2,808
 

Wack100 says he not checking in "people that aren't in" corey king response


ADVERTISEMENT
 
1
most viewed right now
  86
67 comments @wild'ish


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section hiphop
  
 1 month ago '19        #1
5315 page views
77 comments


CLOUTCHASER  topics gone triple plat - Number 1 spot x19
space
avatar space
space
Props total: 3972 3 K  Slaps total: 2846 2 K
Wack100 says he not checking in "people that aren't in" corey king response
 

 

Corey King Response he spoke with Wack 100


Og Wildkat Response to Corey King "No one's need to Check In Billy"


Last edited by CLOUTCHASER; 02-26-2020 at 07:00 PM..
-18   



best
worst
77 comments
 

 1 month ago '04        #2
Adwerdz  topics gone triple plat - Number 1 spot x11
space
avatar space
space
Props total: 60880 60 K  Slaps total: 10981 10 K
I wonder if artists from other genres have to check or is this just for hip hop artists?

Bunch of fu*king lost clowns trynna check each other
+104   

 1 month ago '16        #3
YKing 
space
avatar space
space
Props total: 29625 29 K  Slaps total: 1950 1 K
corey was emotional, people dont even know who got Pop smoke and for what reason
rip Pop
+16   

 1 month ago '18        #4
goldnuggetz  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
space
avatar space
space
Props total: 11768 11 K  Slaps total: 1533 1 K
Checking in to a city that n*ggas don’t even own

This sh*t is corny
+47   

 1 month ago '04        #5
Adwerdz  topics gone triple plat - Number 1 spot x11
space
avatar space
space
Props total: 60880 60 K  Slaps total: 10981 10 K
 goldnuggetz said
Checking in to a city that n*ggas don’t even own

This sh*t is corny
n*ggas are slaves to their own mind and don't even know it. Then wanna point fingers at others at the end of the day smh
+33   

 1 month ago '18        #6
antisocial100 
space
avatar space
space
Props total: 8020 8 K  Slaps total: 2395 2 K
 goldnuggetz said
Checking in to a city that n*ggas donít even own

This sh*t is corny
Everyone tough till they jammed up, in a aunt jemima pancake syrup sticky situation
+8   

 1 month ago '15        #7
trapclassics  topics gone triple plat - Number 1 spot x9
space
space
space
Props total: 17665 17 K  Slaps total: 7430 7 K
 YKing said
corey was emotional, people dont even know who got Pop smoke and for what reason
rip Pop
The dude who he stole the whip from
-1   

 1 month ago '04        #8
W24x55 
space
avatar space
space
Props total: 22475 22 K  Slaps total: 3230 3 K
 Adwerdz said
I wonder if artists from other genres have to check or is this just for hip hop artists?

Bunch of fu*king lost clowns trynna check each other
You ain't lying
+6   

 1 month ago '16        #9
YKing 
space
avatar space
space
Props total: 29625 29 K  Slaps total: 1950 1 K
 trapclassics said
The dude who he stole the whip from
i doubt it, because I heard that dude went straight to police when it happened. I genuinely think GD's dropped a bag on him and LA n*ggas collected it
+11   

 1 month ago '04        #10
W24x55 
space
avatar space
space
Props total: 22475 22 K  Slaps total: 3230 3 K
 YKing said
i doubt it, because I heard that dude went straight to police when it happened. I genuinely think GD's dropped a bag on him and LA n*ggas collected it
Why would GD's randomly drop a bag on him tho?
-5   

 1 month ago '16        #11
YKing 
space
avatar space
space
Props total: 29625 29 K  Slaps total: 1950 1 K
 W24x55 said
Why would GD's randomly drop a bag on him tho?
randomly? you dont know about the beef thats been cracking in NY for the last few years?
lol Pop is big big GDK, theyve had n*ggas dropped
woo's vs choo's, do ya googles
+6   

 1 month ago '05        #12
lamarowns 
space
avatar space
space
Props total: 5146 5 K  Slaps total: 1059 1 K
this tribalism sh*t so lame, this is why its so easy to dominate us, the worlds known this for a long time
+12   

 1 month ago '13        #13
gow 
space
avatar space
space
Props total: 1623 1 K  Slaps total: 1169 1 K
grand

 1 month ago '18        #14
BrooklynDamien  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 21966 21 K  Slaps total: 2344 2 K
This ain't a hip hop thing so no need to compare it to rock and roll, country and the other genres y'all vultured. It's a gang thing. These are gang members. Black Thought, Mos Def, Kanye etc ain't checking in with nobody. They ain't gang members. That sh*t corny regardless but y'all need to stop disparaging my culture. This gang sh*t is a small aspect of it. There's plenty of positive sh*t we could be discussing. But these are the d*cks y'all like slurping for some reason
+33   

 1 month ago '06        #15
adub123 
space
avatar space
space
Props total: 21871 21 K  Slaps total: 704 704
Remember when you had to read out loud with the class but there was always that ONE DUDE who had his turn and his page took 10 damn mins....you know the rest
+9   

 1 month ago '19        #16
World Wide Pleb 
space
avatar space
space
Props total: 2929 2 K  Slaps total: 519 519
 BrooklynDamien said
This ain't a hip hop thing so no need to compare it to rock and roll, country and the other genres y'all vultured. It's a gang thing. These are gang members. Black Thought, Mos Def, Kanye etc ain't checking in with nobody. They ain't gang members. That sh*t corny regardless but y'all need to stop disparaging my culture. This gang sh*t is a small aspect of it. There's plenty of positive sh*t we could be discussing. But these are the d*cks y'all like slurping for some reason
Imagine LA n*ggaz trying to tell Jay-Z he needs to check in with them the next time he's performing there


+18   

 1 month ago '15        #17
Prad Bitt 
space
avatar space
space
Props total: 7311 7 K  Slaps total: 785 785
 trapclassics said
The dude who he stole the whip from
Nuccas get popped over 300 let alone 300k some ish is principle.
+1   

 1 month ago '15        #18
satsuma 
space
space
space
Props total: 3894 3 K  Slaps total: 1930 1 K
 YKing said
corey was emotional, people dont even know who got Pop smoke and for what reason
rip Pop
nah, that aint true somebody always know.
+2   

 1 month ago '19        #19
Myko Jagsin 
space
avatar space
space
Props total: 1737 1 K  Slaps total: 1035 1 K
 Adwerdz said
I wonder if artists from other genres have to check or is this just for hip hop artists?

Bunch of fu*king lost clowns trynna check each other
Not disagreeing with you but you canít have it both ways. No other genre relies/relied on a artist being authentic about what they make music about. So these rappers gotta be out there with the wolves to appear authentic.

Even though other genres do check in, the chances of it happening are slim. Because pop artists donít rely on being in your face. They go do interviews when they need to be seen. Rappers need to be seen 24/7.
+2   

 1 month ago '19        #20
alwaysworking 
space
avatar space
space
Props total: 649 649  Slaps total: 88 88
bro u cant read. please take your time and stop rushing these bullsh*t a*s videos.
+2   

 1 month ago '19        #21
PRo 
space
space
space
Props total: 4368 4 K  Slaps total: 422 422
 YKing said
randomly? you dont know about the beef thats been cracking in NY for the last few years?
lol Pop is big big GDK, theyve had n*ggas dropped
woo's vs choo's, do ya googles
Chill out

 1 month ago '19        #22
PRo 
space
space
space
Props total: 4368 4 K  Slaps total: 422 422
 brooklyndamien said
this ain't a hip hop thing so no need to compare it to rock and roll, country and the other genres y'all vultured. It's a gang thing. These are gang members. Black thought, mos def, kanye etc ain't checking in with nobody. They ain't gang members. That sh*t corny regardless but y'all need to stop disparaging my culture. This gang sh*t is a small aspect of it. There's plenty of positive sh*t we could be discussing. But these are the d*cks y'all like slurping for some reason

100
+3   

 1 month ago '04        #23
Adwerdz  topics gone triple plat - Number 1 spot x11
space
avatar space
space
Props total: 60880 60 K  Slaps total: 10981 10 K
 Myko Jagsin said
Not disagreeing with you but you canít have it both ways. No other genre relies/relied on a artist being authentic about what they make music about. So these rappers gotta be out there with the wolves to appear authentic.

Even though other genres do check in, the chances of it happening are slim. Because pop artists donít rely on being in your face. They go do interviews when they need to be seen. Rappers need to be seen 24/7.
Bro, that was a rhetorical question. We both know this sh*t makes no logical sense and these n*ggas are ignorant fools

 1 month ago '16        #24
LilHaitiBaby 
space
avatar space
space
Props total: 6362 6 K  Slaps total: 806 806
 YKing said
randomly? you dont know about the beef thats been cracking in NY for the last few years?
lol Pop is big big GDK, theyve had n*ggas dropped
woo's vs choo's, do ya googles
So all these n*ggas from Chicago been saying GDK for years and they drop a bag on a NY n*gga? lol
-4   

 1 month ago '09        #25
messy marv stan  topics gone triple plat - Number 1 spot x20
space
avatar space
space
Props total: 160310 160 K  Slaps total: 19704 19 K
crater face needs to go away forever
+2   



ADVERTISEMENT
Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
online now  16
The Illest Netflix or Prime Original Movie You've seen Thus Far
67 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
+36online now  15
Mark Price Schools Allen Iverson
65 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
online now  12
Mar 31 - Rikers Island prisoners are being offered PPE and $6 an hour to dig m..
37 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
+42online now  11
Video inside FBI RAIDS Jewish guy in BROOKLYN NY for HOARDING 5,000 boxes of N95 masks
172 comments
1 day ago
@wild'ish
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacy