4,234
 

Air Jordan 1 High OG 'Court Purple' (April 2020)


 
1
most viewed right now
+24  172
46 comments @hiphop


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

section gear
  
 2 weeks ago '12        #2
cal classick 
space
avatar space
space
$8,459   Props total: 15391 15391
I'm in.

 1 week ago '05        #3
Dun Language  4469 heat pts4469
space
avatar space
space
$87,084   Props total: 68220 68220
Nah..I'm not buying the same sneaker twice

 1 week ago '04        #4
torious  84 heat pts84
space
avatar space
space
$88,843   Props total: 23981 23981
Didn't they just release court purple 1s that had the purple toe box?
+1   

 1 week ago '13        #5
ma chis mo  15 heat pts15
space
avatar space
space
$3,982   Props total: 3291 3291
Lol I see you Nike.

Top 10 most propped recently  1 week ago '18        #6
Blaffy  246 heat pts246
space
avatar space
space
$14,613   Props total: 52328 52328



I just wanna touch it
+2   

 1 week ago '04        #7
Dash  247 heat pts247 OP
space
space
space
$14,828   Props total: 42619 42619
 torious said
Didn't they just release court purple 1s that had the purple toe box?
yea, one of my all time favs

but these joints hot too.... they like the game royal's but purp with a white tounge
+1   

 1 week ago '04        #8
torious  84 heat pts84
space
avatar space
space
$88,843   Props total: 23981 23981
 Dash said
yea, one of my all time favs

but these joints hot too.... they like the game royal's but purp with a white tounge
Yeah I got the pine greens and I love them sh*ts. I would've copped the purples, might cop these but I already got the purple Gatorade 1s. Also have maroon UB uncaged, and a purple/white pair of AF1.
+1   

 1 week ago '04        #9
booie4 
space
avatar space
space
$5,760   Props total: 2747 2747
 torious said
Didn't they just release court purple 1s that had the purple toe box?
Yeah, and they look a lot better than these. I still need to bite the bullet on a pair.

 1 week ago '09        #10
RuggedOne  1 heat pts1
space
space
space
$962   Props total: 1076 1076
how the fu*k do you dudes cop these....I take an L every time
+1   

 1 week ago '17        #11
justin747  52 heat pts52
space
avatar space
space
$15,317   Props total: 77106 77106
These are

 RuggedOne said
how the fu*k do you dudes cop these....I take an L every time
Just cheat like everybody and get a bit or ATC. These are wack as fu*k tho. Save your money.

These are gonna be for country/tacky a*s n*ggas who wear all the same colors on every piece of clothes. Matchy Matchy dudes

* Lakers fitted
* Lakers jersey
* Purple basketball shorts
* Purple socks
* Purple watch

-1   

 1 week ago '04        #12
Dash  247 heat pts247 OP
space
space
space
$14,828   Props total: 42619 42619
 torious said
Yeah I got the pine greens and I love them sh*ts. I would've copped the purples, might cop these but I already got the purple Gatorade 1s. Also have maroon UB uncaged, and a purple/white pair of AF1.
mannnn i sold my pine green's day 1 and i wish i kept em. my toe box had holes that weren't even fully punched in. shyt was like fresh out the fukkin factory

I ain't in a dire need for em now but they def on my cop list
+1   

 1 week ago '06        #13
Be Easy  3 heat pts3
space
avatar space
space
$3,465   Props total: 8330 8330
need

 1 week ago '16        #14
Cedwards198451 
space
avatar space
space
$4,096   Props total: 5809 5809
Must cop for me

 1 week ago '19        #15
rnfufbx  3 heat pts3
space
space
space
$1,074   Props total: 2941 2941
I am really surprised n*ggas still wearing this sh*t
-2   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+19online now  58
Sep 21 - el chapo is being tortured in colorado super max prison
133 comments
23 hours ago
@news
most viewed right now
+21online now  39
Video inside Nigerian scam master class leaked!!!!!
24 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  26
Image(s) inside First Look At Angelina Jolie As Thena On The Set Of THE ETERNALS
23 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
+24online now  11
Article inside Spending $60 on a video game doesnt make sense anymore
67 comments
2 days ago
@games
back to top
register Follow BX @ Twitter search BX privacy