3,235
 

best option for turning in my Xbox One for cash?


 
2
most viewed right now
+59  79
40 comments @thotties


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 2 years ago '17        #1
765 page views
30 comments


BLACK FIST 
space
avatar space
space
$3,901 | Props total: 15324 15324
best option for turning in my Xbox One for cash?
 

 
it's a couple years old, but there is nothing wrong with it. it's in good working condition. no scratches. i had reset the hard drive, so when you turn it on, it's as if you turn it on for the first time to set everything up. i just have to wipe the dust off a lil, that's all. two controllers. everything that came with it, including the headset and the cardboard box is all in tact. i even have a TV tuner usb device too. copped a PS4 on Cyber Monday last year, and i don't need both systems.

what would be the best option for me?

pawn shops?
gamestop?
best buy?
amazon?
eBay?

i'm not doing the "craiglist/meet a bx user in an alleyway" option.

all advice/suggestions is appreciated and will be propped back.


Last edited by BLACK FIST; 03-10-2017 at 04:55 PM..

30 comments for "best option for turning in my Xbox One for cash?"

 2 years ago '05        #2
danny|M 8 heat pts
space
avatar space
space
$36,672 | Props total: 3211 3211
GameStop would probably net you the least amount of return and it will most likely be in the form of store credit. Best Buy might be the same way, but I'm not sure.

Honestly, something like Craigslist would probably be your best bet to get the most money.

 2 years ago '05        #3
danny|M 8 heat pts
space
avatar space
space
$36,672 | Props total: 3211 3211
I've never tried Amazon yet, but their program is still fairly new, too.

eBay might get you a decent amount, too. I must have skipped over that and forgot about it. The only thing with that is that they usually charge seller fees so you'll have to factor those in as well as the shipping and whatnot.

 2 years ago '14        #4
LocdUpProd 679 heat pts679
space
avatar space
space
$15,476 | Props total: 10062 10062
Ebay.

But dont expect too much nobody wants that sh*t

 2 years ago '07        #5
Jumbo Rondo 67 heat pts67
space
avatar space
space
$27,024 | Props total: 28497 28497
You ain't getting hardly anything for a fat Xbox one

 2 years ago '17        #6
BLACK FIST  OP
space
avatar space
space
$3,901 | Props total: 15324 15324
 Snow said
Ebay.

But dont expect too much nobody wants that sh*t
 I bleed GREEN said
You ain't getting hardly anything for a fat Xbox one
i'm not expecting a lot of money at all, i just don't want to give it away for nothing. i guess go to GS and be done with it?

 2 years ago '09        #7
Theodore Twombly 74 heat pts74
space
avatar space
space
$8,475 | Props total: 15859 15859
Bury in your backyard if you have the time to dig a big enough hole

 2 years ago '16        #8
PeeYayLive 
space
space
space
$246 | Props total: 726 726
I pay $70 for them at the pawn shop $10 for the extra controller

 2 years ago '13        #9
mrslyyy 28 heat pts28
space
avatar space
space
$2,193 | Props total: 2018 2018
Craigslist will probably net u the most return
Amazon or eBay after that if you're not in a hurry, I got most of my money back selling my ps4 through amazon a few years ago

 2 years ago '13        #10
mrslyyy 28 heat pts28
space
avatar space
space
$2,193 | Props total: 2018 2018
 PeeYayLive said
I pay $70 for them at the pawn shop $10 for the extra controller
Highway robbery

 2 years ago '07        #11
Jumbo Rondo 67 heat pts67
space
avatar space
space
$27,024 | Props total: 28497 28497
 BLACK FIST said
i'm not expecting a lot of money at all, i just don't want to give it away for nothing. i guess go to GS and be done with it?
Yeah I'm just saying since these new models came out the old ones became cheap as hell even the regular ps4.

Hell I even got a 1tb gears 4 x1s new in box for $150 last month.

 2 years ago '17        #12
BLACK FIST  OP
space
avatar space
space
$3,901 | Props total: 15324 15324
 I bleed GREEN said
Yeah I'm just saying since these new models came out the old ones became cheap as hell even the regular ps4.

Hell I even got a 1tb gears 4 x1s new in box for $150 last month.
you right... i was just looking at Amazon a few minutes ago, and the average used price is around 150. but i really don't wanna do all the extra internet sh*t with setting up an account linked to my card/paying for the shipping... ima go to GS later on, i won't consider this a L because i'm not in dire need of cash i just wanna get rid of it, lol.

i had some people claim they was gonna buy my sh*t on my block, they said on pay day ima give you the cash... the weekend comes and "zzzz" but they was partying and getting lit. got tired of their BS excuses so i just wanna rid of it asap.

 2 years ago '13        #13
mrslyyy 28 heat pts28
space
avatar space
space
$2,193 | Props total: 2018 2018
 BLACK FIST said
you right... i was just looking at Amazon a few minutes ago, and the average used price is around 150. but i really don't wanna do all the extra internet sh*t with setting up an account linked to my card/paying for the shipping... ima go to GS later on, i won't consider this a L because i'm not in dire need of cash i just wanna get rid of it, lol.

i had some people claim they was gonna buy my sh*t on my block, they said on pay day ima give you the cash... the weekend comes and "zzzz" but they was partying and getting lit. got tired of their BS excuses so i just wanna rid of it asap.
If u not hurting for money why u in such a rush to get rid of it?

Top 10 most propped recently  2 years ago '15        #14
Madethagreat 8 heat pts
space
avatar space
space
$4,519 | Props total: 10622 10622
Who knows where I can get a Xbox one s for 150?

 2 years ago '16        #15
PartiaI Reader 12 heat pts12
space
avatar space
space
$2,102 | Props total: 7445 7445
better off giving it as a gift to somebody u dont really like x1 is kinda dead now tbh

 2 years ago '17        #16
ChillBeatz 30 heat pts30
space
space
space
$2,471 | Props total: 5429 5429
Gamestop, but not for cash for gaming credit. But cash for the OG X1?


 2 years ago '05        #17
ReppinDaBurghh 55 heat pts55
space
avatar space
space
$54,123 | Props total: 8603 8603
Just sell it on Craigslist and meet in a public place you fu*king pus*y.

 2 years ago '06        #18
Supreme7 3 heat pts
space
avatar space
space
$14,223 | Props total: 3187 3187
i just sold mine to gamestop $120 store credit. 95 dollars for cash

 2 years ago '06        #19
Prince Ace 35 heat pts35
space
avatar space
space
$17,033 | Props total: 11915 11915
Ebay or local spots.

 2 years ago '17        #20
BLACK FIST  OP
space
avatar space
space
$3,901 | Props total: 15324 15324
 mrslyyy said
If u not hurting for money why u in such a rush to get rid of it?
because i have a PS4 and this Xbox is just collecting dust, it's not that deep my guy.
 Supreme7 said
i just sold mine to gamestop $120 store credit. 95 dollars for cash
 ChillBeatz said
Gamestop, but not for cash for gaming credit. But cash for the OG X1?

so i would get more out of store credit than cash? i didn't know this. i think that would be my best option, minus whale use that credit to pre-order games.

i'm gonna use it for store credit then... thanks for the suggestions everyone.

 2 years ago '15        #21
itsddashrock 5 heat pts
space
avatar space
space
$8,618 | Props total: 14865 14865
 BLACK FIST said
because i have a PS4 and this Xbox is just collecting dust, it's not that deep my guy.


so i would get more out of store credit than cash? i didn't know this. i think that would be my best option, minus whale use that credit to pre-order games.

i'm gonna use it for store credit then... thanks for the suggestions everyone.
Yep. Also depending on where you go, they'll give you some kind of bonus in store credit too.

 2 years ago '17        #22
BLACK FIST  OP
space
avatar space
space
$3,901 | Props total: 15324 15324
 itsddashrock said
Yep. Also depending on where you go, they'll give you some kind of bonus in store credit too.
you the man

 2 years ago '15        #23
itsddashrock 5 heat pts
space
avatar space
space
$8,618 | Props total: 14865 14865
 BLACK FIST said
you the man

 2 years ago '17        #24
BLACK FIST  OP
space
avatar space
space
$3,901 | Props total: 15324 15324
 ChillBeatz said
Gamestop, but not for cash for gaming credit. But cash for the OG X1?

 Supreme7 said
i just sold mine to gamestop $120 store credit. 95 dollars for cash
 itsddashrock said

[pic - click to view]


got more than what i expected

copped that COD Infinite Warfare [that zombie sh*t is lit, now i'm in the wave]

 2 years ago '15        #25
itsddashrock 5 heat pts
space
avatar space
space
$8,618 | Props total: 14865 14865
 BLACK FIST said

[pic - click to view]


got more than what i expected

copped that COD Infinite Warfare [that zombie sh*t is lit, now i'm in the wave]
I told you my n*gga

Enjoy the fruits of your labor.

Home      
  



 
 





most viewed right now
+93online now  63
The Best Pancakes Of The 90's
198 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
-105online now  40
Image(s) inside Nicki Minaj and felon bae break the internet
106 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+29online now  31
NFL When your teammate says they don't like eating W's
29 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
+36online now  28
Video inside 20 Sports Hats You Should Never Wear In Los Angeles
115 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  19
Video inside Burt Reynolds lucky he dipped out before the SJWs found this one...
38 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
+31online now  17
Video inside First look at Sonic the Hedgehog in his upcoming 'live-action' movie an..
79 comments
23 hours ago
@movies
most viewed right now
+78online now  17
Image(s) inside Jay z picks his 20 favorite songs of 2018
157 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+81online now  16
Image(s) inside Malania Trump Ain't Got Sh!t On This First Lady
57 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy