2,666
 

Tracy Morgan Shows His NJ Mansion


 
3
most viewed right now
+51  76
46 comments @thotties


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 3 days ago '05        #1
1305 page views
33 comments


Suavebeatz 99 heat pts99
space
avatar space
space
$13,458 | Props total: 30986 30986
Tracy Morgan Shows His NJ Mansion
 

 
+8   

33 comments for "Tracy Morgan Shows His NJ Mansion"

 3 days ago '04        #2
NAKHI ALLAH 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,119 | Props total: 2421 2421
The theater is where me and my wife make out....lol

 2 days ago '17        #3
dubsax 14 heat pts14
space
avatar space
space
$8,819 | Props total: 27734 27734
damn them 30 rock checks were like that?
-12   

 2 days ago '04        #4
hedake 18 heat pts18
space
space
space
$6,884 | Props total: 20444 20444
he got 100 mill plus from the walmart accident
+21   

 2 days ago '04        #5
C.R.I.P. 4 heat pts
space
avatar space
space
$19,292 | Props total: 9234 9234
n*gga is living good holy fu*k.

 2 days ago '13        #6
mkhrt92 
space
avatar space
space
$4,648 | Props total: 11789 11789
 dubsax said
damn them 30 rock checks were like that?
How long was the bid, homey?
+15   

 2 days ago '14        #7
breezeus313 
space
space
space
$584 | Props total: 1223 1223
Showing off that Walmart money
100million (tax-free?)
Plus He got a show on network tv and probably getting a royalty check from 30 rock.
Dude just living right now
+8   

 2 days ago '15        #8
Madethagreat 12 heat pts12
space
avatar space
space
$5,291 | Props total: 12875 12875
 breezeus313 said
Showing off that Walmart money
100million (tax-free?)
Plus He got a show on network tv and probably getting a royalty check from 30 rock.
Dude just living right now
Bruh living his second child hood
+1   

 2 days ago '10        #9
lboog1423 304 heat pts304
space
avatar space
space
$37,239 | Props total: 22831 22831
 breezeus313 said
Showing off that Walmart money
100million (tax-free?)
Plus He got a show on network tv and probably getting a royalty check from 30 rock.
Dude just living right now
right. I knew he was caked up


i guess i never expected to Tracy flexin like that

 2 days ago '18        #10
Rugby Jones 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,114 | Props total: 4776 4776
Got damn..........

Man i wish a walmart truck would hit choozenOne , so his fam could live good like this.

[pic - click to view]

+8   

 2 days ago '18        #11
GODGOAT 3 heat pts
space
avatar space
space
$974 | Props total: 1713 1713
I need to show off my apartment. Here is where I put that 38. Special to my head remind myself imma fu*k up. just joking good on tracy
+8   

Top 10 most slapped recently  2 days ago '16        #12
Lagos 189 heat pts189
space
avatar space
space
$8,121 | Props total: 13245 13245
Damn I make six figures but would love to have 100mil to my nake
-6   

 2 days ago '17        #13
King3X 6 heat pts
space
avatar space
space
$2,370 | Props total: 9706 9706
fu*ks with Tracy Morgan. The Last OG is dope too.
+2   

 2 days ago '17        #14
dubsax 14 heat pts14
space
avatar space
space
$8,819 | Props total: 27734 27734
 mkhrt92 said
How long was the bid, homey?
forgot about the truck incident
+1   

 2 days ago '12        #15
OldBusiness 178 heat pts178
space
avatar space
space
$29,072 | Props total: 49680 49680
Glad hes good now. That accident sh*t was crazy

 2 days ago '13        #16
mkhrt92 
space
avatar space
space
$4,648 | Props total: 11789 11789
 dubsax said
forgot about the truck incident
Just making sure. We all go a little bit south now and then. I knew you know your stuff.

 2 days ago '18        #17
prettygirlmafia 5 heat pts
space
avatar space
space
$40 | Props total: 474 474
100 mill fr? Yall know fr he got that type of settlement or yall guessing cause dam that's a lot.

 2 days ago '10        #18
Two02x3 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,299 | Props total: 10243 10243
 prettygirlmafia said
100 mill fr? Yall know fr he got that type of settlement or yall guessing cause dam that's a lot.


That was based on a reported $10 million settlement that Walmart @(wmt, +0.85%)reached in early 2015 with McNair’s children, and subsequent court papers saying that more than 90% of Walmart’s total payout were for Morgan’s and Fuqua’s claims.

He had to split it when someone else so it's probably closer to $45-50M which is still a ton.
+4   

 2 days ago '16        #19
OH DOMINOS 15 heat pts15
space
avatar space
space
$4,149 | Props total: 12247 12247
Damn walmart

 2 days ago '16        #20
OH DOMINOS 15 heat pts15
space
avatar space
space
$4,149 | Props total: 12247 12247
People can get away with murder if you pay 100 ms
+1   

 2 days ago '05        #21
jaedot 26 heat pts26
space
avatar space
space
$5,221 | Props total: 8499 8499
My riverdale brethren came up!

 2 days ago '14        #22
breezeus313 
space
space
space
$584 | Props total: 1223 1223
I know he glad he got his health and money
Because if he didn’t have his health, his wife would be banging another negro and spending his money
+3   

 2 days ago '17        #23
FreeSmoke 65 heat pts65
space
avatar space
space
$3,793 | Props total: 11887 11887
 Rugby Jones said
Got damn..........

Man i wish a walmart truck would hit FreeSmoke , so he could ball da fu*k out.


[pic - click to view]

Fixed





 2 days ago '06        #24
LYTE 164 heat pts164
space
space
space
$16,072 | Props total: 8762 8762
 jaedot said
My Bed Stuy brethren came up!

 2 days ago '11        #25
kevin boogz 144 heat pts144
space
avatar space
space
$4,816 | Props total: 11001 11001
 dubsax said
damn them 30 rock checks were like that?
more like walmart

Home      
  





 


 
 




most viewed right now
+99online now  25
Video inside I know that meat wallet feels good
76 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  21
Apr 16 - positive drug tests hit a 14 year high
82 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
online now  18
NBA Hey Lakers fans, y’all betta come get y’all team man, y’all entering dat “..
54 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
+16online now  12
Image(s) inside T.I. Says He Gonna End Kodak Black’s Career Like He Did To Lil Flip
233 comments
19 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy