2,404
 

LISTEN THE FUCK UP!!!! bLACK gENIUS > 85% OF PRODUCERS IN THE GAME PT. 2 [REAL TALK]


 
1
most viewed right now
  96
49 comments @thotties


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 05-07-2005, 01:47 PM         #1
7802 page views
149 comments


*LEGEND* 
space
space
space
$n/a | Props total:  
LISTEN THE fu*k UP!!!! bLACK gENIUS > 93% OF PRODUCERS IN THE GAME PT. 2 [REAL TALK]
 

 
yeah im here to do my promotion again since we banged out 2 beats last night!

bLACK gENIUS is doing big fcukin thangs. We just need to get his beats in the right hands...

GUARANTEED, he the hottest producer on the net. BY FAR. I havent heard anyone come correct on a consistent basis.

he the next Kanye. ASK ABOUT HIM! Some boxden peeps know...

wit that said...ENJOY! AND IF U LISTENING FOR THE FIRST TIME, BE READY TO BE AMAZED!
RE-UP ON PAGE 10!!!
[code]hxxp://s50.yousendit.com/e.aspx?id=1WYG4DT81AXKA1I MDE2Z3QR0AG[/code]
RE-UP
[code]hxxp://s50.yousendit.com/e.aspx?id=32S6TODC8FVHV 18ZX1H8NPQE6W[/code]
RE-UP pt 2 AGAIN
[code]hxxp://s48.yousendit.com/e.aspx?id=2A3ROGPNYVOMM36 4MJMUWCQ3HN[/code]
PART 1 (for those that missed it the first time around)
[code]hxxp://s50.yousendit.com/e.aspx?id=04HRXRHRMJ3O3 4ZTCD6W2EC7S[/code]
PT 1 RE-UPPED
[code]hxxp://s37.yousendit.com/e.aspx?id=03WJ8 8MLV4M9R3GVDT04Y5LLH2[/code]

EDIT: GUNSHOTS AND SIRENS AND HORNS ARE NOT PART OF THE BEATS!!! (FOR SECURITY PURPOSES ONLY)


Last edited by *LEGEND*; 07-01-2005 at 09:38 PM..

149 comments for "LISTEN THE FUCK UP!!!! bLACK gENIUS > 85% OF PRODUCERS IN THE GAME PT. 2 [REAL TALK]"

 14 years ago '04        #2
pandemon 8 heat pts
space
avatar space
space
$10,422 | Props total: 416 416
gyeah gyeah homie ask abooouut him

black genius = k*llin the boards!

true.

 05-07-2005, 01:50 PM         #3
*LEGEND*  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 pandemon said
gyeah gyeah homie ask abooouut him

black genius = k*llin the boards!

true.
u already kno. theres some new sh*t on there pan...check it

u get props

EDIT:
You must spread some Reputation around before giving it to pandemon again.


Last edited by *LEGEND*; 05-07-2005 at 01:51 PM..

 14 years ago '04        #4
A.G 27 heat pts27
space
space
space
$40,003 | Props total: 5255 5255
u know i like this kid.
but like i told u.... these effects k*ll my ears lol

 14 years ago '04        #5
gshag33 38 heat pts38
space
avatar space
space
$13,997 | Props total: 4993 4993
He nice with it I like a lot of his sh*t.

I'd like to see some versatility it seems like his sh*t is all laid back sampled sh*t I mean can he bang out some original sh*t or some club bangers or something?

 05-07-2005, 01:53 PM         #6
*LEGEND*  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 gshag33 said
He nice with it I like a lot of his sh*t.

I'd like to see some versatility it seems like his sh*t is all laid back sampled sh*t I mean can he bang out some original sh*t or some club bangers or something?
dawg did u d/l what i put up?

ALL NEW sh*t!

 14 years ago '04        #7
Mackin Boi 4o9 
space
avatar space
space
$8,079 | Props total: 9 9
dat sh*t iz hot damn

 05-07-2005, 01:58 PM         #8
*LEGEND*  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Mackin Boi 4o9 said
dat sh*t iz hot damn
i told yall

u get props

 14 years ago '04        #9
MegaTON 22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,112 | Props total: 296 296
hes good but the d*ckriding levels in this thread made me think dude was gonna be k*llin sh*t...

 05-07-2005, 02:02 PM         #10
*LEGEND*  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MegaTON said
hes good but the d*ckriding levels in this thread made me think dude was gonna be k*llin sh*t...
im going to put part 1 up so u can see for urself son

the reason they "d*ckriding' is cuz they heard OTHER sh*t from him not some newbie hearing him for the first time


Last edited by *LEGEND*; 05-07-2005 at 02:03 PM..

 14 years ago '04        #11
MegaTON 22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,112 | Props total: 296 296
a newbie to what?
lol

 05-07-2005, 02:08 PM         #12
*LEGEND*  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MegaTON said
a newbie to what?
lol
to my boy bLACK gENIUS!!!!

part 1 is up

 14 years ago '04        #13
MegaTON 22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,112 | Props total: 296 296
tell him to put someone talkin or an acapella over it instead of other sounds/noises

 05-07-2005, 02:10 PM         #14
*LEGEND*  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MegaTON said
tell him to put someone talkin or an acapella over it instead of other sounds/noises
lmao...i did that

 05-07-2005, 02:12 PM         #15
TimmyKilla  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yeah sh*t is hot

 05-07-2005, 02:15 PM         #16
Kreed  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
This sh*t is damn hot.. To bad with the gunshots and horns but its all good

 05-07-2005, 02:16 PM         #17
*LEGEND*  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Kreed said
This sh*t is damn hot.. To bad with the gunshots and horns but its all good
u get props son!!!

YALL NEED TO OPEN YA EYES!!!!!

bLACK gENIUS = THE NEXT KANYE!! fu*k WHAT U HEARD!

 14 years ago '04        #18
MegaTON 22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,112 | Props total: 296 296
i like soft sh*t but i wanna hear some hard sh*t too
hes nice tho just not what im lookin for ill post some 6 second fruity loops clips tonight

 14 years ago '04        #19
Keystone 
space
avatar space
space
$2,616 | Props total: 141 141
Black Genuis is pretty nice wit dem samples........

 14 years ago '04        #20
MegaTON 22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,112 | Props total: 296 296
heres some beats i made
*only 6 seconds of the main beat*
*NONE ARE FINISHED - DONT GOT BASS + BACKGROUND*

[urX]http://s45.yousendit.com/e.aspx?id=2YI8FQEISLALE092K26MVOP3LH[/url]


Last edited by MegaTON; 05-07-2005 at 02:27 PM..

 05-07-2005, 02:29 PM         #21
jadakiss12321  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
good but calm down

 05-07-2005, 02:44 PM         #22
*LEGEND*  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 sofinesse said
Black Genuis is pretty nice wit dem samples........
yeah fasho

he said u be coming correct too

good sh*t u get props!

 05-07-2005, 04:01 PM         #23
*LEGEND*  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yall need 2 listen up!!!!!!!!!!

 05-07-2005, 04:48 PM         #24
HERCH  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
what happen to that instrumental tape u were gonna up for me.?

 05-08-2005, 12:36 AM         #25
*LEGEND*  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 HERCH said
what happen to that instrumental tape u were gonna up for me.?
get at me on AIM...and i can maybe send

uppin

Home      
  



 
 




most viewed right now
+155online now  26
Image(s) inside Sittin 24 inches off the ground...
66 comments
19 hours ago
@rides
most viewed right now
+23online now  23
Sara Molina: Tekashi 6ix9ine's Guilty Plea Deal is No Prison Time by Snitching..
407 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
+120online now  21
Image(s) inside Come Get Your Mama, Bruh...
126 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
-56online now  15
Image(s) inside Feb 15 - The plus-size era is over before it began
66 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy