CREDITS: Joe Budden - Joe Budden

most viewed right now
 163
Y'all cool with The Game snitching tho?
38 comments
@hiphop
most viewed right now
 112
Video inside Fūck a hooters!
29 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 72
Video inside Beans Really Did Get Ko'd
352 comments
@hiphop
most viewed right now
 47
MMA UFC: Fight Night Brasilia
304 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12 years ago '04        #1
8180 pageviews
1 comments


~G~ 
space
avatar space
space
$13,747 | Props total: 1 1
CREDITS: Joe Budden - Joe Budden
 

 
ARTIST: Joe Budden
ALBUM: Joe Budden
YEAR: 2003


[pic - click to view]



LABEL: Def Jam
RELEASE DATE: June 10, 2003

1. Intro
Produced by White Boy
"Intro" contains a sample of "Lock And Key", written by Geddy Lee, Alex Lifeson & Neil Peart. Performed by Rush.

2. #1
Produced by White Boy
"#1" contains a sample of "I'm Still #1", written by Lawrence Parker, performed by Boogie Down Productions.
"#1" contains a sample of "The Bridge Is Over", written by Scott LaRock and Lawrence Parker, performed by KRS-One.
"#1" contains a sample of "Sound Of Da Police", written by Eric Burden, Bryan Chandler, Alan Lomax, Lawrence Parker and Rodney Lemay, performed by KRS-One.
"#1" contains an interpolation of "Baby Let Me Take You In My Arms", written by Abrim Timon.

3. Pump It Up
Produced by Just Blaze
"Pump It Up" contains an a sample from "Soul Vibrations", written by Robert Bell, Ronald Bell, George Brown, Robert Mickens, Claydes Smith, Dennis Thomas and Richard Westfield. Performed by Kool and The Gang.

4. Pusha Man
Produced by White Boy

5. U Ain't Gotta Go Home
Produced by White Boy

6. Walk With Me
Produced by White Boy

7. She Wanna Know featuring Lil' Mo
Produced by White Boy
"She Wanna Know" contains a sample of "I Love You So Much/Never Wanna Let You Go", written by Barry White, performed by Love Unlimited Orchestra.

8. Survivor
Produced by White Boy

9. Fire featuring Busta Rhymes
Produced by Just Blaze
"Fire" contains an interpolation of "Super Rappin'", written by Melvin Gover.
"Fire" contains an interpolation of "wh0ores In This House", written by Frank Ski and Al McLaran, Jr.

10. Ma Ma Ma featuring 112
Produced by White Boy
"Ma Ma Ma" contains an interpolation of "Hail Mary", written by Rufus Cooper, Katari Cox, Yafeu Fula, Joseph Paquette, Tupac Shakur, Bruce Washington and Tyrone Wrice.

11. Calm Down
Produced by White Boy

12. Focus
Produced by White Boy

13. Give Me Reason
Produced by Just Blaze

14. Stand Up Nucca
Produced by White Boy

15. 10 Mins.
Produced, Arranged and Conducted by Lofey

16. Real Life In Rap
Produced by White Boy
"Real Life In Rap" contains a sample of "Right On Brother", written by Dennis Lambert and Brain Potter, performed by The Four Tops.

17. pr0no Star
Produced by White Boy

1 comments for "CREDITS: Joe Budden - Joe Budden"

 11 years ago '04        #2
Ameen 
space
avatar space
space
$2,199 | Props total: 0 0
White Boy produced 13 out of 17 tracks on that album. He made some hot beats ;)
Home      
  
 

 






most viewed right now
 40
Image(s) inside Y'all Remember Rachel From Boy Meets World???
137 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
Video inside This guy hunts down pedophiles and beats them with a hammer
133 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 33
Image(s) inside #NARCOS Tata Escobar played by Paulina Gaitan
58 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Image(s) inside White Booty Meat (1 pic)
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Sep 23 - Obama: once out of office, Iím gonna stop being polite and start gett..
89 comments
24 hours ago
@news
most viewed right now
 10
Video inside Truth behind no headphones jack apple
50 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 9
#hoh hof
33 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 8
PSN Flash Sale for September
23 comments
19 hours ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy