2,815
 

Biggest/Funniest F*** Up in a song


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 13 years ago '04        #51
Jamaro85 
space
avatar space
space
$10,610 | Props total: 4 4
 AceCity said
DC is a district
Puerto rico is a commonwealth.

pap was talkin bout hawaii and alaska. its a common misconception to think they are the 51st and 52nd states
Maybe for somebody who ain't make it past 7th grade

 13 years ago '04        #52
Jamaro85 
space
avatar space
space
$10,610 | Props total: 4 4
 Killinit said
probably because he said about the same time, thats probably why you dipsh*t
2 years ain't about the same time. Sounds like your catching feelings because somebody pulled your favorite rapper's card.

2001 is not anywhere near 1999 in the relative terms mentioned in the song.

 13 years ago '04        #53
Jamaro85 
space
avatar space
space
$10,610 | Props total: 4 4
 VickVega said
Jay-z on Allure- talkin bout "eleventy million volts" ,LOL didnt know eleventy was a word,
Lol yep, that was funny too. I don't think he was serious about thinkin' that it was a word though and he was just exaggerating by saying that.

 10-09-2005, 02:04 AM         #54
Statikapone 
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^^ kinda like Luda sayin that "cabillion dollars" or whatever the fu*k he says ...

 13 years ago '04        #55
Jamaro85 
space
avatar space
space
$10,610 | Props total: 4 4
 Killinit said
yeah im the idiot cause you cant decipher the word "about" Game says about the time Dre dropped 2001, he says about you fu*kin idiots
Just stfu. He says he woke up the coma 2001. About the same time Dre dropped 2001, which is 1999. You are just a dumbass if you think that there is nothing wrong with that statement. Get off Game's d*ck already.

That's like saying:

I first heard Reasonable Doubt in two thousand and three
Around the same time Jay put out that Blueprint LP (which came in in 2001)

 13 years ago '04        #56
Jamaro85 
space
avatar space
space
$10,610 | Props total: 4 4
 Statikapone said
^^^ kinda like Luda sayin that "cabillion dollars" or whatever the fu*k he says ...
Lol yeah, something like cause I worth a million, gazillion, fafillion dollars

 10-09-2005, 02:23 AM         #57
MrMischief66 
space
space
space
$n/a | Props total:  
c'mon now, I'm a big Game fan, but that line about 2001 was bad. everybody that knows anything about hip hop knows that sh*t dropped in 99, and "about" is not a 2 year time period. so yeah, you can be a game fan, but sayin what he said wasn't stupid, that takes it to d*ck-ridin

 13 years ago '04        #58
Cutty Olds 7 heat pts
space
avatar space
space
$17,880 | Props total: 9119 9119
On Excuse Me Miss
Jay Says making a Matrix reference

"Maybe she's the one or im caught in the Matrix/
but fu*k it let the fish burn/
red or GREEN pill....you live and you learn/

If im not mistaken wasn't a BLUE pill?...

Or the Ultimate...
Greg Nice off of DWYCK I think it was

"Now Louie Armstrong..plays the SAX"
hahahahaha man I STILL laugh my a*s off everytime I think of that!!

**for cats who don't know he played the trumpet**

 13 years ago '05        #59
BigL4Life 1 heat pts OP
space
avatar space
space
$3,980 | Props total: 42 42
 Jamaro85 said
Just stfu. He says he woke up the coma 2001. About the same time Dre dropped 2001, which is 1999. You are just a dumbass if you think that there is nothing wrong with that statement. Get off Game's d*ck already.

That's like saying:

I first heard Reasonable Doubt in two thousand and three
Around the same time Jay put out that Blueprint LP (which came in in 2001)

propz on that line... was the teloscope line from da band?

 10-09-2005, 02:37 PM         #60
TheKidHypno 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Fabolous spelled his name wrong on a radio freestyle

F A B L O U S O

 13 years ago '04        #61
BIGBOYCAPRICE83 
space
avatar space
space
$3,749 | Props total: 167 167
When Jay-z Said Doin 55 In A 54..........................that n*gga Aint Mean It Literally He Was Basically Sayin The Cop Was On Some Petty sh*t......................

 13 years ago '05        #62
N. Kno 
space
avatar space
space
$759 | Props total: 107 107
on dat song trapster (she likes it) by jeezy he says "ima t-r-a-p-s-t-r." dat n*gga cant even spell da name of his song rite.

 10-09-2005, 04:10 PM         #63
stfukthnx 
space
space
space
$n/a | Props total:  
classic thread

 13 years ago '04        #64
MegaTON 22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,112 | Props total: 296 296
 BIGBOYCAPRICE83 said
When Jay-z Said Doin 55 In A 54..........................that n*gga Aint Mean It Literally He Was Basically Sayin The Cop Was On Some Petty sh*t......................
none the less its still a gay line

 10-09-2005, 04:41 PM         #65
FaKe ReCorDs 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Lake said
all i gotta say is "i'll treat u like milk i'll do nothin but spoil u"


 10-09-2005, 05:36 PM         #66
Skydiver Nick 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Cutty Olds said
On Excuse Me Miss
Jay Says making a Matrix reference

"Maybe she's the one or im caught in the Matrix/
but fu*k it let the fish burn/
red or GREEN pill....you live and you learn/

If im not mistaken wasn't a BLUE pill?...
It was definetly a blue pill!

 13 years ago '05        #67
PussyFiend 
space
avatar space
space
$5,563 | Props total: 665 665
 Krypt said
"I woke up out that coma 2001 about the same time Dre dropped 2001'"

2001 dropped in 1999... why didnt Dre correct him or something? and shouldnt Game have known that
If It Wasnt For Me You Would Of Never Knew About This......I Posted This sh*t Hours After The Song Was Out For Real....

 13 years ago '04        #68
Evil G 2 heat pts
space
space
space
$2,800 | Props total: 1061 1061
 pu**yFiend said
If It Wasnt For Me You Would Of Never Knew About This......I Posted This sh*t Hours After The Song Was Out For Real....

Warn pu**yFiend · View Warnings · Joined Apr 2005 · Offline · #67


 13 years ago '04        #69
Datruth345 
space
avatar space
space
$1,275 | Props total: 0 0
damn all the good ones are taken...i know theres more tho

 10-09-2005, 10:49 PM         #70
Murda Stylez 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Lake said
all i gotta say is "i'll treat u like milk i'll do nothin but spoil u"
ikno no one spoilz milk on prpose.....wtf was flip thinkiin

 13 years ago '05        #71
BigL4Life 1 heat pts OP
space
avatar space
space
$3,980 | Props total: 42 42
I say whats next, whats next whats N-X-E-T
its me, Warren to the muthafu*kin G


thats soooo obvious i cant believe he didnt notice it

 10-09-2005, 11:20 PM         #72
Ace 1-2 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MegaTON said
"doin 55 in a fityyyy fo"
54mph speed limit? where at
old dumb a*s n*gga
...Wow.

Boxden is full of some really dumb a*s n*ggas.

 10-09-2005, 11:23 PM         #73
Ace 1-2 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Thistle said
well anyone that says fo-fo because they refering to four-five so why say fo'=four fo'=four???
Seriously, you HAVE to be white.

Do you know what a .45 is?

If someone says "fo-fo," they're talking about a .44 caliber gun, you dumbass.

 13 years ago '04        #74
MegaTON 22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,112 | Props total: 296 296
 Ace 1-2 said
...Wow.

Boxden is full of some really dumb a*s n*ggas.
i know what he meant i just dont like jay-z and ur obviously a d*ckrider...why else would u get so mad?

 13 years ago '04        #75
pimppoet 2 heat pts
space
space
space
$3,140 | Props total: 524 524
Only i know of was the game one n 99 problems. I think some just purposely done or a good mistake. I think jeezy like was for the flow.Some prolly slipped cuz schedules n general rushin. Off topic a lil but in da recent duece movie the chick with voice box its not there next scene,hella noticable.

Home      
  



 
 




most viewed right now
+157online now  92
Video inside wife of brazilian billionaire getting pounded out by security [caught o..
379 comments
19 hours ago
@misc
most viewed right now
+29online now  46
Image(s) inside Thick London Asia
16 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
-59online now  38
Image(s) inside I'd love to know what Gucci Manes fans will think about this!
347 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+154online now  33
Image(s) inside Who granny is this
85 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy