lamel2g 
Props total: 15021 15 K  Slaps total: 1683 1 K
MF I didn’t want to cut the grass when I was teenager you think i’m gonna play a game doing that sh*t.
+21   

 1 month ago '04        #13
gh3tto 
Props total: 43356 43 K  Slaps total: 9188 9 K
that channel is owned by a scammer





he apologized with his dog tho
+2   

 1 month ago '11        #14
Papa Shango 
Props total: 10565 10 K  Slaps total: 868 868
I wasted an entire Saturday hella zooted playing Farming Simulator 19 since it was free on PS Plus. Ended up hiring hella farmhands cause I aint wanna do sh*t.

10/10
+6   

 1 month ago '21        #15
Young Defiant  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 4883 4 K  Slaps total: 12112 12 K
 Faythung said







Demo available on Xbox:


Stop trolling bro...
Catch this SLAP.....

 1 month ago '19        #16
zzxxccvvbb 
Props total: 26183 26 K  Slaps total: 3384 3 K
Better put this on PC.

My stripe game gonna be on point

 1 month ago '12        #17
halochicken  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 2968 2 K  Slaps total: 390 390
 realgunta said
its cool to see different styles of games

but damn, lol who really be playing these things???

there are real lawn junkies out there so I'm sure they got an audiance
+1   

 1 month ago '13        #18
uoeno  topics gone triple plat - Number 1 spot x10
Props total: 52513 52 K  Slaps total: 10066 10 K
reminds me of this


+5   

 1 month ago '21        #19
Mr Wendal  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 5793 5 K  Slaps total: 3307 3 K
They got a pressure washing game too
-1   

 1 month ago '19        #20
zzxxccvvbb 
Props total: 26183 26 K  Slaps total: 3384 3 K
This dude has never cut a lawn in his life..Jesus
+2   

 1 month ago '04        #21
Magnificent Phoenix|m 
Props total: 1073 1 K  Slaps total: 184 184
 Vince McMahon said
The Farming Simulator games I could see people wanting to play but sh*t is out of hand now

The Snow Plow Sim gotta be up next
lol Right, and this is just a simplified version of Farming Simulator which is ALREADY AVAILABLE on Playstation!
+1   

 1 month ago '07        #22
tre0624  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 22424 22 K  Slaps total: 10782 10 K
 KeepinItTrill said
Maneater, it's on game pass
It was free on Playstation 2months ago.
+2   

 1 month ago '20        #23
Slymm 
Props total: 12085 12 K  Slaps total: 498 498
Vacuum simulator gonna do numbers
+4   

 1 month ago '12        #24
Faythung  OP
Props total: 21664 21 K  Slaps total: 1849 1 K
 Slymm said
Vacuum simulator gonna do numbers
+1   

 1 month ago '21        #25
Drippy B  topics gone triple plat - Number 1 spot x65
Props total: 34694 34 K  Slaps total: 36778 36 K
Corny
-1   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+208online now  26
Rapper Jadakiss Arrested On murder Charges
109 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+174online now  23
Video inside The Moment When THE Versuz Swung to THE L.O.X
140 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+40online now  21
Dr. Dre's eldest daughter, 38, reveals she's homeless
307 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+61online now  11
Video inside Sheek Louch Says DIPSET Is P*SSY & CAMRON Almost GOT PACKED OUT By Ruff..
186 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy