4,201
 

Rate My Haircut 💈



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT

most viewed right now
  114
185 replies  @hiphop



section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section wild 'ish
  
 1 month ago '15        #1
2414 page views
28 comments


isthistobe  topics gone triple plat - Number 1 spot x18
avatar
Props total: 53562 53 K  Slaps total: 7203 7 K
Rate My Haircut 💈
 

 
image
-21   



best
worst
28 comments
 

 1 month ago '12        #2
daman729 
Props total: 57690 57 K  Slaps total: 2271 2 K
I dont fu*k with the fake beards. Genetically gifted to have my own. But you gotta admit. These fake beards nowadays look impressive in terms of detail lol. Them sh*ts used to look the beards Stimey and Spanky used in the Little Rascals.



Last edited by daman729; 04-09-2021 at 09:48 PM..
+29   

 1 month ago '17        #3
KingBud 
Props total: 9668 9 K  Slaps total: 901 901
Lmao... looks like a middle aged 6 yr old..
+40   

 1 month ago '17        #4
2007 
Props total: 19748 19 K  Slaps total: 5859 5 K
Lesb?
-2   

 1 month ago '14        #5
El Genio 
Props total: 6010 6 K  Slaps total: 795 795
Little Earl Sweatshirt Joe Budden skit face
+39   

 1 month ago '16        #6
catchulacking  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 26445 26 K  Slaps total: 7031 7 K
this picture is making me upset. n*gga, wtf. his dreads look older than his beard
+23   

 1 month ago '15        #7
thirssty58  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 40466 40 K  Slaps total: 5599 5 K
Fresh beard unit

 1 month ago '17        #8
Cronion2415  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 20486 20 K  Slaps total: 1000 1 K

+10   

 1 month ago '18        #9
6099060960 
Props total: 1298 1 K  Slaps total: 316 316
Gotta be a Snapchat filter on this
-1   

 1 month ago '15        #10
frontopronto 
Props total: 6991 6 K  Slaps total: 391 391
 6099060960 said
Gotta be a Snapchat filter on this


MF did the Baby Stephen A




+1   

 1 month ago '16        #11
Stark Richdale 
Props total: 4903 4 K  Slaps total: 342 342
sh*t kinda clean for a fake.
+5   

 1 month ago '16        #12
BobbiHeadRagTop  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 74248 74 K  Slaps total: 3640 3 K
Inb4themjcryismergedwiththis
+3   

 1 month ago '13        #13
Kay Kuttah  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 34598 34 K  Slaps total: 2153 2 K

+15   

 1 month ago '13        #14
SamDaHammer 
Props total: 4065 4 K  Slaps total: 430 430
Where do I even begin...
+2   

 1 month ago '14        #15
worldwide202  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 17886 17 K  Slaps total: 2734 2 K
 Kay Kuttah said



+22   

 1 month ago '15        #16
ChoAssUp 
Props total: 74574 74 K  Slaps total: 4311 4 K
n*ggas need to stop putting all that 3m tape on people face bruh smh.
+3   

 1 month ago '15        #17
Tobinmont  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 48503 48 K  Slaps total: 2820 2 K
Mehh

The beard struggle is really that real huh??
+1   

 1 month ago '07        #18
stogz 
Props total: 100025 100 K  Slaps total: 13276 13 K
why y'all hating on John Forte?
+1   

 1 month ago '16        #19
Hoggystyle  topics gone triple plat - Number 1 spot x7
Props total: 69161 69 K  Slaps total: 7837 7 K
That’s a kid with a fake beard
+3   

 1 month ago '15        #20
Chasefovea 
Props total: 3052 3 K  Slaps total: 1153 1 K
lmaooo
+1   

 1 month ago '05        #21
Soprano ATL  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 22214 22 K  Slaps total: 1805 1 K
They put his hairline on his chin.

Someone call child services.
+2   

 1 month ago '04        #22
SeanP 
Props total: 3496 3 K  Slaps total: 516 516
Earl Sweatshirt is the most unintentionally funny lookin' n*gga ever...
+3   

 1 month ago '14        #23
Gotti Pippen 
Props total: 49154 49 K  Slaps total: 1958 1 K

+1   

 1 month ago '05        #24
projectd06 
Props total: 26179 26 K  Slaps total: 6588 6 K
 daman729 said
I dont fu*k with the fake beards. Genetically gifted to have my own. But you gotta admit. These fake beards nowadays look impressive in terms of detail lol. Them sh*ts used to look the beards Stimey and Spanky used in the Little Rascals.

Rocking a fake beard some weird low self esteem sh*t.
+3   

 1 month ago '14        #25
mrwoods2 
Props total: 12393 12 K  Slaps total: 776 776



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+89online now  40
Kwame Brown goes off on Gilbert Arenas & Stephen Jackson for clowning him
272 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
+96online now  29
Video inside Tax professional breaks down PPP and why many are going to jail
281 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+19online now  25
Mo3 shooting video released
158 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+50online now  16
Article inside Its Offical Bitcoin Will Dump Heavy
140 comments
1 day ago
@misc
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy