Ever shed tears to a rap song?

most viewed right now
 382
Video inside Beans Really Did Get Ko'd
211 comments
@hiphop
most viewed right now
 150
Video inside Beanie Sigel:The Real King Of Philly Is Back
69 comments
@hiphop
most viewed right now
 124
Image(s) inside This just happened at my job.....what would you do BX brethren?
63 comments
@wild'ish
most viewed right now
 73
Image(s) inside Sean Kingston Running Scared Gets ProtectionOrder On Game
104 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11 years ago '04        #61
DJ Maximum|M 40 heat pts40
space
avatar space
space
$40,503 | Props total: 2074 2074
 designer-man said:
I have.

Ive listened to songs and about half way through them ive cried.

Eminem - Kim
Eminem - Stan
Eminem - If I Had
Eminem - 97 Bonnie and Clyde

I dont know what it is but ive listened to them most of the time an everything has been ok but on one occasion it had me in tears. I dont know why though!

P.S Its weird the ways its all Eminem innit?

WORD??

BUT

JAY-Z ALLURE

MAN THAT SONG IS SOO HOT SO SOULFUL JUST LISTEN TO IT MAN IT MAKES U WANNA DO RIGHT
 11 years ago '05        #62
abstraktiiion 
space
avatar space
space
$441 | Props total: 0 0
Tupac - Life Goes On
Tupac - The Good Die Young
 11 years ago '04        #63
Artifacts 
space
avatar space
space
$3,721 | Props total: 1 1
NaS' 1st verse on "Just A Moment" sh*t is to real too me

1


Last edited by Artifacts; 05-04-2005 at 11:48 PM..
 05-04-2005, 11:47 PM         #64
dumb_ass23 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Immortal Technique - You Never Know, Dance with The Devil

Other songs that give me a similar feeling are:
Aesop Rock - No Regrets
Skillz - Imagine

I also wanna cry when I hear Celine Dion... I really hate Celine Dion, she hurts my ears.


Last edited by dumb_ass23; 05-04-2005 at 11:56 PM..
 05-04-2005, 11:49 PM         #65
S-DAWG 
space
space
space
$n/a | Props total:  
the whole encore album cause it was the biggest dissappointment
 11 years ago '04        #66
Jigga0o7 
space
avatar space
space
$6,880 | Props total: 0 0
When Tupac's "I Ain't Mad At Ya" video premiered on mtv like a day after he died, I admit I cried.

Hell put that in ya sig if ya wanna, i'm not ashamed.
 11 years ago '05        #67
BigL4Life 
space
avatar space
space
$3,956 | Props total: 3 3
I NO A SONG WE ALL HAVE TEARED 2:

BTNH- CROSSROADS

How did we 4get that one??

I cant listen 2 Feel it in the Air by beans w/o getting emotional.
 05-05-2005, 12:29 AM         #68
dumb_ass23 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 soker4002 said:
damn man i just downloaded & listened to this sh*t makes me wanna call my girl right now haha
Yeah, I think any dude who has ever had feeling for a girl will react in a similar way.
 11 years ago '04        #69
VickVega 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,688 | Props total: 27 27
Memories-Talib Kweli- when my best friend died, RIP J.HINDMAN
 05-05-2005, 02:19 AM         #70
Untitled 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Nope.
 11 years ago '04        #71
booie4 
space
avatar space
space
$4,795 | Props total: 434 434
 Donny Brasco said:
might not be the same thing

but i used to be scared of the Brenda Got a Baby Video

i was younger then but i could never watch it, and i probably wouldnt watch it today either
damn, i thought i was the only one, that sh*t had me shook when i was younger.
but mine i didn't cry but made really think about life and sh*t
the ghetto- easy e
keep ya head up- pac
i never seen a man cry- scarface
lonely people- talib kweli
ghetto tears- silk the shocker (best song he ever made)
 11 years ago '04        #72
ojsimpson 
space
avatar space
space
$184 | Props total: 0 0
These are some good choices. Imortal Technique and Nas definatly deserves it. Ya'll forgot about GHostface (all that I got is You). Dmx's song to god on his second album was mad deep too. Non-rap: Aaron Hall - I miss you (video was a real tear jerker)
Remember Gangsta Lean? can't remember who sung it though
 05-05-2005, 02:25 PM         #73
cdoyle456 
space
space
space
$n/a | Props total:  
This Can't be life - Jay-Z/Beanie/Scarface
Still got love for you - Beanie/Jay-z
 11 years ago '04        #74
newroadsfinest 
space
avatar space
space
$2,636 | Props total: 197 197
btnh-crossroads
 11 years ago '04        #75
Jamaro85 
space
avatar space
space
$10,610 | Props total: 1 1
Nah, but closest I think I ever came was...

Immortal Technique - You Never Know (feat Jean Grae)

That's one of the most emotion provoking songs I've ever listened to...
 11 years ago '04        #76
Jamaro85 
space
avatar space
space
$10,610 | Props total: 1 1
 MusiqBeast said:
Never cried to any rap song, but only 2 songs that i really felt were:
Nas - Dance
Immortal Technique - You never know
^^^I think those are the only songs that have brought that type of emotion to me, didn't make me cry tho...

 imaculate said:
BEANS-WHAT UR LIFE LIKE
n*gga MINE IS REAL
^^^That joint put chills in me...he put a lot of emotion into that...

And with the Immortal Technique song...if that doesn't envoke any emotion in you that tells you that you don't listen to lyrics at all...
 11 years ago '04        #77
Jamaro85 
space
avatar space
space
$10,610 | Props total: 1 1
 youngtreez said:
t.i.- i still luv you...didnt cry but it was filled wit emotion
^^^Damn, that's another good one...
 11 years ago '04        #78
EsCaLaDe07 
space
avatar space
space
$2,046 | Props total: 0 0
Royce Da 5'9" - death is Certain Pt. 2 (It Hurts)

Now that sh*t brings tears man everytime i listen to it...
 11 years ago '04        #79
Jamaro85 
space
avatar space
space
$10,610 | Props total: 1 1
Damn, ain't heard Dance With The Devil...is that off Vol. 1? If someone could hook that up it would be greatly appreciated...
 05-05-2005, 03:25 PM         #80
Rose Gold 
space
space
space
$n/a | Props total:  
GHostface-all that I got is You
Immortal Technique - You Never Know

as sooon as i saw the title of this thread this 2 songs came to mind i mean they just sooo real that u cant help it but cry
Home      
  
 

 






most viewed right now
 61
Image(s) inside White Booty Meat (1 pic)
44 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 33
Kurt Angle 'took 65 Vicodin a day' at height of issues
106 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 32
Article inside New & What's Leaving Netflix: October 2016
46 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 18
Video inside Disconnect for Free
52 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 13
Video inside Rick Ross & Slab Tryna Get Pam Grier
50 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 11
BOX Tisha Campbell would fu-k you up
73 comments
23 hours ago
@sports
most viewed right now
 10
Video inside Road Rage open world trailer
40 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 9
NFL Mike Ditka: 'I have no respect for Colin Kaepernick'
134 comments
1 day ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy