3,110
 

Death Stranding Official Thread


ADVERTISEMENT
 
3
most viewed right now
  44
38 comments @hiphop


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section games
  
 2 weeks ago '19        #1
8064 page views
306 comments


jojothugadventu 
space
avatar space
space
Props total: 2541 2 K  Slaps total: 287 287
death Stranding Official Thread
 

 


After 3.5 yrs ... It finally releases @ MidNight


image

image

image

image



Last edited by jojothugadventu; 11-07-2019 at 05:19 PM..
+7   



best
worst
306 comments
 

 2 weeks ago '05        #2
TonyCartagena 
space
space
space
Props total: 38362 38 K  Slaps total: 5294 5 K
Cant Wait
L Box Stanleys Gonna Be So Sick In 7 Hours
Masterpiece Incoming
Will Be Playing Soon And Reading All Their Comments Claiming To Have Played It Already Miserable As Fck

 2 weeks ago '17        #3
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
space
avatar space
space
Props total: 42436 42 K  Slaps total: 9854 9 K
Rolled up a blunt this morning to enjoy this once that pre-load gets activated. Gotta love day 1 releases of GOAT games
+3   

 2 weeks ago '16        #4
Quinn 
space
space
space
Props total: 3191 3 K  Slaps total: 933 933
Reserved
+1   

 2 weeks ago '19        #5
jojothugadventu  OP
space
avatar space
space
Props total: 2541 2 K  Slaps total: 287 287
u can tell it's a Masterpiece from the box Alone , sh*t looks like a AAA hollywood movie


+3   

 2 weeks ago '17        #6
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
space
avatar space
space
Props total: 42436 42 K  Slaps total: 9854 9 K
 jojothugadventu said
u can tell it's a Masterpiece from the box Alone , sh*t looks like a AAA hollywood movie

I cant wait till next gen is laced with more games like this and everyone realizes just how ahead of its time this game was.
+4   

 2 weeks ago '05        #7
WCIB 
space
avatar space
space
Props total: 17227 17 K  Slaps total: 998 998
I can’t wait for this sh*t
+2   

 2 weeks ago '15        #8
SP Chaingang 
space
space
space
Props total: 1486 1 K  Slaps total: 97 97
9 o'clock. Pickup and download. I'm ready
+1   

 2 weeks ago '15        #9
SP Chaingang 
space
space
space
Props total: 1486 1 K  Slaps total: 97 97
Folks hating already. This is a new game. Not a sequel...a new game. And people complaining. Hideo gave us gems. Off him alone worth a cop
+11   

 2 weeks ago '17        #10
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
space
avatar space
space
Props total: 42436 42 K  Slaps total: 9854 9 K
 WCIB said
I cant wait for this sh*t
I aint been this excited for a game since GTA V or TLoU which ever dropped later
+2   

 2 weeks ago '10        #11
ajayones 
space
space
space
Props total: 4965 4 K  Slaps total: 502 502
so hyped, dont even care if i am not playing this on a pro.
+1   

 2 weeks ago '05        #12
WCIB 
space
avatar space
space
Props total: 17227 17 K  Slaps total: 998 998
 SPdaGOAT said
I aint been this excited for a game since GTA V or TLoU which ever dropped later
Not gonna lie, before MGS V dropped, I was hella excited. Kojima a legend to me.
+1   

 2 weeks ago '17        #13
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
space
avatar space
space
Props total: 42436 42 K  Slaps total: 9854 9 K
 WCIB said
Not gonna lie, before MGS V dropped, I was hella excited. Kojima a legend to me.
Not just to you bro, hes easily in my top 3 in this gaming sh*t
+4   

 2 weeks ago '06        #14
Cesus Jhist 
space
avatar space
space
Props total: 403 403  Slaps total: 32 32
I’d love to hear some of you guys on opinions on this when it drop. I’m on the fence. Damn near wanna hold off for Pokmon
+2   

 2 weeks ago '04        #15
deziking  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 14094 14 K  Slaps total: 1845 1 K
Bruh when the pc leak comming fu*k u console mfers mang.

 2 weeks ago '19        #16
jojothugadventu  OP
space
avatar space
space
Props total: 2541 2 K  Slaps total: 287 287
bruh i remember back in the day these bird brains said splitner cell was better than MGS ofc they gonna hate on death stranding
+11   

 2 weeks ago '05        #17
WCIB 
space
avatar space
space
Props total: 17227 17 K  Slaps total: 998 998
 jojothugadventu said
bruh i remember back in the day these bird brains said splitner cell was better than MGS ofc they gonna hate on death stranding
I remember that sh*t too.

No way, brehs.
+2   

 2 weeks ago '18        #18
Blaffy 
space
avatar space
space
Props total: 60914 60 K  Slaps total: 5008 5 K
This is going to be the craziest mailman, ups, Fed ex, Amazon, DHL, package delivery, walking simulator game to ever hit this generation.
+14   

 2 weeks ago '06        #19
philly337 
space
avatar space
space
Props total: 23479 23 K  Slaps total: 5994 5 K
 jojothugadventu said
bruh i remember back in the day these bird brains said splitner cell was better than MGS ofc they gonna hate on death stranding
It was and I love mgs. At worst it's a legit argument...they pretty even imo
+1   

 2 weeks ago '14        #20
vinylvamp88 
space
avatar space
space
Props total: 2109 2 K  Slaps total: 225 225
I wanna buy it so bad but I work 60 to 65 hrs a week I just feel like it would be a waste.
+2   

 2 weeks ago '17        #21
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
space
avatar space
space
Props total: 42436 42 K  Slaps total: 9854 9 K
 philly337 said
It was and I love mgs. At worst it's a legit argument...they pretty even imo
I think SC is a good series, but MGS is a tier above it imo.
+3   

 2 weeks ago '15        #22
TheMechXYZ 
space
avatar space
space
Props total: 968 968  Slaps total: 37 37
Gonna have to wait on this one. Bills and living expenses got a n*gga on lock-down after getting temporarily laid off from my job. It hurt to take it off my Pre-Order list. Was really looking forward to this because I literally have nothing to enjoy myself with right now.
+19   

 2 weeks ago '17        #23
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
space
avatar space
space
Props total: 42436 42 K  Slaps total: 9854 9 K
 TheMechXYZ said
Gonna have to wait on this one. Bills and living expenses got a n*gga on lock-down after getting temporarily laid off from my job. It hurt to take it off my Pre-Order list. Was really looking forward to this because I literally have nothing to enjoy myself with right now.
Hope your situation gets better soon bruh
+20   

 2 weeks ago '14        #24
vinylvamp88 
space
avatar space
space
Props total: 2109 2 K  Slaps total: 225 225
 TheMechXYZ said
Gonna have to wait on this one. Bills and living expenses got a n*gga on lock-down after getting temporarily laid off from my job. It hurt to take it off my Pre-Order list. Was really looking forward to this because I literally have nothing to enjoy myself with right now.
Try selling cars..... dealerships always hiring.... a lot of hours but I took home 60k my first year..... P.S. it makes you hate people
+12   

 2 weeks ago '19        #25
jojothugadventu  OP
space
avatar space
space
Props total: 2541 2 K  Slaps total: 287 287
More than half of death Stranding's development team is made up of former Metal Gear staff who followed Hideo Kojima to the new Kojima Productions. Credits also reveal Insomniac Bend and Guerrilla "supported" development





3 hrs til greatness
+8   



ADVERTISEMENT
Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+86online now  17
Max Kellerman got Stephen A. On hush mode about Kaep now
125 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
online now  14
Image(s) inside Elizabeth Banks Faces Backlash for Saying Wonder Woman & Captain Marve..
50 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
online now  9
Image(s) inside The Sonic redesign cost Paramount less than $5M, bringing the films bu..
61 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
+55online now  4
Article inside Mannie Fresh Tells All: Stories Behind His Classic Records!!!
103 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacy