3,494
 

Cam'ron shows the after affect when a bitter ex moves out of your house


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

Top 10 most propped recently  6 days ago '17        #1
9981 page views
176 comments


StanlitoTheFly 432 heat pts432
space
avatar space
space
$3,697 | Props total: 10612 10612
Cam'ron shows the after affect when a bitter ex moves out of your house
 

 
+7   

176 comments for "Cam'ron shows the after affect when a bitter ex moves out of your house"

 6 days ago '12        #2
BIGMARS 50 heat pts50
space
avatar space
space
$10,292 | Props total: 5393 5393
n*gga too old for this kinda sh*t, he had a solid one and ain't keep it...
+126   

 6 days ago '04        #3
btl04 
space
avatar space
space
$1,716 | Props total: 2824 2824
It’s weird seeing cam come off corny it’s like why don’t age gracefully
+27   

Top 10 most slapped recently  6 days ago '16        #4
Lagos 181 heat pts181
space
avatar space
space
$7,677 | Props total: 12609 12609
That’s some bad Juju
+176   

 6 days ago '14        #5
strungout 400 heat pts400
space
avatar space
space
$34,618 | Props total: 83088 83088
I'm guessing this was a new relationship post juju
+4   

 6 days ago '18        #6
Juliette DaBlok 13 heat pts13
space
avatar space
space
$1,994 | Props total: 7576 7576
All I see is fitted hats and baggy jeans, he'll be aight. Da next bi*ch'll clean dat sh*t up




[pic - click to view]

+136   

 6 days ago '18        #7
Oswald Bates 3 heat pts
space
avatar space
space
$337 | Props total: 1982 1982
He sound like he got Juelz teeth
-2   

 6 days ago '14        #8
strungout 400 heat pts400
space
avatar space
space
$34,618 | Props total: 83088 83088
Cam stay posting wild ish btw


[instagram - click to view]


Guess he ain't take his own advice


[instagram - click to view]

+30   

 6 days ago '18        #9
J To The Muah 13 heat pts13
space
avatar space
space
$404 | Props total: 2731 2731
Cam moving sloppy out here giving bi*ches the keys to his crib
+23   

 6 days ago '17        #10
PROV 201 heat pts201
space
avatar space
space
$11,391 | Props total: 33467 33467
Mase won


[video - click to view]


Cam didn't stand a chance

Whole life in shambles post Oracle, just like the curse of shether
+45   

 6 days ago '10        #11
justdezit 23 heat pts23
space
avatar space
space
$2,270 | Props total: 2787 2787
kids these days have no idea who Cam'ron even is
+28   

 6 days ago '18        #12
J To The Muah 13 heat pts13
space
avatar space
space
$404 | Props total: 2731 2731
 PROV said
Mase won



Cam didn't stand a chance

Whole life in shambles post Oracle, just like the curse of shether
Remy stuck doing reality TV and a internet show, shether hurt her career more than it did Nicki's
-10   

 6 days ago '10        #13
Black Excellence 233 heat pts233
space
avatar space
space
$71,700 | Props total: 39821 39821
Mans over here still wifing up ratchet’s in his 40’s

Good job

fu*king dumbass
+27   

 6 days ago '16        #14
JarlesBronson 76 heat pts76
space
avatar space
space
$6,020 | Props total: 16984 16984
 J To The Muah said
Remy stuck doing reality TV and a internet show, shether hurt her career more than it did Nicki's
pssshh what lol?

in the end, Remy was never gonna be getting Cardi b/nicki money anyway

All the way up was an anomaly for her, not the norm

State of the culture and Love And hip hop is most definetely Remy winning not losing bruh.. those are steady great checks..

how is that a loss

nicky on the other hand IS on a very steady decline, and it wouldnt be bad if she handled it gracefully.. but bi*ch seems like she bout to implode on he daily, from all the nonsense that she herself stirs up


Last edited by JarlesBronson; 03-13-2019 at 09:37 PM..
+41   

 6 days ago '15        #15
Peemateo 6 heat pts
space
avatar space
space
$1,120 | Props total: 2154 2154
 Lagos said
That’s some bad Juju
I see what you did there
+11   

 6 days ago '16        #16
JarlesBronson 76 heat pts76
space
avatar space
space
$6,020 | Props total: 16984 16984
 BIGMARS said
n*gga too old for this kinda sh*t, he had a solid one and ain't keep it...
nah, man "it wasnt fun anymore" lmfao

when ur young i can see that answer making a lot of sense and being a reason to split, but at Cams age and for how long they were together i think that was a nuts reason..

especially cuz she seemed to really love him
+23   

 6 days ago '18        #17
J To The Muah 13 heat pts13
space
avatar space
space
$404 | Props total: 2731 2731
 JarlesBronson said
pssshh what lol?

in the end, Remy was never gonna be getting Cardi b/nicki money anyway

All the way up was an anomaly for her, not the norm

State of the culture and Love And hip hop is most definetely Remy winning not losing bruh.. those are steady great checks..

how is that a loss

nicky on the other hand IS on a very steady decline, and it wouldnt be bad if she handed it gracefully.. but bi*ch seems like she bout to implode from all the nonsense that she herself stirs up
Nicki just went platinum, Remy hasn't dropped a solo album since she's been home, its not a win if you have to settle with your backup plan
+3   

 6 days ago '10        #18
Black Excellence 233 heat pts233
space
avatar space
space
$71,700 | Props total: 39821 39821
 JarlesBronson said
pssshh what lol?

in the end, Remy was never gonna be getting Cardi b/nicki money anyway

All the way up was an anomaly for her, not the norm

State of the culture and Love And hip hop is most definetely Remy winning not losing bruh.. those are steady great checks..

how is that a loss

nicky on the other hand IS on a very steady decline, and it wouldnt be bad if she handed it gracefully.. but bi*ch seems like she bout to implode from all the nonsense that she herself stirs up
She going out like Lil Kim, the same one she idolized.

I wouldn’t be surprised if Dream Doll ends up being the new Nicki and ends up going out like her (apparently Nicki tried to blackball her).

Amazing how cycles works.
+5   

 6 days ago '15        #19
roddy got white 93 heat pts93
space
avatar space
space
$16,944 | Props total: 29394 29394
At least it ain't bleached
+19   

 6 days ago '07        #20
Avon_Barksdale 4719 heat pts4719
space
avatar space
space
$50,378 | Props total: 92981 92981
 PROV said
Mase won



Cam didn't stand a chance

Whole life in shambles post Oracle, just like the curse of shether
Yeah, Ma$e did kinda fk his movement up after that...

+2   

 6 days ago '15        #21
isthistobe 432 heat pts432
space
avatar space
space
$5,217 | Props total: 23298 23298

[pic - click to view]


 6 days ago '19        #22
BairPaw 
space
space
space
$179 | Props total: 271 271
 BIGMARS said
n*gga too old for this kinda sh*t, he had a solid one and ain't keep it...
bi*ch was not light skin... and she had mad weave

Had to 86 that trash a*s bi*ch
-21   

 6 days ago '15        #23
suavehooper 1365 heat pts1365
space
space
space
$16,881 | Props total: 54246 54246
 btl04 said
It’s weird seeing cam come off corny it’s like why don’t age gracefully


Last edited by suavehooper; 03-13-2019 at 09:36 PM..
+3   

 6 days ago '18        #24
Da Big Tymers 16 heat pts16
space
avatar space
space
$1,481 | Props total: 3294 3294
 BIGMARS said
n*gga too old for this kinda sh*t, he had a solid one and ain't keep it...
How do u know what went in behind closed doors? She couldve bern boring,annoying or anything
+12   

 6 days ago '17        #25
Confidential 42 heat pts42
space
space
space
$1,256 | Props total: 13705 13705
Cam trying to get on LOVE & HIPHOP
+2   

Home      
  





 


 
 




most viewed right now
+90online now  61
The RATCHETS in Miami Beach was CUTTING UP for Spring Break 2019.
248 comments
21 hours ago
@misc
most viewed right now
+135online now  55
Image(s) inside Come Get Your Auntie Before I Fvck Her, Bruh
83 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+19online now  34
Image(s) inside Shorty from tory lanez video
27 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+86online now  20
Video inside White guy giving it to the white man
51 comments
2 days ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy