Best Chappelle's Show Skit (From Both Seasons)

sponsored links
 

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 13 years ago '04        #21
enetblazin4eva 4 heat pts
space
avatar space
space
$11,211 | Props total: 862 862
Racial Draft -- "We're So Cool, We're White"
Wayne Brady Take-over

"Everybuddy wanna be a n*ggah, but no one wanna be a n*gga"
 13 years ago '04        #22
TrackMagic 
space
avatar space
space
$3,928 | Props total: 0 0
can i get a rick james come on it started a revolution.
 06-05-2005, 10:21 PM         #23
DnSouth28 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Clayton Bigsby (Black Klansman)

That sh*t was classic!
 13 years ago '04        #24
torious 69 heat pts69
space
avatar space
space
$84,487 | Props total: 16424 16424
rick james was the one i laughed at the hardest by far but people talkin about it it got played out QUICk with f*g**ts sayin I'm rick james bi*ch 24/7

couple other greats were chappelle's autobiography when (did i tell yall sell drugs? na hov did dat so hopefully yall wont hafta go thru dat)

player haters ball had me rollin too (p diddy got dolhin teeth LMFAO)
 13 years ago '05        #25
Secwrit23 
space
avatar space
space
$1,344 | Props total: 1 1
 bc/o06 said:
what is the song on your sig
Game-200_bars__running_(goin_at_joe_budden)-whoa

its the 2nd part to them long disses he threw at Joey... it's like a 10 minute long track thats all heat


Last edited by Secwrit23; 06-05-2005 at 11:21 PM..
 06-05-2005, 11:24 PM         #26
TheKidHypno 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 dtown1759 said:
player haters ball had me rollin too (p diddy got dolhin teeth LMFAO)
"Click ya heels 3 times n go back to africa"
 06-05-2005, 11:35 PM         #27
1up 
space
space
space
$n/a | Props total:  
LMAO @ Wayne Brady Skit

" Is Wayne Brady Gonna Have to Choke a bi*ch?" and when he was doing that drive-by

sh*t had me rollin in tears
 13 years ago '05        #28
Polo 3 heat pts
space
avatar space
space
$296 | Props total: 83 83
I like alot of the skits already mentioned, one of my favs that wasnt mentioned was the Prince story. Watching Prince ball and then serve a n*gga pancakes was funny as hell.
 13 years ago '04        #29
TrackMagic 
space
avatar space
space
$3,928 | Props total: 0 0
also when the lil jon came on that sh*t was sooooooo funny. and i loved the world series of dice, "ashy larry marcy son what" ERRRRBODY GET BUTT nekkid RIGH NOW ERRRRRBODY GET BUTT nekkid lol, shot that n*gga below da knee lol
 13 years ago '04        #30
Franchyze 
space
space
space
$1,139 | Props total: 0 0
The wayne brady skit. I laugh at that everytime I see that sh*t.
One of the best ones hands down.
 06-06-2005, 01:34 AM         #31
crookD 
space
space
space
$n/a | Props total:  
"does wayne brady have to choke a bi*ch?"
 13 years ago '04        #32
Dosia 
space
avatar space
space
$1,609 | Props total: 0 0
all the above were funny as fu*k. but an additional one that comes to mind is when hes playing street jams with the kid dying of cancer. "billy, call in the nurse.. so she can witness an a.sswhoopin!" "most people pull through cancer because they are strong.. but billy you wont because your a bi*ch!"
 06-06-2005, 09:43 AM         #33
cdoyle456 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Clayton Bigsby the Black White Supremecist
Charlie Murphy's True Hollywood Story - Rick James
n*ggar Family

also The Love Contract when Chappelle takes off the condom, says, "Kobe" and shoots it into the trashcan, hillarious
 06-06-2005, 10:06 AM         #34
Lake 
space
space
space
$n/a | Props total:  
charlie murphy's hollywood stories. espescially the prince one haha. that wacarnold's skit was hillarious too when that dude says "Calvin, it's a thin line between fries and shake" then he starts singin that song. sh*t had me rollin.


Last edited by Lake; 06-06-2005 at 10:08 AM..
 06-06-2005, 10:26 AM         #35
BranPimpin2 
space
space
space
$n/a | Props total:  
charlie murphy and prince. the shirts against the blouses

WOULD U LIKE SOME GRAPES....bi*chES


Last edited by BranPimpin2; 06-06-2005 at 10:26 AM..
 13 years ago '04        #36
MainEv3nt 21 heat pts21
space
avatar space
space
$21,294 | Props total: 29 29
the wayne brady skit was dope.
rick james skit.
and also i liked the 3 daves. when he was like....fu*k nick cannon, dave chappelle and his son says hes hilarious..dave goes u kno wha u actin like a little bi*ch right now lmao
 13 years ago '04        #37
BigBang 
space
avatar space
space
$1,497 | Props total: 68 68
ima go wit the mad real world..."Night night, keep ya butt-hole tight"
 06-06-2005, 10:50 AM         #38
oK.Player 
space
space
space
$n/a | Props total:  
hands down its the rick james one.... if none of the skits had put him on the map yet that one did......... you tell me how many cats had been saying rick james bi*ch after that episode.
 13 years ago '04        #39
kbigsexy9 
space
avatar space
space
$606 | Props total: 0 0
Players Haters Ball and Player Haters go back in Time
Ashy larry
The bloopers from the mad real world
 13 years ago '04        #40
Skilllz 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,814 | Props total: 2691 2691
Wayne Brady when it first came out... damn that sh*t was funny.

And when Tyrome was sent to the courts and he was like "FiF" funny sh*t.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 27
salma hayek
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Aug 18 - Why does Tampa’s police station smell so much like weed?
10 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 22
BOX DEONTAY WILDER: The “Science” Of Boxing is a MYTH!
51 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 10
Video inside Netflix Originals That Will Blow You Away In 2019
52 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 8
Image(s) inside Aug 18 - Satanists unveil alternative statue for Arkansas Capitol
58 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 6
Article inside Trillion dollar company Apple was hacked by a 16 year old
14 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 5
Video inside Steve Harvey Speaks On why he doesn’t smoke weed
194 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 3
Aug 18 - 25 People Shot in 14 hours within the Wonderful & Beautiful city of C..
119 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy