3,591
 

Cuck Curry Sharing His Wife, Ayeesha, With Drake 👀


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 2 years ago '17        #1
21591 page views
288 comments


kinggoldframes 39 heat pts39
space
avatar space
space
$1,699 | Props total: 5784 5784
Cuck Curry Sharing His Wife, Ayeesha, With Drake 👀
 

 

6 image

288 comments for "Cuck Curry Sharing His Wife, Ayeesha, With Drake 👀"

 2 years ago '13        #2
King X Riece 
space
avatar space
space
$3,758 | Props total: 8350 8350
sh*t is weird

Top 10 most propped recently  2 years ago '04        #3
zone3cp 5 heat pts
space
avatar space
space
$7,486 | Props total: 29086 29086
Real n*ggas ain't sitting Indian style...Facts

 2 years ago '17        #4
TheeMrDavid 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,578 | Props total: 6556 6556
She on her knees when she not praying


Skrt Skrt

 2 years ago '04        #5
ddash 1 heat pts
space
avatar space
space
$25,335 | Props total: 9254 9254
 zone3cp said
Real n*ggas ain't sitting Indian style...Facts
Bruh the first thing I said,is this n*gga sitting indian style on the couch
ahahahahahahha

 2 years ago '08        #6
halftime 
space
avatar space
space
$7,766 | Props total: 13525 13525
 zone3cp said
Real n*ggas ain't sitting Indian style...Facts
 ddash said
Bruh the first thing I said,is this n*gga sitting indian style on the couch
ahahahahahahha
this how y'all n*ggas sit huh

 2 years ago '10        #7
BBhiphop 523 heat pts523
space
avatar space
space
$17,035 | Props total: 20308 20308

[pic - click to view]


 2 years ago '13        #8
King2aGod 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,747 | Props total: 11734 11734
n*gga sit like a f*g ROFL

 2 years ago '04        #9
Sumreyez 21 heat pts21
space
space
space
$1,918 | Props total: 2445 2445
Wow Indian style savoring every bite

Can't blame em, live it up

 2 years ago '16        #10
southernsmoke90 60 heat pts60
space
avatar space
space
$12,218 | Props total: 38886 38886
Boxden = where insecure n*ggas comment on the way a successful multimillionaire who is changing the music climate and fu*king all the bi*ches they salivate over, sits on a couch.






 2 years ago '13        #11
King2aGod 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,747 | Props total: 11734 11734
 southernsmoke90 said
Boxden = where insecure n*ggas comment on the way a successful multimillionaire who is changing the music climate and fu*king all the bi*ches they salivate over, sits on a couch.





What does him being a millionaire have to do with anything? n*ggas that bring up how much money another n*gga got sound like hoes. You probably one of the escorts Drake be flying out. f*g sh*t.

 2 years ago '16        #12
southernsmoke90 60 heat pts60
space
avatar space
space
$12,218 | Props total: 38886 38886
 king26 said
What does him being a millionaire have to do with anything? n*ggas that bring up how much money another n*gga got sound like hoes. You probably one of the escorts Drake be flying out. f*g sh*t.
Lmfao.

I'm one of the escorts that Drake flies out because I don't go out of my way to hate on a dope rapper hanging out with a basketball legend?

You got it bro!

 2 years ago '15        #13
roddy got white 93 heat pts93
space
avatar space
space
$17,385 | Props total: 31012 31012
 southernsmoke90 said
Boxden = where insecure n*ggas comment on the way a successful multimillionaire who is changing the music climate and fu*king all the bi*ches they salivate over, sits on a couch.





Meant to slap my b

 2 years ago '15        #14
roddy got white 93 heat pts93
space
avatar space
space
$17,385 | Props total: 31012 31012
Curry like i aint even trippin i know she only recording cuz this n*gga sitting Indian style

 2 years ago '13        #15
HipHopFactz 476 heat pts476
space
avatar space
space
$32,749 | Props total: 47570 47570
Your favorite rappers wifes favorite rapper

Drizzy The Throne Drake

 2 years ago '14        #16
Mutant Boy 150 heat pts150
space
avatar space
space
$27,577 | Props total: 20708 20708

 2 years ago '16        #17
southernsmoke90 60 heat pts60
space
avatar space
space
$12,218 | Props total: 38886 38886
 zone3cp said
Real n*ggas ain't sitting Indian style...Facts

 2 years ago '16        #18
southernsmoke90 60 heat pts60
space
avatar space
space
$12,218 | Props total: 38886 38886
 zone3cp said
Real n*ggas ain't sitting Indian style...Facts

[pic - click to view]


 2 years ago '15        #19
Taylored 2 heat pts
space
space
space
$952 | Props total: 10225 10225
 zone3cp said
Real n*ggas ain't sitting Indian style...Facts

[pic - click to view]


 2 years ago '16        #20
southernsmoke90 60 heat pts60
space
avatar space
space
$12,218 | Props total: 38886 38886
 king26 said
What does him being a millionaire have to do with anything? n*ggas that bring up how much money another n*gga got sound like hoes. You probably one of the escorts Drake be flying out. f*g sh*t.
I would make the argument that n*ggas who care how other n*ggas sit are 100% more likely to be hoes.

The fact that you got so riled up about my comment that you called me a "f*ggot" and said I must be female, also supports that theory.

Thanks for playing.


 2 years ago '17        #21
KobeThompson 14 heat pts14
space
avatar space
space
$7,364 | Props total: 13550 13550

[pic - click to view]


 2 years ago '16        #22
southernsmoke90 60 heat pts60
space
avatar space
space
$12,218 | Props total: 38886 38886

[pic - click to view]



Close thread

Dalai Lama the realest n*gga alive.

 2 years ago '16        #23
southernsmoke90 60 heat pts60
space
avatar space
space
$12,218 | Props total: 38886 38886

[video - click to view]


 2 years ago '06        #24
snaxxx 7 heat pts
space
avatar space
space
$2,872 | Props total: 2692 2692
 zone3cp said
Real n*ggas ain't sitting Indian style...Facts
True but real wealthy ones do ....... ketchup bruhh lmao

 2 years ago '16        #25
southernsmoke90 60 heat pts60
space
avatar space
space
$12,218 | Props total: 38886 38886
 snaxxx said
True but real wealthy ones do ....... ketchup bruhh lmao

Home      
  





 


 
 




most viewed right now
+39online now  37
Image(s) inside This The Chick Kevin Hart Risked It All For?
60 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  32
Image(s) inside May 19 - Military expert paints grim portrait of how Iran would retali..
116 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
+128online now  29
Image(s) inside Haleigh 🍞🎂
59 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+43online now  28
Image(s) inside Its Time For That Upgrade!
61 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy