:Question: Whats tha most homo car ever made.....lol

sponsored links
 

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 13 years ago '04        #21
Lemonade41 
space
space
space
$381 | Props total: 0 0
miatas are gret track cars, I'd love to have one, as a track car only though, because of the gay monikier most of the foolish world has slapped upon it

as fo homo, I'd say any small SUv(??-V, Rav4, etc.), the old mercedes SLK(that car WAS VERY FEMININE) that mercedes C-Class hatchback, ANYTHING from volkswagen
 05-26-2005, 01:34 PM         #22
Arkanjal  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol at people hating on VW....

the beetle aint a half bad car, the turbo version would probably smoke whatever your driving.....BTW did you see Shaq's on cribs????
 13 years ago '04        #23
nickh 
space
avatar space
space
$5,298 | Props total: 0 0
chevy metro with cow seats!!

my friends grandmother has it, its so fu*kin gay
 05-26-2005, 05:54 PM         #24
TrkyMfns  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Anything from Geo. Ford Festiva. VW Bugs (They got a fu*king flower holder in them !!!). Toyota Celicas are kinda gay, Solaras too. I seen a n*gga with a pimp a.ss jetta, so i'll leave them outta it 4 the time being.
 05-26-2005, 07:56 PM         #25
GhosT  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i do admit the regular miatas look a lil femmy, but the mazdaspeed miatas look mean
one
GhosT
 13 years ago '05        #26
abstraktiiion 
space
avatar space
space
$441 | Props total: 0 0
beetles.. kias.. mazda.. NEON. ugh.
 05-26-2005, 09:31 PM         #27
GhosT  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
mazdas aren't homo man, just a couple of them are
one
GhosT
 13 years ago '05        #28
younghova032003 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,625 | Props total: 64 64
 GhosT said:
mazdas aren't homo man, just a couple of them are
one
GhosT
Sorry mazdas very homo.
 05-26-2005, 10:19 PM         #29
GhosT  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
nah, your telling me the rx8, the rx7, the mx6, and the protege are all homo?, bullsh*t they're all dope rides
one
GhosT
 13 years ago '04        #30
sdsuhustle 
space
avatar space
space
$410 | Props total: 29 29
I'd have to go with

Toyota Rav-4
Ford Escape
Ford Festiva

and most of all

Toyota Echo
 13 years ago '04        #31
nickh 
space
avatar space
space
$5,298 | Props total: 0 0
echo's are the fu*kin gayest car in the world...the designer needs to die
 13 years ago '04        #32
D. Norman 6 heat pts
space
avatar space
space
$15,415 | Props total: 2723 2723
man, i aint seen no1 write down Malibu.... That a bi*ch car
 13 years ago '04        #33
nickh 
space
avatar space
space
$5,298 | Props total: 0 0
nah that car straight
 13 years ago '04        #34
slimyellow 4 heat pts
space
avatar space
space
$13,643 | Props total: 2296 2296
echo...
 05-27-2005, 08:53 PM         #35
Supra  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
echo for sure, along with hyundai, festiva, toyota starlet,

i agree with Ghost-mazda aint homo, u cant call the rx7,rx8. mazda 6 homo at all

holden astra and nova r also very homo i dont think yall would know that car its just here in aus and maybe england...

i reckon the peugeot 206 cc and renault megane look homo too
(the 206 non convertible version isnt that bad tho)

also suzuki swift- one of the most homo cars in the world
 05-27-2005, 08:58 PM         #36
TrkyMfns  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Chrysler PT Cruiser CONVERTABLE!!!
 05-27-2005, 09:07 PM         #37
Supra  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
omg they made a convertible?! the PT cruiser always reminds me of a hurse for some weird reason :(


Last edited by Supra; 05-27-2005 at 09:08 PM..
 05-27-2005, 10:18 PM         #38
rNX1  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
mazdas are kinda gay,
 13 years ago '04        #39
nickh 
space
avatar space
space
$5,298 | Props total: 0 0
hyundai tiburon is kinda hott, but some models of it are gay
 13 years ago '04        #40
Wakko7o7 
space
space
space
$650 | Props total: 21 21
a VW Jetta and a Pontiac Aztech is gay for anybody, why would you buy one of those?
Home      
  
 




top in section
 29
57 comments
top in hiphop
top in section
 18
44 comments
top in sports
most viewed right now
 20
52 comments
top in thotties



sponsored links
 


 





most viewed right now
 26
Team EastSide Snoop Killed Early This Morning
126 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 16
h0es with no right to be thotting on ig?
44 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Image(s) inside Michael Jordan’s Puerto Rican Strip*er Daughter Got A Tongue Just Like..
118 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Article inside Wow - Colorado Dad killed Wife AFTER Wife strangled kids! WTF
119 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 7
The Story of Super Mario Bros. 2
30 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 4
Video inside 'Battlefield V' will be a 'serious disappointment' BF brand in trouble.
48 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 4
NBA KD, Westbrook , Harden and PG13 play while LeBron Watches
50 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 4
NFL Redskins sign Adrian Peterson
54 comments
1 day ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy