3,890
 

Well.. SkyNet is here..


 
3
most viewed right now
+51  69
21 comments @thotties


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 1 month ago '11        #1
7048 page views
127 comments


CALViiiN 779 heat pts779
space
avatar space
space
$20,904 | Props total: 47117 47117
Well.. SkyNet is here..
 

 

image

Dude was about to hit it, and it fu*king blocks his a*s.

image

Last 10seconds most likely fake but it’s close.

image


@AkiraSonBio @JayR04 @Michael @Dunknown24 @GLOIN @TriniSoldier @The Stain @dRRama @Shhon @The South @Di Warlord


Last edited by CALViiiN; 06-15-2019 at 12:08 PM..
+80   



best
worst
127 comments
 

 1 month ago '16        #2
GLOIN 608 heat pts608
space
avatar space
space
$12,138 | Props total: 38875 38875
When he took the hockey stick from buddy and also fired the gun and nothing happened to the robot
+57   

 1 month ago '08        #3
cohs 10 heat pts10
space
space
space
$5,184 | Props total: 14224 14224
Robot in a damn cage match with psychos.
+34   

 1 month ago '13        #4
Big Smoke FLA 
space
avatar space
space
$5,215 | Props total: 20689 20689
dude hit the robot with a steel chair on some Edge & Christian WWF type sh*t
+106   

 1 month ago '10        #5
Shhon 1334 heat pts1334
space
avatar space
space
$22,541 | Props total: 35026 35026
dope


why they gotta treat it like that

not a good look for once they can communicate their own thoughts back


robot thoughts...... bruh.. im high asf yall
+29   

 1 month ago '16        #6
honda 10 heat pts10
space
avatar space
space
$5,753 | Props total: 22852 22852
When dude came in with the chair
+24   

 1 month ago '04        #7
JayR04 128 heat pts128
space
avatar space
space
$12,016 | Props total: 9565 9565
Imma program me one to rob a bank. Who with me?
+18   

 1 month ago '05        #8
Sickstrumentals 2 heat pts
space
avatar space
space
$858 | Props total: 1237 1237
 JayR04 said
Imma program me one to rob a bank. Who with me?
robot not making it off the block

cops draggin u out ya rusty getaway car

your precious dna on the robot from all that programmin

enjoy your day tho
+46   

 1 month ago '13        #9
PCDubya 
space
space
space
$960 | Props total: 2317 2317
Ive got a damn good job, but I would quit my job in a heart beat to get paid to fu*k up robots all day.
+19   

 1 month ago '17        #10
O1as 367 heat pts367
space
avatar space
space
$9,634 | Props total: 22161 22161
 00010111 said
White people abusing their laborers.

We've never seen this before...

Yup. That part.
+16   

 1 month ago '15        #11
HollywoodEsco 1 heat pts
space
space
space
$1,685 | Props total: 2947 2947
Idk why this made me upset
+30   

 1 month ago '05        #12
projectd06 3 heat pts
space
avatar space
space
$8,904 | Props total: 13464 13464
Chappie #1 gangster.


[video - click to view]



Last edited by projectd06; 06-15-2019 at 01:28 PM..
+17   

 1 month ago '05        #13
projectd06 3 heat pts
space
avatar space
space
$8,904 | Props total: 13464 13464
 00010111 said
White people abusing their laborers.

We've never seen this before...

How you think we made it to the top
-38   

 1 month ago '07        #14
Cambury 40 heat pts40
space
space
space
$39,787 | Props total: 15451 15451
Bruh I'm in tears they really was fu*kin that robot up
+7   

 1 month ago '17        #15
Kingz2 1 heat pts
space
space
space
$5,803 | Props total: 14671 14671
When he grabbed the hockey stick I was like oh sh*t
+5   

 1 month ago '15        #16
Holdino 322 heat pts322
space
avatar space
space
$8,483 | Props total: 16232 16232
Yeah Boston Dynamics is well known but think about the sh*t they don't show you
+32   

 1 month ago '16        #17
HONESTY 3 heat pts
space
avatar space
space
$447 | Props total: 962 962
 projectd06 said
How you think we made it to the top
Everybody who works under me is white though. Top of what
+24   

 1 month ago '17        #18
92baby 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,965 | Props total: 27512 27512
 Sickstrumentals said
robot not making it off the block

cops draggin u out ya rusty getaway car

your precious dna on the robot from all that programmin

enjoy your day tho
n*ggas on bx k*ll dreams every dayB
+9   

 1 month ago '17        #19
92baby 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,965 | Props total: 27512 27512
 projectd06 said
How you think we made it to the top
Dont use sir Breezus for your white male empowerment moments thanks


I dont need the goat being mentioned in any bullsh*t this upcoming season
+9   

 1 month ago '16        #20
BathWaterMelody 52 heat pts52
space
avatar space
space
$8,333 | Props total: 31135 31135
at this point, humans deserve to be conquered and turned into batteries

it's like okay we get it... you make Mickey D's kiosks and Walmart self-checkouts cuz you don't wanna pay ppl.

but now you wanna make walking, talking robots just so you can beat the emotions into em?
+5   

 1 month ago '13        #21
PaperBoy 71 heat pts71
space
avatar space
space
$6,959 | Props total: 9692 9692
Them some lucky MF. I would never go home. a*s would always be in the lab

Love Technology
+1   

 1 month ago '17        #22
Lazy 4 heat pts
space
space
space
$2,702 | Props total: 9359 9359
Thought this was real at first

Bosstown Dynamics
+16   

 1 month ago '05        #23
projectd06 3 heat pts
space
avatar space
space
$8,904 | Props total: 13464 13464
 HONESTY said
Everybody who works under me is white though. Top of what
I mean i wasn't being serious i made a troll response to a troll post, if you want me to actually answer that i can but in reality the "we" doesn't have anything to do with my a*s.
-2   

 1 month ago '16        #24
WDMC 
space
avatar space
space
$557 | Props total: 1971 1971
 GLOIN said
When he took the hockey stick from buddy and also fired the gun and nothing happened to the robot
Bruh froze up when iRobot took the hockey stick like he wasnít expecting that
+6   

 1 month ago '19        #25
Purpleswag23 8 heat pts
space
space
space
$896 | Props total: 2690 2690
Skynet been here. We are becoming the machines tho as we continue to lack empathy for each other and the planet, just gotta look in the mirror. If u watched IRobot it will all make more sense because I think VIKI was right in that we are a suicidal species. maybe we do need AI intervention


[pic - click to view]



Last edited by Purpleswag23; 06-15-2019 at 01:54 PM..
+1   

Home      
  




 


 
 

yesterday...


most viewed right now
online now  39
BOX 😂😂😂 is this shopped? Damn Keith 🤕
143 comments
21 hours ago
@sports
most viewed right now
online now  28
Son, What The F*ck?!
76 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
+25online now  15
Video inside Whatís a movie that nobody really knows that you consider a personal cl..
154 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
online now  14
Video inside Baltimore went viral for having a British accent in rapping
74 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy