3,681
 

Jun 3 - Yukmouth Speaks about the chain


 
1
most viewed right now
+28  211
44 comments @hiphop


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 06-04-2005, 08:09 PM         #151
~Fat Joe~ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn burnin l'z is a homo


and lmao @ spider loc scared as fu*k now that suge and prince mad!

 06-04-2005, 08:11 PM         #152
camsux 
space
space
space
$n/a | Props total:  
walks in this thread
farts
exits thread

 14 years ago '05        #153
BurninLz 35 heat pts35
space
avatar space
space
$10,998 | Props total: 3574 3574
 ~Fat Joe~ said
damn burnin l'z is a homo


and lmao @ spider loc scared as fu*k now that suge and prince mad!

In the words of the great Malcolm X...



"Suck my d!ck n*gga"





 06-04-2005, 08:20 PM         #154
~Fat Joe~ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BurninLz said
In the words of the great Malcolm X...



"Suck my d!ck n*gga"





lol... go wear ur g unit shirt

 14 years ago '04        #155
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,669 | Props total: 3352 3352
 48601 said
yeah it's AMAZING!
bi*ch u changed my quote first u fu*kin dumbass.....dont get mad and change somebodys quote around when they disagree with you....get your grown man on....


Last edited by persuazion; 06-04-2005 at 09:36 PM..

 06-04-2005, 08:32 PM         #156
camsux 
space
space
space
$n/a | Props total:  
11 pages of babble
close this thread asap
gunit is homo and we all know that
no need for this sh*t to go on

 14 years ago '04        #157
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,669 | Props total: 3352 3352
yeah your right^^^ Yuk got robbed...is it worth 11 pages of gunit hate??

 14 years ago '04        #158
mr_underground|m 2127 heat pts2127 OP
space
avatar space
space
$24,380 | Props total: 35745 35745
 camsux said
11 pages of babble
close this thread asap
gunit is homo and we all know that
no need for this sh*t to go on

thanx for contributing

 06-04-2005, 08:51 PM         #159
DJsharpy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
If it was Fiddy who got robbed by regime 8 on 1 it would be all love for Yuk like he gangsta and no excuses... Spider was only with 4 or 5 homies... they have pics of it on DUBCNN... Yuk was with SUGE Knight!.. And if he is such a boss shouldn't he have more backup than one n*gga? And that pic he is holding up isn't the same medalian... Yuk is a dope lyricist, but c'mon now he aint gangsta and his mouth is too damn big... I'm sick and tired of hearing about bay cats getting merck'd everywhere they go outside the bay lol... Its a tradition Pac, Mac Dre, and if Yuk doesn't watch his mouth he might be next.

 06-04-2005, 08:57 PM         #160
camsux 
space
space
space
$n/a | Props total:  
whoever is givin me hate is a gunit fan
fu*kers

 14 years ago '04        #161
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,669 | Props total: 3352 3352
got damn....both u and the thread starter's rep dropped waaaaaaaay the fu*k down....I dont agree with ya but I dont ever give hate....

 14 years ago '05        #162
BurninLz 35 heat pts35
space
avatar space
space
$10,998 | Props total: 3574 3574
 persuazion said
got damn....both u and the thread starter's rep dropped waaaaaaaay the fu*k down....I dont agree with ya but I dont ever give hate....
Seems like the only n*ggas losin rep r the Yuk d!ckriders lol

:thumbsdow

 camsux said
whoever is givin me hate is a gunit fan
fu*kers

 14 years ago '04        #163
Gtownkid04 
space
avatar space
space
$7,021 | Props total: 352 352
 DJsharpy said
If it was Fiddy who got robbed by regime 8 on 1 it would be all love for Yuk like he gangsta and no excuses... Spider was only with 4 or 5 homies... they have pics of it on DUBCNN... Yuk was with SUGE Knight!.. And if he is such a boss shouldn't he have more backup than one n*gga? And that pic he is holding up isn't the same medalian... Yuk is a dope lyricist, but c'mon now he aint gangsta and his mouth is too damn big... I'm sick and tired of hearing about bay cats getting merck'd everywhere they go outside the bay lol... Its a tradition Pac, Mac Dre, and if Yuk doesn't watch his mouth he might be next.
damn homie that's the same sh*t i been telling my n*gga terry from san francisco, n*gga swears the bay is the hardest place ever. these n*ggas swear they on some other sh*t till they go outside. this n*gga Mac Dre got popped in Little Rock i think, can't remember, and this n*gga yuk is getting robbed just outside of the bay area. i remeber some other n*gga a Howard from the bay getting it to. n*ggas really making they area look sweet, and thatb get stupid, thizzelle sh*t is not helping there case.

 06-05-2005, 02:00 AM         #164
bigdut1213 
space
space
space
$n/a | Props total:  
G-Unit is filled with real n*ggas, except for Banks but he is okay because he can rap the best

 06-05-2005, 02:40 AM         #165
Haze_Hustla 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I never post but...

G-Unit is filled with real n*ggas, except for Banks but he is okay because he can rap the best
But they don't never b on the streets! Might as well call them Home-Unit.. so what if Yuk got touched and had 2 pay fo his sh*t back, $1500? Spider must be some broke a.ss bi*ch. That's some chump change on Yuk.
Tell me this, if 50 and Yayo were in the club (4eva doubt it) and were jumped by 8 Regime n*ggaz, will u all be sayin G-Unit's fake? 50 is weak? Yayo ain't sh*t!?
Yuk's da sh*t and ain't no-one on here ever want 2 be in his position! Fake a.ss internet poster thugs! get off 50 d!ck.

 14 years ago '04        #166
ant30ant33 214 heat pts214
space
space
space
$11,851 | Props total: 4810 4810
why yukmouth feel so suprised about someone ganging him dont they gang people all over the world especially in california is yuk screaming colors case if he is then he needs 2 hush.Accept the beating and keep trucking

 14 years ago '04        #167
Franchise08 69 heat pts69
space
avatar space
space
$3,858 | Props total: 18 18
 Haze_Hustla said
Might as well call them Home-Unit.. .
uh....good one :applause:

 14 years ago '04        #168
apfam77 
space
space
space
$1,044 | Props total: 276 276
anyways there is a video after the phone interview by yuk and spider has his second chain still. face it yuk is all talk im a get them back for robbing me by putting out a mixtape lol

 06-05-2005, 10:36 AM         #169
deeeillest 
space
space
space
$n/a | Props total:  
what gangsta pays someone that robbed u to give there chain back. yukmouths rap career was over before it started stop wit all the bay bullsh*t ya n*ggas is straight garbage. the the the bay lmao corny motherfu*kers do youselves a favor and hop into the bay and drown. k!ll yourselves the bay contributes nothing to rap

 14 years ago '04        #170
dblock187s 29 heat pts29
space
space
space
$11,862 | Props total: 3198 3198
 chilburg player said
Yukmouth >>>>>> everu member of g-unit

false, yuk's a old a.ss rapper tryin to come back hard got tested by real n*ggaz, he got trashed on end of story.. weather u like it or not g-unit keeps it real and i dont even like g-unit so no more post are needed end this threa...........................................

 14 years ago '04        #171
dblock187s 29 heat pts29
space
space
space
$11,862 | Props total: 3198 3198
............

 06-05-2005, 12:59 PM         #172
Tre' 
space
space
space
$n/a | Props total:  
This has definetely been good exposure for Yuk.He got what he wanted

 14 years ago '04        #173
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,669 | Props total: 3352 3352
 Haze_Hustla said
I never post but...



But they don't never b on the streets! Might as well call them Home-Unit.. so what if Yuk got touched and had 2 pay fo his sh*t back, $1500? Spider must be some broke a.ss bi*ch. That's some chump change on Yuk.
Tell me this, if 50 and Yayo were in the club (4eva doubt it) and were jumped by 8 Regime n*ggaz, will u all be sayin G-Unit's fake? 50 is weak? Yayo ain't sh*t!?
Yuk's da sh*t and ain't no-one on here ever want 2 be in his position! Fake a.ss internet poster thugs! get off 50 d!ck.
yeah....the same people that are sayin that yuk is sooooooo gangsta would be the ones sayin that 50 was weak and its hood to have your chain snacthed....it would be flipped around....Yuk has been in the game how long??And he still aint filthy rich or blew up...I had the Luniz Operation Stackola then after that he fell off....he just mad that newer people in the game been blowin up....and why when people on here tryin to defend Yuk they keep sayin get off 50 d!ck.....50 this.......50 that......50 dident have sh*t to do with that.....yall the ones on that mans d!ck...

 06-05-2005, 01:57 PM         #174
48601 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 bigdut1213 said
G-Unit is filled with real n*ggas, except for Banks but he is okay because he can rap the best
big dumb dut big dum bi*ch these are the kinds of posts i can expect from you stupid

 06-05-2005, 02:01 PM         #175
48601 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 dblock187s said
false, yuk's a old a.ss rapper tryin to come back hard got tested by real n*ggaz, he got trashed on end of story.. weather u like it or not g-unit keeps it real and i dont even like g-unit so no more post are needed end this threa...........................................
oooooohhhh my lanta! keeping it real means rolling with the united states military as security?? bi*ch SHUT THE fu*k UP n*gga IF I COULD CATCH BEYOND THIS COMPUTER sh*t I GURANTEE YOU SOME PALLBEREAR WOULD BE A RICH MU'PHUCKCKA YOU f*g**t a.ss VANILLA CHOCALTE CHIP bi*ch

YOU MIGHT a.ss WELL POST PICS UP OF YOU SUCKCKCKIN 50 d!ck THAT'S HOW f*gGIOTIC YOU LOOK NOW

Home      
  



 
 





most viewed right now
-17online now  60
Hoodrich Pablo Juan robbed again left naked in the streets in Atlanta
362 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+189online now  37
Image(s) inside Pretty Girl Issues Is TOP Heavy!
73 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+65online now  32
Soooo we not go talk about this Trip Drill 2019 video
200 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
online now  23
Video inside Cars with worst resale value
84 comments
1 day ago
@rides
most viewed right now
online now  13
Video inside The View speak on that Gillette commercial
56 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
+74online now  12
I'm gonna bust inside of her
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+18online now  5
Video inside Do you give to homeless
124 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  5
Image(s) inside HoodRich Pablo Juan got robbed again.
41 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy