Royce Da 5'9" - Declaration Of Independence (Mixtape Tracklist, Cover + Info)

most viewed right now
 123
Ass for decades!
24 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 77
Video inside Boxden member flies 6000 miles from Barcelona to Las Vegas to meet a gi..
281 comments
@wild'ish
most viewed right now
 71
Image(s) inside Guess what her favorite position is?
52 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 47
NBA JJ Redick ready to throw in the bag for a trade
80 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 06-06-2005, 02:42 PM         #21
STaRTRaKcLoNe3D  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yep..def. coppin this...gonna be ill as fu*k...
 06-06-2005, 02:43 PM         #22
DJT  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
"Royce’s 2004 sophomore effort, death Is Certain, has sold almost 50,000 copies." Written On: Tue, Aug 17, 2004 09:07


Source:

So i'm thinking maybe he sold about 65-75,000 roughly by now...
 06-06-2005, 02:54 PM         #23
williams31  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DJT said:
"Royce’s 2004 sophomore effort, death Is Certain, has sold almost 50,000 copies." Written On: Tue, Aug 17, 2004 09:07


Source: [WEBSITE LINK]

So i'm thinking maybe he sold about 65-75,000 roughly by now...
damn....thats rediculous...deserves a lot more than that
 12 years ago '05        #24
blockburna 
space
avatar space
space
$1,633 | Props total: 3 3
 williams31 said:
damn....thats rediculous...deserves a lot more than that
hell yea dat shyt is rediculous...royce is top 10 atleast in all categories...but u gotta take into acount hes independent so hes still gettin a decent check
 06-06-2005, 04:47 PM         #25
W.M.D 84'  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DJT said:
"Royce’s 2004 sophomore effort, death Is Certain, has sold almost 50,000 copies." Written On: Tue, Aug 17, 2004 09:07


Source: [WEBSITE LINK]

So i'm thinking maybe he sold about 65-75,000 roughly by now...
With All Royces Material Collectivly So Far He's Sold Around 200,000..
 06-07-2005, 01:52 AM         #26
DJT  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 WMD84 said:
With All Royces Material Collectivly So Far He's Sold Around 200,000..
Yeah i saw "Rock City" did 100,000 and "death Is Certain" did 50,000, so the M.I.C: mixtapes must've sold around 50,000 also...

I think over the coming months, if Royce pushes the right buttons and works real hard, he could push those 50,000 numbers to at 80,000. Being he's independant, that's still good money.
 06-07-2005, 02:01 AM         #27
Liquid Oxygen  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
when you see numbers like 50,000 for such a great cd and then you see garbage rappers sellin that number in a week it puts it all in perspective.
 06-07-2005, 04:32 AM         #28
W.M.D 84'  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Asar Is Bringing You Some Of That Heat Right Here, The First Volume Of A Series, 16 Tracks Of Unreleased Royce Material (Straight From Asars Lab)...Info On Where You Can Get Ahold Of This Exclusive Mixtape Will Be Posted Soon So Stay Tuned For That...It Will Be Released Mid June, Snippets Will Be Posted Soon Also.



...Tracklist...

1 Real Talk
2 Make It Count
3 Pray
4 Thug It Out
5 Down Down
6 Pray For Me
7 Truth
8 Cold Steel
9 Dont Want No War
10 It Ain't That
11 Crazy
12 Stripper Girl
13 Oh No
14 Move
15 Cry
16 Wet My Whistle Remix (feat. Brilliance)


Last edited by WMD84; 06-07-2005 at 04:32 AM..
 06-08-2005, 07:07 AM         #29
W.M.D 84'  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Liquid Oxygen said:
when you see numbers like 50,000 for such a great cd and then you see garbage rappers sellin that number in a week it puts it all in perspective.
Def, IMO death Is Certain Is A Mordern Day Classic...Even Tho It Was Released Only Last Year, I Personally Think It's Timeless...And Will Still Be Loved In 10 Yrs Like Illmatic Is Now


Last edited by WMD84; 06-08-2005 at 07:08 AM..
 06-08-2005, 07:14 AM         #30
CommonBe2005  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 WMD84 said:
^^ June 28th, If Your Gonna Buy An Album This Year..Independent's Day Is It !!
imma download royces album...he aint worth my money....
 06-08-2005, 07:19 AM         #31
keyoteh  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Unexplainable Hunger is crazy...heard it off Classified's CD
 12 years ago '04        #32
Sloan 
space
space
space
$1,096 | Props total: 0 0
 WMD84 said:
^^ June 28th, If Your Gonna Buy An Album This Year..Independent's Day Is It !!
Nah, Here We Go Again............................ :finger:
 06-12-2005, 01:53 PM         #33
W.M.D 84'  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^ I'll Be Buying Both..
 12 years ago '04        #34
Sloan 
space
space
space
$1,096 | Props total: 0 0
***Breaking News***

'Independent's Day will flop'
 06-13-2005, 09:59 AM         #35
playon  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 WMD84 said:
Def, IMO death Is Certain Is A Mordern Day Classic...Even Tho It Was Released Only Last Year, I Personally Think It's Timeless...And Will Still Be Loved In 10 Yrs Like Illmatic Is Now

^^^^^
REAL TALK DEAD SET CLASSIC RIGHT THERE CANT BELIEVE IT ONLY SOLD 50K
 12 years ago '04        #36
TheAnswer1313 
space
space
space
$1,158 | Props total: 90 90
How is it gonna flop......i heard about 75% of it already and its tight as fu*k
 06-13-2005, 12:25 PM         #37
Leroy Brown  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Cant Wait!! This is Royce's year


[pic - click to view]

 12 years ago '04        #38
#1nasfan 
space
avatar space
space
$11,753 | Props total: 4901 4901
 Sloan said:
***Breaking News***

'Independent's Day will flop'
why do you have royce in your top 5 but you sound as if you dont like him?
 12 years ago '04        #39
Sloan 
space
space
space
$1,096 | Props total: 0 0
 #1nasfan said:
why do you have royce in your top 5 but you sound as if you dont like him?
cos i appreciate good rap, but others wont.

How is it gonna flop......i heard about 75% of it already and its tight as fu*k
Guess what? Me 2.
 06-14-2005, 04:19 AM         #40
W.M.D 84'  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Even If Ya Ain't Feelin The First Single The Rest Of The Album Is HOT!...So Cop That !!


Last edited by WMD84; 06-14-2005 at 04:20 AM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 57
Image(s) inside Video Girl Detectives
41 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 52
Video inside Obie Trice says he doesn't talk to Dr Dre and still has unreleased Proo..
47 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 40
Video inside Meet the Guy Who Cardi B Left Offset for Soon as He Was Released From P..
110 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 24
Image(s) inside Atlanta Rapper NoPlug Arrested on Drug Trafficking & Gang Charges?
66 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 23
Well Damn French must be packing something huge under them trousers
68 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 18
Damn, is this the realest kid's cartoon to ever exist?
78 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
 16
To Simp On A P0rnstar II
93 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
which countries use the most cocaine
88 comments
2 days ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy