2,977
 

2010 E63 vs 2021 E63S



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section rides
  
 2 weeks ago '17        #1
2871 page views
65 comments


Naga Sadow  topics gone triple plat - Number 1 spot x20
avatar
Props total: 167410 167 K  Slaps total: 11609 11 K
2010 E63 vs 2021 E63S
 

 
+15   



best
worst
65 comments
 

 2 weeks ago '21        #2
Young Defiant  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 3066 3 K  Slaps total: 8858 8 K
None of you broke boys can afford ANY of these cars so why are yall even in here?
-53   

 2 weeks ago '15        #3
Ace dealer 
Props total: 36375 36 K  Slaps total: 2380 2 K
 Young Defiant said
None of you broke boys can afford ANY of these cars so why are yall even in here?
Speak for yourself ....
+51   

 2 weeks ago '04        #4
xbossxplayax 
Props total: 11436 11 K  Slaps total: 2680 2 K
 Young Defiant said
None of you broke boys can afford ANY of these cars so why are yall even in here?
The 4-eyed biturbo with the m157 engine that was only released in '12 is one of my "one that got away". Had a really good deal on the table but my money was on another endeavor atm. So yeah i guess i was broke in the sense that i couldnt cop n make moves at the same time but i ended up coppin the joint with the m159 engine instead so i aint really mad tho
+11   

 2 weeks ago '21        #5
Young Defiant  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 3066 3 K  Slaps total: 8858 8 K
 Ace dealer said
Speak for yourself ....
I'll rather speak for you..
-21   

 2 weeks ago '15        #6
Ace dealer 
Props total: 36375 36 K  Slaps total: 2380 2 K
 Young Defiant said
I'll rather speak for you..
That’s the extent of that....

Cause by the way u project your speech...

U for damn sure can’t earn or spend for me
+23   

 2 weeks ago '17        #7
Mr Scaramucci  topics gone triple plat - Number 1 spot x155
Props total: 108399 108 K  Slaps total: 24272 24 K
..............
-2   

 2 weeks ago '21        #8
Young Defiant  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 3066 3 K  Slaps total: 8858 8 K
 Ace dealer said
That’s the extent of that....

Cause by the way u project your speech...

U for damn sure can’t earn or spend for me
good one! that sh*t was actually funny lol! Props!!
-17   

 2 weeks ago '14        #9
breezeus313 
Props total: 6740 6 K  Slaps total: 427 427
I been looking for a car to get at the end of the year, I want to get something fast and luxury. Because Detroit is riddled with Scat Pack and Hellcats.
+8   

 2 weeks ago '15        #10
Prad Bitt 
Props total: 14205 14 K  Slaps total: 1250 1 K
 breezeus313 said
I been looking for a car to get at the end of the year, I want to get something fast and luxury. Because Detroit is riddled with Scat Pack and Hellcats.
Until that oil change is triple
+8   

 2 weeks ago '14        #11
breezeus313 
Props total: 6740 6 K  Slaps total: 427 427
 Prad Bitt said
Until that oil change is triple
Im fine with that, I blow that on a meal when I'm out
+9   

 2 weeks ago '16        #12
Illogic 
Props total: 13515 13 K  Slaps total: 7768 7 K
 Young Defiant said
None of you broke boys can afford ANY of these cars so why are yall even in here?
Yeah dudes still hype about noisy dirty gasoline cars in 2021 fu*king dinosaurs
-8   

 2 weeks ago '20        #13
wargasm12 
Props total: 333 333  Slaps total: 123 123
 Prad Bitt said
Until that oil change is triple
Oil change is every 10k miles vs every 3
+8   

 2 weeks ago '21        #14
Note 
Props total: 797 797  Slaps total: 95 95
 Prad Bitt said
Until that oil change is triple
Lasts for 15k miles tho
+9   

 2 weeks ago '16        #15
DeadPresident  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 6457 6 K  Slaps total: 1442 1 K
Love this channel
+1   

 2 weeks ago '04        #16
JayR04 
Props total: 11555 11 K  Slaps total: 595 595
 breezeus313 said
I been looking for a car to get at the end of the year, I want to get something fast and luxury. Because Detroit is riddled with Scat Pack and Hellcats.
Bmw 550i
+1   

 2 weeks ago '14        #17
breezeus313 
Props total: 6740 6 K  Slaps total: 427 427
 JayR04 said
Bmw 550i
The m550i?
I was looking at that, basically a cut down M5
+1   

 2 weeks ago '15        #18
Prad Bitt 
Props total: 14205 14 K  Slaps total: 1250 1 K
 Note said
Lasts for 15k miles tho
I could never lol
+2   

 2 weeks ago '17        #19
2007 
Props total: 20695 20 K  Slaps total: 6084 6 K
Depreciation is undefeated
+6   

 2 weeks ago '19        #20
Jwin 
Props total: 3110 3 K  Slaps total: 411 411
 Ace dealer said
Speak for yourself ....
I second this.
+1   

 2 weeks ago '11        #21
Silencer  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 21404 21 K  Slaps total: 920 920
The 2010 still looks crazy riding past
+11   

 2 weeks ago '17        #22
DrOTGenesis 
Props total: 8000 8 K  Slaps total: 958 958
 breezeus313 said
I been looking for a car to get at the end of the year, I want to get something fast and luxury. Because Detroit is riddled with Scat Pack and Hellcats.
What’s your budget?
+1   

 2 weeks ago '10        #23
Black Excellence  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 63453 63 K  Slaps total: 7004 7 K
 breezeus313 said
I been looking for a car to get at the end of the year, I want to get something fast and luxury. Because Detroit is riddled with Scat Pack and Hellcats.
Get a Lexus.
+9   

 2 weeks ago '04        #24
JayR04 
Props total: 11555 11 K  Slaps total: 595 595
 breezeus313 said
The m550i?
I was looking at that, basically a cut down M5
Yup. 0-60 like 4 seconds. Damn near a M5. Tune it and you could keep up with a M5.
+1   

 2 weeks ago '14        #25
breezeus313 
Props total: 6740 6 K  Slaps total: 427 427
 Black Excellence said
Get a Lexus.
Nah my neighbors got all Lexus
 JayR04 said
Yup. 0-60 like 4 seconds. Damn near a M5. Tune it and you could keep up with a M5.
Well do that on a lease?
 DrOTGenesis said
What’s your budget?
$500-900 a month budget
+2   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+122online now  17
Jun 18 - All employees quit family dollar in Pittsburgh and leave sign on the ..
91 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
online now  17
Video inside No-Go Zones - World’s Toughest Places | Seven Mile Road, Detroit, USA |..
49 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  11
Jun 19 - Mother shot dead in front of her 2 kids in Rochester, NY
70 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
online now  8
Where does Brooklyn rank on biggest failed superteams in NBA history?
164 comments
1 day ago
@sports
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy