4,317
 

Offset Gets Exposed For Trying To Cheat On Cardi B With 6IX9INE's Girlfriend


ADVERTISEMENT
 
2
most viewed right now
  122
34 comments @hiphop
3
most viewed right now
  81
173 comments @hiphop


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section hiphop
  
 1 week ago '16        #2
drizz 
space
avatar space
space
Props total: 2816 2 K  Slaps total: 742 742
I see it but i still dont believe it.
-4   

 1 week ago '15        #3
Chasefovea 
space
space
space
Props total: 768 768  Slaps total: 381 381
well that was a dumb move by offset u want these groupie hoes when ur girl is a boss and make her own money smh.. they both have fat a*ses why u want a scrub offset
+47   

 1 week ago '15        #4
Rompetoto 
space
space
space
Props total: 794 794  Slaps total: 84 84
I hate this generation... You can't get low no more . Even the thots wanna be famous for thottin

These are new/stronger more vicious semen demons.

The fact that she didn't do this the normal thot way.. post a screenshot ..or even a screen recording..but a video of her going through her phone and @ his baby moms on some bird sh*t on social media is nothing to applaud. Girls looking at this like this the route to go.


Edit. It appears Offset might be pulling one of the most genius moves on social media.. he's purposely tweeting random sh*t to act like he's being hacked.





Last edited by Rompetoto; 12-03-2019 at 02:43 PM..
+80   

 1 week ago '06        #5
Lil Wayne 
space
avatar space
space
Props total: 24095 24 K  Slaps total: 9481 9 K
Girl, dis tew much
+22   

 1 week ago '13        #6
mikejuheard 
space
avatar space
space
Props total: 59887 59 K  Slaps total: 10457 10 K
Can’t trust a bi*ch with a cracked phone screen
+105   

 1 week ago '05        #7
B.S. Writer 
space
avatar space
space
Props total: 3470 3 K  Slaps total: 171 171
 mikejuheard said
Cant trust a bi*ch with a cracked phone screen
This.

+21   

 1 week ago '15        #8
Shamarshoe 
space
avatar space
space
Props total: 2518 2 K  Slaps total: 161 161
 Rompetoto said
Rookie mistakes !
n*gga had to be high or drunk..



+16   

 1 week ago '15        #9
Shamarshoe 
space
avatar space
space
Props total: 2518 2 K  Slaps total: 161 161
 mikejuheard said
Cant trust a bi*ch with a cracked phone screen
bi*ch can't afford the insurance

+28   

 1 week ago '19        #10
KeyserSoze  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 4001 4 K  Slaps total: 772 772
she was one of 20 thots that got the same txt that day.....

+51   

 1 week ago '15        #11
g0dfather 
space
avatar space
space
Props total: 13129 13 K  Slaps total: 4543 4 K
Even tho its real , this bi*ch fu*ked shotti behin her n*gga back so she shouldnt talk that cheatin sh*t , wack wh*re
+8   

 1 week ago '04        #12
CentsCuZ 
space
avatar space
space
Props total: 2830 2 K  Slaps total: 318 318
She deleted all her messages that probably encouraged him to message that tho
+27   

 1 week ago '16        #13
B86 
space
space
space
Props total: 10368 10 K  Slaps total: 2299 2 K
 g0dfather said
Even tho its real , this bi*ch fu*ked shotti behin her n*gga back so she shouldnt talk that cheatin sh*t , wack wh*re
Delete
+3   

 1 week ago '16        #14
B86 
space
space
space
Props total: 10368 10 K  Slaps total: 2299 2 K
 g0dfather said
Even tho its real , this bi*ch fu*ked shotti behin her n*gga back so she shouldnt talk that cheatin sh*t , wack wh*re
I thought that was Tekashis other bi*ch? (The baby moms)
+1   

 1 week ago '04        #15
CentsCuZ 
space
avatar space
space
Props total: 2830 2 K  Slaps total: 318 318
 g0dfather said
Even tho its real , this bi*ch fu*ked shotti behin her n*gga back so she shouldnt talk that cheatin sh*t , wack wh*re
This is not the same chick lol
+4   

 1 week ago '15        #16
g0dfather 
space
avatar space
space
Props total: 13129 13 K  Slaps total: 4543 4 K
 B86 said
I thought that was Tekashis other bi*ch? (The baby moms)
They is 2 bi*ches ? I didnt know sh*t
+4   

 1 week ago '16        #17
JustVibe 
space
space
space
Props total: 11746 11 K  Slaps total: 748 748
“Y’all won “



He gonna be quick to flip this sh*t again , watch


Last edited by JustVibe; 12-03-2019 at 02:22 PM..
+3   

 1 week ago '05        #18
ChickzNKickz 
space
avatar space
space
Props total: 24433 24 K  Slaps total: 1680 1 K
Both her and her n*gga be telling.
+23   

 1 week ago '12        #19
Taste Maker 
space
avatar space
space
Props total: 1041 1 K  Slaps total: 118 118
 mikejuheard said
Cant trust a bi*ch with a cracked phone screen
You beat me to it. Facts. Lmao
+1   

 1 week ago '06        #20
Lil Wayne 
space
avatar space
space
Props total: 24095 24 K  Slaps total: 9481 9 K
 g0dfather said
Even tho its real , this bi*ch fu*ked shotti behin her n*gga back so she shouldnt talk that cheatin sh*t , wack wh*re
His bm fu*ked Shotti. This is his gf
+4   

 1 week ago '17        #21
Harasnart 
space
space
space
Props total: 11562 11 K  Slaps total: 7877 7 K
 CentsCuZ said
She deleted all her messages that probably encouraged him to message that tho
Still his fault for DMing thots
+1   

 1 week ago '13        #22
gow 
space
avatar space
space
Props total: 1158 1 K  Slaps total: 715 715


 1 week ago '06        #23
"SS" 
space
avatar space
space
Props total: 18182 18 K  Slaps total: 1280 1 K
Idk why he thought the bi*ch wouldn't snitch...a bi*ch ain't sh*t but a reflection of her n*gga
+6   

 1 week ago '16        #24
B86 
space
space
space
Props total: 10368 10 K  Slaps total: 2299 2 K
 g0dfather said
They is 2 bi*ches ? I didnt know sh*t
Yeah... rainbow dude has two nice looking broads. One is the gf and one is the bm
+2   

 1 week ago '16        #25
Blunted Sultan  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 7866 7 K  Slaps total: 959 959
 Shamarshoe said
bi*ch can't afford the insurance

She still waiting on daniel to save her
+2   



ADVERTISEMENT
Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
-36online now  39
Video inside Lizzo the rapper has a mental breakdown after internet backlash
315 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+65online now  32
Patrice O'Neal Being a Human In A Room Full Of Robots
66 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
+137online now  27
Image(s) inside Most iconic timberlands are about to release
154 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
+42online now  15
Video inside Do You Agree With Anthony Mackie About Hollywood?
76 comments
1 day ago
@movies
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacy