1,718
 

Pretty Ricky - Bluestars


 
3
most viewed right now
  36
105 comments @hiphop


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

What Cha Think Of IT??
1 Star 35 21.34%
2 Stars 17 10.37%
3 Stars 33 20.12%
4 Stars 27 16.46%
5 Stars 52 31.71%
Voters: 164. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

 05-19-2005, 02:59 AM         #1
7866 page views
41 comments


Mitch 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Pretty Ricky - Bluestars
 

 
What Cha Think Of It ???

Damn I Like That Song "Grind With Me"

Im Sure, That Song Is Gonna Be A Summer Joint!

I Give It A 4....I Can Vibe With It 4Real!

41 comments for "Pretty Ricky - Bluestars"

 05-19-2005, 03:21 AM         #2
playon  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
complete radio garbage

 05-19-2005, 05:59 AM         #3
OhBoI  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
has this been upped in the audio section yet?

 14 years ago '04        #4
bignick43 
space
space
space
$1,428 | Props total: 0 0
i think its a lot better than what I expected...so I gave it 4...

 14 years ago '04        #5
onlyonesmoke 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,786 | Props total: 1555 1555
Hot garbage!!

sh*t is so wack

Please dont request that song ever!!!!!

 05-19-2005, 05:54 PM         #6
QTPlayer  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
The album sucks...
The only two good songs are Grind With Me and Get A Little Closer.....
The rest of them songs can go in the recycle bin

 05-19-2005, 07:17 PM         #7
Ivo003  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
This sh*t is complete garbage. The singing is subpar combined with terrible elementary school rap lyrics. The best thing about this album is some of the production. This bs gets 1 star most definately.


Last edited by Ivo003; 05-19-2005 at 07:21 PM..

 14 years ago '05        #8
siggiddy 
space
avatar space
space
$7,726 | Props total: 1515 1515
yo i aint even heard the album, but sh*t look at the video, them n*ggas look gay. and i hate that song, that is, without a doubt 100% of pure hot steaming garbage

 05-19-2005, 08:26 PM         #9
CardnalSyn  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yall n*ggas need to break away from that gangsta rap. for their style and subject, the rapping is okay, below average in some songs. but the singer really shines. i thoght it was gonna be garbage to but it was decent . play their cards right and they will break gold status...3 BX


Last edited by CardnalSyn; 05-19-2005 at 08:26 PM..

 05-19-2005, 08:30 PM         #10
backMJPIP2333  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol at Grind With Me = Garbage it didnt take me long too hit X on that Video

 14 years ago '05        #11
Con-Con 4 heat pts
space
avatar space
space
$2,161 | Props total: 49 49
The "Grind With Me" chorus was pretty hot, but when it got to the lyrics I was just like, "Man it's just another wack-ass rapper trying to get some money." I'm not saying that because I'm strictly hardcore cuz I'm far from it.

 14 years ago '04        #12
OnTheReal 
space
avatar space
space
$4,240 | Props total: 530 530
if ya'll actually got bi*ches you would understand that this music works

 14 years ago '05        #13
gdash72 12 heat pts12
space
avatar space
space
$557 | Props total: 129 129
I Gave It A 5...Nah Mean...Im From Lauderdale...jus 15 minz from da 305(where Pretty Ricky iz from)...Yall jus dont undastand our music...datz kool doe...yall jus keep bumpin your hardcore albumz...u cant listen 2 dat all da tyme wodie...diz iz sick 2 ride 2...bumpin diz 2 da fullest...WHUT DEY DO!!

 05-19-2005, 09:43 PM         #14
GeMiNi  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i know them n*ggas mann//they do look gay in person//they wear nothing but shiny a.ss clothes!!!But there single was raw tho!!!i liked it!!!Good thug (fu*kin) music! i didn't hear there album but i did hear like 4 good songs from b4!

 14 years ago '04        #15
cddal3 
space
avatar space
space
$2,872 | Props total: 0 0
I'm big on R&B and I just can't listen to it. I can't even get into their first song, couldn't even bring myself to download it.
I dont think it'd be fair for me to vote here, because they can't even get a listen from me, but if i could Id give it a goose egg = 0.

 14 years ago '04        #16
B.O.C. 
space
avatar space
space
$505 | Props total: 0 0
 gdash72 said
I Gave It A 5...Nah Mean...Im From Lauderdale...jus 15 minz from da 305(where Pretty Ricky iz from)...Yall jus dont undastand our music...datz kool doe...yall jus keep bumpin your hardcore albumz...u cant listen 2 dat all da tyme wodie...diz iz sick 2 ride 2...bumpin diz 2 da fullest...WHUT DEY DO!!
YOU SICK IN THE HEAD THIS IS A BULLsh*t CD 305 IS GOING TOO THE DUMP



US REAL NI***S FROM DADE fu*k THAT THE WHLOE TRI-COUNTY NEED TO TAKE A STAND

 14 years ago '04        #17
dagreatpinoy 
space
avatar space
space
$426 | Props total: 0 0
I gave it a 2, 1 for just making it, and 1 more because i missed the 1 star button

 14 years ago '04        #18
enetblazin4eva 4 heat pts
space
avatar space
space
$11,287 | Props total: 979 979
Good production...... good rnb, but the rappin was pretty weak.

 05-22-2005, 02:23 AM         #19
SexyRicanGuy  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i like it a lot, way better than i expected, the couple girls i rode around and listened it with like it too, but my n*gga Marques Houston came back strong, he's getting my full attention now along with 112, which will prolly never leave the cd changer

 14 years ago '04        #20
Lupyman 
space
space
space
$126 | Props total: 0 0
If i was voting on the singing, i'd probably give it a 5, but the rappin is kinda bad. Their first single will probably be their last though. I give it a 3.5

 05-22-2005, 02:30 PM         #21
Kaijin  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I'm rating this with a four. Pretty Ricky and Tha Maverix are awesome. I love the song "Chevy" which I believe is the remix to "Flossin'". Damn, it's hot.

 14 years ago '04        #22
ddotdukes5 
space
avatar space
space
$3,093 | Props total: 139 139
I have one question......What group of men call themselves pretty?

Isnt "pretty" a feminine adjective?


Last edited by ddotdukes5; 05-22-2005 at 02:45 PM..

 05-22-2005, 03:46 PM         #23
youngtreez  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 gdash72 said
I Gave It A 5...Nah Mean...Im From Lauderdale...jus 15 minz from da 305(where Pretty Ricky iz from)...Yall jus dont undastand our music...datz kool doe...yall jus keep bumpin your hardcore albumz...u cant listen 2 dat all da tyme wodie...diz iz sick 2 ride 2...bumpin diz 2 da fullest...WHUT DEY DO!!
da south is wut that is

 05-23-2005, 05:11 PM         #24
Submerge  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i've d/l it.

played the CD like 5 times straight thru.

this sh*t is def. underated. good music.

5 stars

 05-23-2005, 05:13 PM         #25
Submerge  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ddotdukes5 said
I have one question......What group of men call themselves pretty?

Isnt "pretty" a feminine adjective?
That aint the groups name. it's Pretty Ricky AND THE MAVERICKS

they even state their name in Grind With Me single. one dude is called Pretty Ricky. Like Pretty Willie, who i haven't heard lately after 4 walls :(

Home      
  



 
 





most viewed right now
online now  15
Video inside The View speak on that Gillette commercial
67 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
+202online now  13
Image(s) inside Pretty Girl Issues Is TOP Heavy!
75 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
-17online now  13
Hoodrich Pablo Juan robbed again left naked in the streets in Atlanta
372 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+110online now  9
Video inside Big Drako aka New Nas Soulja boy breakfast club interview
290 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
online now  8
Article inside Apple Getting Flabby & Desperate - Introducing: the Apple Big Butt B..
36 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
-17online now  5
Video inside Cars with worst resale value
113 comments
2 days ago
@rides
most viewed right now
+73online now  5
Soooo we not go talk about this Trip Drill 2019 video
204 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+59online now  5
One Deleted Killmonger Line Changed 'Black Panther's Entire Ending
91 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy