Apr 21 - T.I. Squashes His Beef With Lil' Flip, Plans To Serve 25 To Life

sponsored links
 
most viewed right now
 53
Image(s) inside She 60
21 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 04-21-2005, 05:03 PM         #41
omnifrost 
space
space
space
$n/a | Props total:  
okkkkaaay
 13 years ago '04        #42
dtownboy313 
space
avatar space
space
$3,764 | Props total: 6 6
i think that n*gga got hov on his album i really hope he do
^^^^^ yeah that's what i think to. that sh*t will be banging.
 13 years ago '04        #43
goke11429 3 heat pts
space
avatar space
space
$11,262 | Props total: 12 12
 dtownboy313 said:
he shouldn't drop asap if he wanna sell more records. he should drop i'm the greatest or get loose wit nelly. matter of fact he should do a uncut version of get loose.
he could make get loose uncut vid and still have ASAP as both of his new singles
 04-21-2005, 06:13 PM         #44
JamesCon187 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Rashad69 said:
Lol nah^^^^Its a story behind that. I'd post it, but u know, n*ggas presented with facts, will still believe what they want.

I ain't hatin on this dude, but how the fu*k he know what happened? Even if he says what he "knows" how you know it's the truth...I was LMAO at the fact that u got so many dudes on the edge of their seat. Regardless of what really went down, you should all know that Flip would beat this skinny fool.
 13 years ago '04        #45
Rashad69 11 heat pts11
space
avatar space
space
$8,560 | Props total: 3531 3531
 GR2004 said:
Lil' Flip prob don't want T.I. to air that videotape where he is getting beat up.
I think that's why they squash the beef.
You have no idea how close you are to the truth lmao.
 13 years ago '04        #46
Rashad69 11 heat pts11
space
avatar space
space
$8,560 | Props total: 3531 3531
 JamesCon187 said:
I ain't hatin on this dude, but how the fu*k he know what happened? Even if he says what he "knows" how you know it's the truth...I was LMAO at the fact that u got so many dudes on the edge of their seat. Regardless of what really went down, you should all know that Flip would beat this skinny fool.
I wasn't talking about you lmao. And you're right, just because Flip is bigger than TI means he would have won the f!ght </sarcasm>

Flip was scared, the tape proves it. But I have no way to upload it, I dont even have it, I've just seen it, so theres no point in me speaking on what happens cuz the first thing n*ggas is gon say is "GIMME PROOF"
 13 years ago '04        #47
swpw001 
space
space
space
$1,036 | Props total: 16 16
^^^^^^^^^^
gotta take ur word for it then
 13 years ago '04        #48
doczdaname 31 heat pts31
space
avatar space
space
$13,993 | Props total: 6773 6773
ASAP is dope..hes probably already certified platinum and that was his goal so fu*k it..ASAP is probably his fav. cut of his album so props to dude..
 13 years ago '05        #49
P8ty9Ruger 
space
avatar space
space
$792 | Props total: 25 25
bout time they sqashed that sh*t, the beef was dumb anyway
 04-21-2005, 08:36 PM         #50
tmich19 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn dis black on black must stop quick....
 13 years ago '05        #51
PSC 
space
space
space
$541 | Props total: 1 1
 Rashad69 said:
Lmao, I know what REALLY happened with that Flip beef squashing thing......
what do ya know?
 04-21-2005, 09:26 PM         #52
Playboy101 
space
space
space
$n/a | Props total:  
yo can u jus tell da ppl da truth n if dey hatin let dem hate but sum n*ggaz jus wanna kno wat u saw on da tape
 13 years ago '04        #53
Rashad69 11 heat pts11
space
avatar space
space
$8,560 | Props total: 3531 3531
I posted what i seen on the tape before, and n*ggas was like "nah man u aint seen the tape, post it then"
 13 years ago '04        #54
Duntaz 65 heat pts65
space
avatar space
space
$15,329 | Props total: 10048 10048
stop bsh*ttin n spill it n*gga
 13 years ago '04        #55
collegeboy58 3 heat pts
space
avatar space
space
$9,856 | Props total: 1870 1870
 Rashad69 said:
I posted what i seen on the tape before, and n*ggas was like "nah man u aint seen the tape, post it then"
Im from the A but im in florida in school but my n*gga in CollegePark cant find the sh*t nowhere...tell a n*gga where its at
 13 years ago '04        #56
EmOnEyBaGz175 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,002 | Props total: 0 0
 Rashad69 said:
I posted what i seen on the tape before, and n*ggas was like "nah man u aint seen the tape, post it then"
Not for nothing,but it's cause it's alot of modafu*kas d!ckryding.You go to the chamillionaire forum and modafu*kas in there are saying tip got fu*ked up.Then you got people like you,who claim to have seen the tape where flip got fu*ked up,unless you got proof,your post will be meaningless,and that goes for all the other who supposely have watched the tape;but cant find a way to upload it.I say if the tape was floating around Atl and Txs then that sh*t would have hit the net by now.Since it hasn't then i really cant take your statements serious.
 13 years ago '04        #57
kingofdasouf 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,881 | Props total: 466 466
sh*t he might let da world see da video(f!ght) when he do da video 4 ASAP(He got a verse 4 flip in it)
 13 years ago '04        #58
Thirdc0astgh0st 
space
avatar space
space
$992 | Props total: 53 53
they both sat down, settled it, the beefs over, thats all that matters now.
 13 years ago '04        #59
da_hustla 
space
space
space
$635 | Props total: 0 0
cna't wait for the Pimp Squad Clique album
 04-22-2005, 01:37 PM         #60
Andre3000 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Whoever called one another and asked to squash the beef is the one who got there a.ss whupped. I think it is T.I who got fu*ked up cuz he is to c*cky to spquash beef for nothin
Home      
  
 

 




sponsored links
 








most viewed right now
 20
Video inside Punjabi Indian THOT Thinks She Look Like Rihanna... But Do She???
65 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Image(s) inside Aug 17 - She tried to blow her brains out, now has to get face transpl..
90 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 13
Image(s) inside Gatorade bottles - Vol: Wee-bey.gif
67 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 7
Video inside Rare Breeds PPV Press Conference: Murda Mook vs Aye Verb (Battle Rap)
446 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Video inside Dave Chappelle At An Illuminati Bake Sale :tinfoiliseeyou:
34 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 4
Jonah Hill Hurts. ( BX CERTIFIED: ROOFLESS)
63 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 4
Aug 17 - New MoviePass Plan: Buy A Ticket Then Go See Whatever You Want
41 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 3
NFL Patrick Mahomes 69 yard TD to Tyreek Hill...owwwweeee
100 comments
1 day ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy