4,301
 

Troy Ave Ain't Sh*t For This IG Caption...



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT


most viewed right now
  105
197 replies  @hiphop


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section hiphop
  
 4 weeks ago '07        #1
4448 page views
108 comments


Avon_Barksdale  topics gone triple plat - Number 1 spot x88
avatar
Props total: 217464 217 K  Slaps total: 19671 19 K
Troy Ave Ain't Sh*t For This IG Caption...
 

 
image


I'm not a big Casanova fan tbh but, why is he kicking him while he's down bad but, didn't say ANY of that sh*t when Cass was out?

image
+34   



best
worst
108 comments
 

 4 weeks ago '20        #2
nyctoneworleans  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 4679 4 K  Slaps total: 409 409
 Avon_Barksdale said


I'm not a big Casanova fan tbh but, why is he kicking him while he's down bad but, didn't say ANY of that sh*t when Cass was out?

Word big facts, I aint a fan of neither tbh, but this sh*t troy is doing lately is some sucka sh*t, ITs like he always wait until his enemy is locked up to pop sh*t


Last edited by nyctoneworleans; 04-18-2021 at 03:39 PM..
+34   

 4 weeks ago '18        #3
greyhova 
Props total: 4699 4 K  Slaps total: 317 317
he should probably beat his own charges first before doing victory laps
+56   

 4 weeks ago '16        #4
YKing  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 48114 48 K  Slaps total: 3157 3 K
broken clocks right twice a day
+36   

 4 weeks ago '07        #5
Avon_Barksdale  topics gone triple plat - Number 1 spot x88 OP
Props total: 217464 217 K  Slaps total: 19671 19 K
 nyctoneworleans said
Word big facts, I aint a fan of neither tbh, but this sh*t troy is lately is sucka sh*t, ITs like he always wait until his enemy is locked up to pop sh*t
Yeah, that's my issue with him. Like n*gga you didn't even drop a DISS track UNTIL Cass was booked...

Super pu**y imo...
+17   

 4 weeks ago '12        #6
johnnysnow 
Props total: 25731 25 K  Slaps total: 1727 1 K
 Avon_Barksdale said
Yeah, that's my issue with him. Like n*gga you didn't even drop a DISS track UNTIL Cass was booked...

Super pu**y imo...


+32   

 4 weeks ago '07        #7
Avon_Barksdale  topics gone triple plat - Number 1 spot x88 OP
Props total: 217464 217 K  Slaps total: 19671 19 K
 johnnysnow said


That Troy track was released on Dec 24, 2020

Cass turning himself in on December 4, 2020



+18   

 4 weeks ago '12        #8
johnnysnow 
Props total: 25731 25 K  Slaps total: 1727 1 K
 Avon_Barksdale said
That Troy track was released on Dec 24, 2020

Cass turning himself in on December 4, 2020






+43   

 4 weeks ago '20        #9
confidential1  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 45949 45 K  Slaps total: 2413 2 K
Troy didn’t mention anyone by name so there’s not much gangsta here to respect but the topic could be all speculation....

Still, Troy, Cass & others should both learn from Tax Stone, son that got marked at the venue and by just evolving by now cause this the 21st century and streets been dead for a minute now....

Anyone getting dirty now better not have ANY OTHER option, cause we in a surveillance state & cameras is fu*kING EVERYWHERE




Last edited by confidential1; 04-18-2021 at 02:52 PM..
+21   

 4 weeks ago '11        #10
GrindPOWER$  topics gone triple plat - Number 1 spot x9
Props total: 57835 57 K  Slaps total: 10720 10 K
i'm sure if he was calling out Cass he would have said names so i have to be talking about somebody on all my IG post
+7   

 4 weeks ago '20        #11
Ice Cube 
Props total: 3770 3 K  Slaps total: 2538 2 K
Dudes a clown and a snitch
+14   

 4 weeks ago '18        #12
northeastfly  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 825 825  Slaps total: 662 662
dude chased someone through a club clapping at him on video for his best friend...thats solid to me and yeah troy a clown but what he did overrides a lot of the clown sh*t he do
+58   

 4 weeks ago '07        #13
Avon_Barksdale  topics gone triple plat - Number 1 spot x88 OP
Props total: 217464 217 K  Slaps total: 19671 19 K
 GrindPOWER$ said
i'm sure if he was calling out Cass he would have said names so i have to be talking about somebody on all my IG post
We all know who he is talking about in this IG post.

But, how many people do you see to hear saying "I hope that don't go over your heads" for the last few years on their social media post?
+5   

 4 weeks ago '18        #14
northeastfly  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 825 825  Slaps total: 662 662
 Ice Cube said
Dudes a clown and a snitch
what you going to do if someone shoot your friend in front of you and try to get away? you gonna chase them shooting in front of hundreds of people just to make sure you get him?
+7   

 4 weeks ago '04        #15
Adwerdz  topics gone triple plat - Number 1 spot x48
Props total: 113224 113 K  Slaps total: 16834 16 K
 Avon_Barksdale said


I'm not a big Casanova fan tbh but, why is he kicking him while he's down bad but, didn't say ANY of that sh*t when Cass was out?


Aye, he ain't lying tho, it's all facts

Cass reaping what he sowed, everybody was sh*tting on Troy ave when he was down bad. Now Cass hollering about nobody care about him while he locked up. These rappers living fantasies
+37   

 4 weeks ago '11        #16
GrindPOWER$  topics gone triple plat - Number 1 spot x9
Props total: 57835 57 K  Slaps total: 10720 10 K
 Avon_Barksdale said
We all know who he is talking about in this IG post.

But, how many people do you see to hear saying "I hope that don't go over your heads" for the last few years on their social media post?
Troy Ave was minding is business when Tax Stone came at him he was minding is business when everybody came at him call him a clown but he didn't start sh*t i think Tax Stone wanted clout
+12   

 4 weeks ago '17        #17
ThaFrozenOne 
Props total: 8279 8 K  Slaps total: 2300 2 K
fu*k taxstone and Casanova them n*ggas made they bed now the gotta lay in the mf. n*ggas did all the industry d*ckriding and fake tough guy sh*t now look where it got them.
+23   

 4 weeks ago '12        #18
OldBusiness  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 165474 165 K  Slaps total: 9832 9 K
 Avon_Barksdale said


I'm not a big Casanova fan tbh but, why is he kicking him while he's down bad but, didn't say ANY of that sh*t when Cass was out?

Troy Ave the same n*gga made a song and video on a roof about Steez committing suicide by jumping to his death.


The idea that he would take it light on someone alive and locked up is insane at this point
+15   

 4 weeks ago '17        #19
Sucka Repellent  topics gone triple plat - Number 1 spot x7
Props total: 83925 83 K  Slaps total: 16899 16 K
 Avon_Barksdale said


I'm not a big Casanova fan tbh but, why is he kicking him while he's down bad but, didn't say ANY of that sh*t when Cass was out?

but what he saying is true though....


+12   

 4 weeks ago '18        #20
SFamilyRep  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 101903 101 K  Slaps total: 12575 12 K
 Avon_Barksdale said


I'm not a big Casanova fan tbh but, why is he kicking him while he's down bad but, didn't say ANY of that sh*t when Cass was out?

Why do you guys speak on sh*t y’all clearly don’t know anything about. He made a whole mixtape called Nupac going at Ratstone, Mysonne, a*sanova etc. Also a*sanova was def kicking Ave’s back in when he got shot both times & when he got locked. That’s a whole fact

What are you talking about my guy?
+20   

 4 weeks ago '04        #21
7twelve 
Props total: 30873 30 K  Slaps total: 7505 7 K
 Avon_Barksdale said


I'm not a big Casanova fan tbh but, why is he kicking him while he's down bad but, didn't say ANY of that sh*t when Cass was out?


didnt this f*g just post a pic of a girl with his hand covering her face saying its someone bm?

n*gga need to be made an example already
+3   

 4 weeks ago '20        #22
confidential1  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 45949 45 K  Slaps total: 2413 2 K
 ThaFrozenOne said
fu*k taxstone and Casanova them n*ggas made they bed now the gotta lay in the mf. n*ggas did all the industry d*ckriding and fake tough guy sh*t now look where it got them.
Ion wish prison on n*ggaz but yea they was waaaaay to close to big money (and fame -if you’re into that) to be self destructing the way they did
+1   

 4 weeks ago '20        #23
adak31 
Props total: 9028 9 K  Slaps total: 303 303
More clown sh*t from Troy Blvd I’m shocked

+3   

 4 weeks ago '15        #24
Always Good 
Props total: 9405 9 K  Slaps total: 2227 2 K
 northeastfly said
what you going to do if someone shoot your friend in front of you and try to get away? you gonna chase them shooting in front of hundreds of people just to make sure you get him?
He was was inebriated
-1   

 4 weeks ago '15        #25
darkman400 
Props total: 13167 13 K  Slaps total: 4370 4 K
Free Taxstone
-1   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+91online now  37
Kwame Brown goes off on Gilbert Arenas & Stephen Jackson for clowning him
277 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
+96online now  33
Video inside Tax professional breaks down PPP and why many are going to jail
281 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+19online now  30
Mo3 shooting video released
158 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+50online now  15
Article inside Its Offical Bitcoin Will Dump Heavy
141 comments
1 day ago
@misc
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy