1,340
 

Real World E-League (The Challenger: Street Fighter V)


 
2
most viewed right now
+56  25
124 comments @hiphop
3
most viewed right now
  23
817 comments @sports


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 1 year ago '08        #1
1305 page views
24 comments


Kewop Decam 92 heat pts92
space
space
space
$18,747 | Props total: 17142 17142
Real World E-League (The Challenger: Street f*ghter V)
 

 
Basically some new E-league show that looks like the Real World but for FGC people who play street f*ghter.




And then Ultra David started with the hate because he doesn't like Low Tier God. To be fair, Low Tier God isn't liked by everyone.


24 comments for "Real World E-League (The Challenger: Street Fighter V)"

 1 year ago '08        #2
Kewop Decam 92 heat pts92 OP
space
space
space
$18,747 | Props total: 17142 17142

[video - click to view]


Dude is a character and people like him. He will make the show for sure. He will be edited to be the bad guy no matter what, lol.

 1 year ago '08        #3
el bundy 27 heat pts27
space
avatar space
space
$6,621 | Props total: 405 405
UltraDavid is a hoe for that. Let that boy cook and stop with the sneak disses. I can't rock with LTG all the way because of all the rage quitting but I can't hate on a come up. Dude has dozens of other channels that are dedicated to sh*tting on him and he never lets it phase him. Any man that puts that much energy into another man is clearly miserable.

 1 year ago '09        #5
Heartless Peezy 8 heat pts
space
avatar space
space
$1,403 | Props total: 538 538
LTG is entertaining af I will 100% be tuning in for his salty rants and sh*t talk

 1 year ago '17        #6
Pretty Tone 2 heat pts
space
avatar space
space
$7,597 | Props total: 21745 21745
Is that a dude with the red hair?

 1 year ago '08        #7
Kewop Decam 92 heat pts92 OP
space
space
space
$18,747 | Props total: 17142 17142
 Pretty Tone said
Is that a dude with the red hair?
Yup... Gilty is trans like a lot of the women in the FGC. The Asian chicn is a girl though.

Only other girl i can recall is a black chick who plays Injusitce 2 as Catwoman. Cant remember the name but she is damn good looking.

 1 year ago '17        #8
Pretty Tone 2 heat pts
space
avatar space
space
$7,597 | Props total: 21745 21745
 Kewop Decam said
Yup... Gilty is trans like a lot of the women in the FGC. The Asian chicn is a girl though.

Only other girl i can recall is a black chick who plays Injusitce 2 as Catwoman. Cant remember the name but she is damn good looking.
really dont follow these gamers or streamers so im lost on all this. might watch the show tho

 1 year ago '17        #9
Pretty Tone 2 heat pts
space
avatar space
space
$7,597 | Props total: 21745 21745
 sideshow20 said
peeped ya channel. watching ya work vlog#2. one piece on crunchyroll in the cut you in it? what do you handle on the day to day?

 1 year ago '15        #10
Mtyjoejnblkblnd 71 heat pts71
space
avatar space
space
$18,228 | Props total: 27464 27464
i love this type of stuff.

 1 year ago '15        #11
Mtyjoejnblkblnd 71 heat pts71
space
avatar space
space
$18,228 | Props total: 27464 27464
 Kewop Decam said
Yup... Gilty is trans like a lot of the women in the FGC. The Asian chicn is a girl though.

Only other girl i can recall is a black chick who plays Injusitce 2 as Catwoman. Cant remember the name but she is damn good looking.
i need some receipts....

 1 year ago '08        #12
Kewop Decam 92 heat pts92 OP
space
space
space
$18,747 | Props total: 17142 17142
 Mtyjoejnblkblnd said
i need some receipts....
Infiniti

can't find a picture of her because she ain't popular other than this small one in this random article. She's in random streams in tourneys, but I have no idea which vid to look up. She was def at EVO embarrassing people with Catwoman.


 1 year ago '15        #13
Mtyjoejnblkblnd 71 heat pts71
space
avatar space
space
$18,228 | Props total: 27464 27464
 Kewop Decam said
Infiniti

can't find a picture of her because she ain't popular other than this small one in this random article. She's in random streams in tourneys, but I have no idea which vid to look up. She was def at EVO embarrassing people with Catwoman.


 1 year ago '06        #14
Prince Ace 35 heat pts35
space
avatar space
space
$17,094 | Props total: 12049 12049
LTG is a bum a*s n*gga

 1 year ago '17        #15
Pretty Tone 2 heat pts
space
avatar space
space
$7,597 | Props total: 21745 21745
 Mtyjoejnblkblnd said
i need some receipts....

[pic - click to view]


 1 year ago '15        #16
Mtyjoejnblkblnd 71 heat pts71
space
avatar space
space
$18,228 | Props total: 27464 27464
 Pretty Tone said

[pic - click to view]

she could get it in the park, or on the beach, in spain, dwwdaadwddaa bah bah!

 1 year ago '08        #17
Kewop Decam 92 heat pts92 OP
space
space
space
$18,747 | Props total: 17142 17142
 Mtyjoejnblkblnd said
she could get it in the park, or on the beach, in spain, dwwdaadwddaa bah bah!
and in my opinion, that's a bad picture of her too which is funny. She's good looking and good at the game. She be having an entourage of other chicks with her.

 1 year ago '06        #18
Drumatic50 16 heat pts16
space
avatar space
space
$5,746 | Props total: 986 986
 sideshow20 said
You in the FGC?

If so how long?

I use to be in it years ago but I don't play serious now.

 1 year ago '17        #19
bmf24eva 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,217 | Props total: 3441 3441
Tribalism....smh.

Num 1 reason n*ggas will never thrive.

 1 year ago '15        #20
AlmightySae 
space
avatar space
space
$1,385 | Props total: 1673 1673
sfv trash man. Don’t like where capcom is going with this game.

 1 year ago '04        #21
sideshow20 19 heat pts19
space
avatar space
space
$9,821 | Props total: 877 877
 Drumatic50 said
You in the FGC?

If so how long?

I use to be in it years ago but I don't play serious now.
since 2009...im sort of a BX legend on here lol

 1 year ago '15        #22
Mtyjoejnblkblnd 71 heat pts71
space
avatar space
space
$18,228 | Props total: 27464 27464
 bmf24eva said
Tribalism....smh.

Num 1 reason n*ggas will never thrive.
what are you talking about?

 1 year ago '06        #23
Drumatic50 16 heat pts16
space
avatar space
space
$5,746 | Props total: 986 986
 sideshow20 said
since 2009...
Oh, yeah so you joinged later on. I use to play during the MVC2/CVS2 days when ECC use to be at the break and CTF.

 1 year ago '04        #24
sideshow20 19 heat pts19
space
avatar space
space
$9,821 | Props total: 877 877
 Drumatic50 said
Oh, yeah so you joinged later on. I use to play during the MVC2/CVS2 days when ECC use to be at the break and CTF.
i played those too...just never in tournament.

Home      
  





 


 
 




most viewed right now
online now  16
Video inside Smokepurpp and the WORST Jesus piece I've ever seen
81 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
+21online now  14
Image(s) inside Apr 19 - 4 jurors committed misconduct in Karina Vetrano trial; senten..
92 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
online now  7
Image(s) inside Hooters Casino Hotel Las Vegas
139 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
+40online now  5
Image(s) inside 50 Cent Responds To Ja's essay
114 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy