3,027
 

A nigga Came up bx ..07 aj 8 aqua $70


 
2
most viewed right now
+62  71
34 comments @thotties


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 4 days ago '18        #1
1467 page views
62 comments


Oswaldgatesjr 18 heat pts18
space
space
space
$5,827 | Props total: 12300 12300
A n*gga Came up bx ..07 aj 8 aqua $70
 

 
Found a gem on offer up . Got a pair of 07 aqua 8s my size for 70 bucks. Shoe is really in a 9.5 out 10 condition. Same shoe on flight club for $350image stay woke people






image





image
+38   

62 comments for "A nigga Came up bx ..07 aj 8 aqua $70"

 3 days ago '07        #2
Wilder GOAT 273 heat pts273
space
avatar space
space
$9,435 | Props total: 3514 3514
congrats.

 3 days ago '15        #3
RollTideCowboy 4 heat pts
space
avatar space
space
$1,684 | Props total: 2191 2191
Righteous come up.

 3 days ago '17        #4
YoungOG 
space
space
space
$2,047 | Props total: 1660 1660
I wore mine maybe once,those and the alternate 8's

 3 days ago '16        #5
TFKW 
space
avatar space
space
$234 | Props total: 879 879
Flip them on goat.com
+4   

 3 days ago '15        #6
LegendLouch 
space
avatar space
space
$4,840 | Props total: 17896 17896
n*gga must've been doing bad to sell for that price
+15   

 3 days ago '13        #7
King X Riece 
space
avatar space
space
$3,673 | Props total: 8144 8144
Big steal. Wish I still had mine

 3 days ago '17        #8
justin747 44 heat pts44
space
avatar space
space
$11,940 | Props total: 56831 56831
Decent come up but those are not even close to a 9.5/10. There are more like a 7/10. The midsole is cracking which means crumbling is gonna happen. Cushion is gonna be hard as fu*k too.

8s are so wack. Worst Jordans ever imo
+3   

 3 days ago '18        #9
Proffesor X 33 heat pts33
space
avatar space
space
$3,815 | Props total: 14469 14469
sh*ts are ugly as fu*k though..........broke n*ggas and Jordans I will never understand it..................
+4   

 3 days ago '07        #10
DaKid91 
space
avatar space
space
$848 | Props total: 1335 1335
Still got my 07's lol, good sh*t my dude. And to the dude saying they are cracking, bro all 8s around that time have cracking, sh*t mines was showing cracking back in 08, 09 and they still are fresh af
+2   

 3 days ago '15        #11
Black Larry 4 heat pts
space
avatar space
space
$2,026 | Props total: 7264 7264
 justin747 said
Decent come up but those are not even close to a 9.5/10. There are more like a 7/10. The midsole is cracking which means crumbling is gonna happen. Cushion is gonna be hard as fu*k too.

8s are so wack. Worst Jordans ever imo
Yeah idk what he talking about 9.5

[pic - click to view]



70$ not bad tho. You not lying about that mid sole. Any Jordan over 10 years that hasn't been worn is definitely gonna break. These were slightly worn or better yet someone took decent care of them. I personally would've balled in them.

8s not the worst. There's a lot worse them the 8s
+4   

 3 days ago '15        #12
Maxbcline 
space
space
space
$1,845 | Props total: 6847 6847
Countdown until midsole departure
+1   

 3 days ago '17        #13
justin747 44 heat pts44
space
avatar space
space
$11,940 | Props total: 56831 56831
 Black Larry said
Yeah idk what he talking about 9.5

[pic - click to view]



70$ not bad tho. You not lying about that mid sole. Any Jordan over 10 years that hasn't been worn is definitely gonna break. These were slightly worn or better yet someone took decent care of them. I personally would've balled in them.

8s not the worst. There's a lot worse them the 8s
I think 8s are the worst because they look bad, they're heavy, AND they're super uncomfortable. Not too many Jordans have all 3 issues.
+2   

 3 days ago '15        #14
mr1914 
space
avatar space
space
$951 | Props total: 1794 1794
I’ll do you one better.... my guy from high school gave me a barely worn pair of the Aqua 8’s for a pack of cigarettes
+6   

 3 days ago '18        #15
Oswaldgatesjr 18 heat pts18 OP
space
space
space
$5,827 | Props total: 12300 12300
 justin747 said
Decent come up but those are not even close to a 9.5/10. There are more like a 7/10. The midsole is cracking which means crumbling is gonna happen. Cushion is gonna be hard as fu*k too.

8s are so wack. Worst Jordans ever imo

In person they are a 9 out of 10 trust me. This camera dont do it justice. I have the 2015 but I never wear them. Plus I just copped the paint.. My home girl is a artist and she will paint the mid-sole back for me.
+1   

 3 days ago '18        #16
JugHead 
space
avatar space
space
$178 | Props total: 644 644
Dope sh*t



[pic - click to view]


 3 days ago '12        #17
t grizz 6 heat pts
space
avatar space
space
$2,377 | Props total: 3577 3577
damn i still got mine but all the way fu*ked up because if i have shoes i'mma wear them
+6   

 3 days ago '17        #18
justin747 44 heat pts44
space
avatar space
space
$11,940 | Props total: 56831 56831
 Oswaldgatesjr said
In person they are a 9 out of 10 trust me. This camera dont do it justice. I have the 2015 but I never wear them. Plus I just copped the paint.. My home girl is a artist and she will paint the mid-sole back for me.
The midsole cracks alone take these out of 9/10. Deep down you know they're now 9/10 cause you've already started looking into fixing them.

Also don't let some random artist paint your shoes. You can't just paint over shoes. You have to strip the paint and repaint the midsole. If you don't know what you're doing you can really fu*k something up.

8s suck a*s anyway. Just wear em til they're fu*ked up then look at repairing them later

 3 days ago '10        #19
pacman45 10 heat pts10
space
avatar space
space
$4,202 | Props total: 8355 8355
Yeah the midsole cracks definitely takes the condition down a bit, but for a shoe well over a decade old im not mad at it. I hope the soles look good. Still a good pickup though bruh

 3 days ago '18        #20
Oswaldgatesjr 18 heat pts18 OP
space
space
space
$5,827 | Props total: 12300 12300
 justin747 said
The midsole cracks alone take these out of 9/10. Deep down you know they're now 9/10 cause you've already started looking into fixing them.

Also don't let some random artist paint your shoes. You can't just paint over shoes. You have to strip the paint and repaint the midsole. If you don't know what you're doing you can really fu*k something up.

8s suck a*s anyway. Just wear em til they're fu*ked up then look at repairing them later
Nah I had some 07s back in 2012 I tried to paint them and fu*ked them up I rather they do it lol

 3 days ago '16        #21
Freddy Highmore 14 heat pts14
space
avatar space
space
$871 | Props total: 1397 1397
 t grizz said
damn i still got mine but all the way fu*ked up because if i have shoes i'mma wear them
Rock don't stock
+6   

 3 days ago '17        #22
justin747 44 heat pts44
space
avatar space
space
$11,940 | Props total: 56831 56831
 Oswaldgatesjr said
Nah I had some 07s back in 2012 I tried to paint them and fu*ked them up I rather they do it lol
Nah I get what you mean about letting somebody else do it, just don't think she's good because she's artistic. Painting shoes is way different

 3 days ago '16        #23
theidiotlamper 
space
avatar space
space
$402 | Props total: 477 477
These are some of the worst ones quality wise. You got got.
+1   

Top 10 most propped recently  3 days ago '17        #24
Rule 336 104 heat pts104
space
avatar space
space
$11,721 | Props total: 45861 45861
 Black Larry said
Yeah idk what he talking about 9.5

[pic - click to view]



70$ not bad tho. You not lying about that mid sole. Any Jordan over 10 years that hasn't been worn is definitely gonna break. These were slightly worn or better yet someone took decent care of them. I personally would've balled in them.

8s not the worst. There's a lot worse them the 8s
Out of the OGs. 8s and 2s are definitely the worst
+2   

 3 days ago '17        #25
KingBud 1 heat pts
space
space
space
$1,343 | Props total: 3300 3300
Props...wore mine once...just keep 'em in the stable

Home      
  





 


 
 




most viewed right now
+28online now  31
Image(s) inside Just gonna leave this here for the Cardi fans
79 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  26
Hushed App
44 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
+118online now  20
Image(s) inside Crystal M
41 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  16
Video inside Joe Ruins Adam
99 comments
1 day ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy