3,395
 

Y'all street fighter players watch Smug on Youtube?


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 3 months ago '13        #1
599 page views
7 comments


uoeno 117 heat pts117
space
space
space
$9,448 | Props total: 25622 25622
Y'all street f*ghter players watch Smug on Youtube?
 

 
Anytime I need something for entertainment, i instantly go to Smug

+7   

7 comments for "Y'all street fighter players watch Smug on Youtube?"

 3 months ago '14        #2
Cuttysark 17 heat pts17
space
avatar space
space
$6,751 | Props total: 11818 11818
fu*ks with Smug

n*gga won't play me tho cuz my rank too low
+3   

 3 months ago '05        #3
Chuck_Remixed 397 heat pts397
space
avatar space
space
$18,862 | Props total: 7897 7897
i watch his twitch streams and youtube videos religously.lol I want to see him do another random select stream again.lol


Last edited by Chuck_Remixed; 01-11-2019 at 07:14 AM..

 3 months ago '15        #4
AlmightySae 
space
avatar space
space
$1,386 | Props total: 1673 1673
I haven’t really been keeping up to date with sf players since sf4. I recently got back into sf5 cause they dropped sagat but ehhh I can’t play it like that anymore. Smug’s Dudley was ice cold in sf4. Dude was doing HELLA combos with Dudley and he was using a controller. Insane.

 3 months ago '16        #5
VinDelNegus 
space
avatar space
space
$186 | Props total: 178 178
Fux w smug and pokchop
+1   

 3 months ago '04        #6
knives 
space
avatar space
space
$1,586 | Props total: 70 70
I used to watch aquasilk streams years ago during sf4. Dude got me into zangief and his streams were entertaining as hell cuz he would always body n*ggas with gief.

Ill def check out smugs he's always entertaining during tournaments so i can see him being fun to watch stream.

 3 months ago '15        #7
Madethagreat 12 heat pts12
space
avatar space
space
$5,302 | Props total: 12913 12913
He was way more exciting on sf4

It ain’t his fault sfv Just butt to me

 3 months ago '06        #8
StillFree28 45 heat pts45
space
avatar space
space
$22,484 | Props total: 8475 8475
I looked up to his Dudley play in SF4

Home      
  





 


 
 




most viewed right now
+67online now  36
Image(s) inside Instant Nut Bust
73 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  31
Image(s) inside TMZ NEW VIDEO: GETAWAY DRIVER in NIPSEY HUSSLE Shooting BEEN EXPOSED A..
166 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+74online now  31
Her wagon full of passion n I ain't passin
33 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  21
MK 11 Follows Tradition by Scamming More Gamers Out of Content With Microtrans..
49 comments
19 hours ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy