3,537
 

Biggest/Funniest F*** Up in a song


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 05-15-2005, 06:13 PM         #26
ADrake22 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Krypt said
"I woke up out that coma 2001 about the same time Dre dropped 2001'"

2001 dropped in 1999... why didnt Dre correct him or something? and shouldnt Game have known that
i second that.... it took me a while to catch that...

 05-15-2005, 06:19 PM         #27
ADrake22 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 silentmurder2 said
wow
there is 52 states with D.C. n Puerto Rico
u really didnt know that
:thefu*k: wow :thefu*k:
D.C. is a district... hence the name District of Columbia... its not a state guy...


Last edited by ADrake22; 05-15-2005 at 06:19 PM..

 05-16-2005, 12:40 AM         #28
loophole 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Lake said
all i gotta say is "i'll treat u like milk i'll do nothin but spoil u"
thas real talk too u dont buy milk to fu*kin let it rot u drink it and eat cereal.

 05-16-2005, 12:43 AM         #29
B Girl 1981 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BigL4Life said
In the Warren G song, "What's Next" Warren goes:

I say whats next, whats next whats N-X-E-T
its me, Warren to the muthafu*kin G

HE SPELLS NEXT WRONG!! How this got into the final album is beyond me, and for it to be on a classic cd is even worse. Has nE 1 else known this. If you dont believe it just google the lyrics for the songs.
this is the first thing that came to mind when i saw this post

 14 years ago '04        #30
~G~ 
space
avatar space
space
$13,748 | Props total: 2 2
 topcontender said
In that song "Jigga, what's my motherfu*kin name"-Jay-Z(of course) at the very end you hear a bi*ch fu*k up with a final "Jigga". It's like she catches herself yet they still leave it
Haha yeah, she catches herself then it sounds like she kinda laughs

 14 years ago '04        #31
VickVega 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,796 | Props total: 194 194
Jay-z on Allure- talkin bout "eleventy million volts" ,LOL didnt know eleventy was a word,

 14 years ago '05        #32
BigL4Life 1 heat pts OP
space
avatar space
space
$3,980 | Props total: 42 42
 topcontender said
In that song "Jigga, what's my motherfu*kin name"-Jay-Z(of course) at the very end you hear a bi*ch fu*k up with a final "Jigga". It's like she catches herself yet they still leave it

I heard this 2day. quite funny, thats prob why they threw Amil(i think its her) 2 the curb.

 05-17-2005, 10:49 AM         #33
KILOCHARLIE 
space
space
space
$n/a | Props total:  
on Vol 3 Jay-z says..

"38 revolve like the sun around the earth"

the earth revolves around the sun, not the other way round.

theres also a lot in canibus' rhymes but i think he knows they're somewhat wrong but keeps them as they sound good

"what i could complete in a second, could take you a light year"

a light year is a measure of distance not time

 14 years ago '04        #34
casper 1 heat pts
space
avatar space
space
$14,753 | Props total: 2 2
50 stars on the flag 50 states in the country u gotta be fu*kin idiot to not know that...


fredro star said "what if hip-hop was banned in 52 states" in that song what if on firestar. just another idiot. its a shame cuz i like that track when i sing along i gotta stop at that part cuz i aint takin no part in stupidity

 14 years ago '04        #35
The Rzarector 
space
avatar space
space
$3,974 | Props total: 1 1
 topcontender said
In that song "Jigga, what's my motherfu*kin name"-Jay-Z(of course) at the very end you hear a bi*ch fu*k up with a final "Jigga". It's like she catches herself yet they still leave it
Whats the name of that song and what album is it on cause I dont know no track called "Jigga, what's my motherfu*kin name".

 05-17-2005, 11:03 AM         #36
DJT 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Some heads will know this one.

"See how it sounds? A little unrational..." from BDP - My Philosophy

Me thinks KRS meant Irrational...lol... but knowing KRS it probably has a double meaning to it!

 05-17-2005, 11:04 AM         #37
DJT 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The Rzarector said
Whats the name of that song and what album is it on cause I dont know no track called "Jigga, what's my motherfu*kin name".
It's called 'Jigga My n*gga' and it was the bonus track on Vol.3... Some people may not have it tho. Easy to find.

 05-17-2005, 01:34 PM         #38
RicFlair 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DJT said
It's called 'Jigga My n*gga' and it was the bonus track on Vol.3... Some people may not have it tho. Easy to find.
its also on the first ruff ryders cd

 05-19-2005, 04:00 PM         #39
Killinit 
space
space
space
$n/a | Props total:  
yeah im the idiot cause you cant decipher the word "about" Game says about the time Dre dropped 2001, he says about you fu*kin idiots
 Krypt said
haha.... you just proved why your a village idiot....

 13 years ago '05        #40
BigL4Life 1 heat pts OP
space
avatar space
space
$3,980 | Props total: 42 42
IDK how they didnt catch the Warren G one

 10-08-2005, 11:57 PM         #41
Statikapone 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Killinit said
yeah im the idiot cause you cant decipher the word "about" Game says about the time Dre dropped 2001, he says about you fu*kin idiots
if you wanna think 99 is "about" the same as a year and a half later, then you go ahead.

as for fu*kups, hmmm ........ i swear Eminem says a bunch of sh*t backwards for flow purposes, but nobody mentions it.

 13 years ago '04        #42
tmontana171 5 heat pts
space
avatar space
space
$1,498 | Props total: 280 280
" I smoke like the hippies did, back in the seventies"- Styles Panero

THis is one of the best commercial joints by Holiday, but i think some one needs to remind the ghost that hippies were in the 60's not thee 70's

 10-09-2005, 12:08 AM         #43
MrMischief66 
space
space
space
$n/a | Props total:  
that guy Rockstar from black wallstreet on the Ghost Unit mixtape says somethin about 52 states. not much of a suprise most rappers are high school dropouts.

 13 years ago '05        #44
BigL4Life 1 heat pts OP
space
avatar space
space
$3,980 | Props total: 42 42
 tmontana171 said
" I smoke like the hippies did, back in the seventies"- Styles Panero

THis is one of the best commercial joints by Holiday, but i think some one needs to remind the ghost that hippies were in the 60's not thee 70's

I was thinking of that lol

 13 years ago '04        #45
MegaTON 22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,112 | Props total: 296 296
"doin 55 in a fityyyy fo"
54mph speed limit? where at
old dumb a*s n*gga

 10-09-2005, 12:36 AM         #46
RicFlair 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BigL4Life said
I was thinking of that lol


they didnt just disappear when 1970 hit

 13 years ago '05        #47
ondareal 
space
avatar space
space
$2,776 | Props total: 2390 2390
"im a star, look up in the sky, u need a microscope"

lol, the whole band was in the studio. why didnt one of em just say "aye, u need a telescope, not a microscope"

and on tipsy, old dude say "tell does a shake come wit them fries"

hmmmm, doesn't he mean a fry comin wit that shake?


Last edited by ondareal; 10-09-2005 at 01:06 AM..

 13 years ago '05        #48
74southwest 
space
avatar space
space
$350 | Props total: 17 17
 MegaTON said
"doin 55 in a fityyyy fo"
54mph speed limit? where at
old dumb a*s n*gga


lol 54 speed limit

 13 years ago '04        #49
Young Fab 1 heat pts
space
avatar space
space
$19,091 | Props total: 18328 18328
"im a star, look up in the sky, u need a microscope"

lol, the whole band was in the studio. why didnt one of em just say "aye, u need a telescope, not a microscope"
i agree dis was stupid line but my thoughts was he was tryin to keep da rhyme scheme goin..........thats da only explanation.

and dat J-Kwon line..........it really don't matter cause either way u put it da line(yet alone da song)sucks

 10-09-2005, 01:41 AM         #50
Thistle 
space
space
space
$n/a | Props total:  
well anyone that says fo-fo because they refering to four-five so why say fo'=four fo'=four???

Home      
  



 
 




most viewed right now
+164online now  75
Video inside wife of brazilian billionaire getting pounded out by security [caught o..
387 comments
23 hours ago
@misc
most viewed right now
+48online now  54
Crazy PAC bar in retrospect
62 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+48online now  52
Image(s) inside Thick London Asia
25 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+33online now  29
Image(s) inside Haitian KiKY wit dem swangass
20 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy