4,204
 

May 8 - NYC Times Square Shooting, Woman + Toddler SHOT



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section news
  
 1 month ago '17        #1
1933 page views
47 comments


Jackie Chiles 
avatar
Props total: 1043 1 K  Slaps total: 156 156
May 8 - NYC Times Square Shooting, Woman + Toddler SHOT
 

 
image


A woman and toddler were shot in Times Square around 5 p.m. Saturday, three senior NYPD officials told NBC New York.

Both victims were transported to Bellevue Hospital, the woman with a gunshot wound to her leg, the officials said. They were both expected to survive.
Source - visit this link https://www.nbcnewyork.co .. olice/3044787/


Last edited by Jackie Chiles; 05-08-2021 at 04:50 PM.. Reason: Added video
+2   



best
worst
47 comments
 

 1 month ago '17        #2
Jackie Chiles  OP
Props total: 1043 1 K  Slaps total: 156 156


It's not even summertime and it's getting hot in these streets.

Stay safe NY.
+19   

 1 month ago '20        #3
The Shredder 
Props total: 14765 14 K  Slaps total: 7487 7 K
Back in the day gangsters had more respect for women and kids. Seems like not just gang culture but American culture as a whole is trying to cancel kids

You got abortions at an all time high, you got kids getting led to lifestyles by the gay agenda where they cant reproduce. Kids getting shot by stray bullets from gang members
+19   

 1 month ago '17        #4
JacobWatch 
Props total: 41552 41 K  Slaps total: 2845 2 K
 The Shredder said
Back in the day gangsters had more respect for women and kids. Seems like not just gang culture but American culture as a whole is trying to cancel kids

You got abortions at an all time high, you got kids getting led to lifestyles by the gay agenda where they cant reproduce. Kids getting shot by stray bullets from gang members
Problem is a lot of these are kids doing this sh*t.
+20   

 1 month ago '15        #5
SSJ4 Goku  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 91439 91 K  Slaps total: 8862 8 K


+5   

 1 month ago '19        #6
Eric  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 875 875  Slaps total: 163 163
Smh despicable sh*t. May they catch that POS or someone else catch them and do what they gotta do

A few days ago someone posted about a female nurse who had just moved to nyc, randomly getting punched in the face, and then moving back home. And as expected, majority of people on here thought it was funny..."if you ain't built for nyc go home"....blah blah. SMH. Is this funny too? This sh*t is a problem and if it was your family it wouldn't be a laughing matter.

Hope the woman and child are okay.
+10   

 1 month ago '05        #7
Flatbush85  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 14452 14 K  Slaps total: 1407 1 K
 Eric said
Smh despicable sh*t. May they catch that POS or someone else catch them and do what they gotta do

A few days ago someone posted about a female nurse who had just moved to nyc, randomly getting punched in the face, and then moving back home. And as expected, majority of people on here thought it was funny..."if you ain't built for nyc go home"....blah blah. SMH. Is this funny too? This sh*t is a problem and if it was your family it wouldn't be a laughing matter.

Hope the woman and child are okay.
Imagine you fled the state because someone punched you in the face...





























Last edited by Flatbush85; 05-08-2021 at 06:08 PM..
+12   

 1 month ago '21        #8
notabxnigga 
Props total: 1764 1 K  Slaps total: 1869 1 K
 The Shredder said
Back in the day gangsters had more respect for women and kids. Seems like not just gang culture but American culture as a whole is trying to cancel kids

You got abortions at an all time high, you got kids getting led to lifestyles by the gay agenda where they cant reproduce. Kids getting shot by stray bullets from gang members
Wtf is this 🤡 a*s sh*t
+4   

 1 month ago '16        #9
Knucklez 
Props total: 41811 41 K  Slaps total: 4027 4 K
a times square shooting is wild. Crazy times
+10   

 1 month ago '17        #10
Skratch 
Props total: 9037 9 K  Slaps total: 3718 3 K
Definitely a coumo/diblasio/blm supporter behind this
-11   

 1 month ago '16        #11
foshoVoodoo  topics gone triple plat - Number 1 spot x34
Props total: 100305 100 K  Slaps total: 18931 18 K
same spot where tahiry the skrippa turned down joe marriage proposal
+1   

 1 month ago '17        #12
Kingz2 
Props total: 38318 38 K  Slaps total: 3893 3 K
 Eric said
Smh despicable sh*t. May they catch that POS or someone else catch them and do what they gotta do

A few days ago someone posted about a female nurse who had just moved to nyc, randomly getting punched in the face, and then moving back home. And as expected, majority of people on here thought it was funny..."if you ain't built for nyc go home"....blah blah. SMH. Is this funny too? This sh*t is a problem and if it was your family it wouldn't be a laughing matter.

Hope the woman and child are okay.
Your comparing getting shot to getting punched in the face really?

Hell yeah it’s funny to run from a state because you got punched in the face. Especially in NYC if you lived here you’ve been punched in the face at least once. Now a shooting is something entirely different you putting countless lives in danger
+5   

 1 month ago '16        #13
foshoVoodoo  topics gone triple plat - Number 1 spot x34
Props total: 100305 100 K  Slaps total: 18931 18 K


0:17
+1   

 1 month ago '04        #14
GUCCI C0ND0MS 
Props total: 12548 12 K  Slaps total: 11592 11 K
 Jackie Chiles said








Source -
Bill Deblasio's New York City
+6   

 1 month ago '06        #15
SKDontPlay 
Props total: 2158 2 K  Slaps total: 189 189
 foshoVoodoo said



0:17
SMH

Too much calmness in that video after shots went off.
+7   

 1 month ago '20        #16
rocknrolla  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 7171 7 K  Slaps total: 1524 1 K
 GUCCI C0ND0MS said
Bill Deblasio's New York City
como calls the shots though
+2   

 1 month ago '16        #17
2advanced  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 14204 14 K  Slaps total: 4839 4 K
It probably was on of those dirty a*s cd n*ggas
+5   

 1 month ago '20        #18
rocknrolla  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 7171 7 K  Slaps total: 1524 1 K
 2advanced said
It probably was on of those dirty a*s cd n*ggas
them n*ggaz be sooo horny, harassing the lil white girls out there on vacay with their folks
+3   

 1 month ago '16        #19
2advanced  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 14204 14 K  Slaps total: 4839 4 K
 rocknrolla said
them n*ggaz be sooo horny, harassing the lil white girls out there on vacay with their folks
They are bottom of the barrel scumbag mothefu*kas that shouldn’t be able to do that sh*t..... it’s aggressive panhandling .... their a public nuisance and all they do is bully, harass and intimidate people
+4   

 1 month ago '18        #20
Passport 
Props total: 2638 2 K  Slaps total: 979 979
 2advanced said
It probably was on of those dirty a*s cd n*ggas
Cd?
+1   

 1 month ago '04        #21
RETURNOFTHEKING 
Props total: 17530 17 K  Slaps total: 4019 4 K
Lady probably rammed her stroller into the wrong Achilles
+2   

 1 month ago '06        #22
king kum  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 6083 6 K  Slaps total: 1486 1 K
 Jackie Chiles said








Source -
A toddler was shot. Somebody is about to get their family tree burnt down.

 1 month ago '13        #23
North!!!  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 104640 104 K  Slaps total: 10127 10 K
n*ggaZ IS GOING DUMMY

STAY DANGEROUS!!!

STAY AWAY FROM LOW LIFE n*ggaZ!!!
@
+1   

 1 month ago '13        #24
North!!!  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 104640 104 K  Slaps total: 10127 10 K
 The Shredder said
Back in the day gangsters had more respect for women and kids. Seems like not just gang culture but American culture as a whole is trying to cancel kids

You got abortions at an all time high, you got kids getting led to lifestyles by the gay agenda where they cant reproduce. Kids getting shot by stray bullets from gang members
They exposing to so much s*x/promiscuity early too smh
+1   

 1 month ago '13        #25
North!!!  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 104640 104 K  Slaps total: 10127 10 K
 JacobWatch said
Problem is a lot of these are kids doing this sh*t.
Last year in Brooklyn a 15 year old was wilding with a gun

Hit 2-3 people I think

One was a 6 year old

@
+3   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
online now  157
Why can't these Chicago rappers let Tooka rest?
69 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
online now  20
Image(s) inside actors you thought would have blown up
133 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
+390online now  15
Hell Yeah!!! After 3 Long Years Ya Boy Is A Gracie jiu jitsu Black Belt.
566 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
+370online now  7
Azaelia Banks Reminds Candace Owens what her status would be if she was around..
199 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy