3,611
 

The REAL Best Lyricist Right Now


 
2
most viewed right now
+78  87
135 comments @hiphop


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

Who's The #1 Lyricist RIGHT NOW
Jadakiss 76 21.53%
AZ 21 5.95%
Cormega 17 4.82%
Styles P 25 7.08%
GZA 15 4.25%
Ghostface Killah 5 1.42%
Talib Kweli 50 14.16%
Canibus 29 8.22%
Saigon 23 6.52%
Ras Kass 21 5.95%
other 71 20.11%
Voters: 353. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

 14 years ago '04        #1
7572 page views
143 comments


DBlockinemOut 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,359 | Props total: 202 202
The REAL Best Lyricist Right Now
 

 
Not All Time, Right Now

143 comments for "The REAL Best Lyricist Right Now"

 14 years ago '04        #2
DBlockinemOut 4 heat pts OP
space
avatar space
space
$7,359 | Props total: 202 202
that other poll was stupid wack

i picked Cormega

My All Time List Has

1. Big Pun
2. Rakim
3. nasty Nas(I Am And Before)(+ Lost Tapes)
4. KRS-One
5. Big L/Biggie

 03-17-2005, 09:12 AM         #3
happy_wally 
space
space
space
$n/a | Props total:  
much betta list than the otha 1
i def gotta go with ras kass, then it'd b canibus


Last edited by happy_wally; 03-17-2005 at 09:13 AM..

 14 years ago '04        #4
BCain56 
space
space
space
$931 | Props total: 8 8
i guess ras kass

 14 years ago '04        #5
Castro 10304 21 heat pts21
space
avatar space
space
$1,703 | Props total: 498 498
Shoulda Changed Gza To Papoose, Genius Hasn't Dropped Anything Lately

 03-17-2005, 10:09 AM         #6
rivertin89 
space
space
space
$n/a | Props total:  
cormega

 14 years ago '04        #7
DIGI 116 heat pts116
space
avatar space
space
$9,263 | Props total: 753 753
THIS IS AN IMPOSSIBLE LIST!!! You cant just pick one of these doods...

 14 years ago '04        #8
DBlockinemOut 4 heat pts OP
space
avatar space
space
$7,359 | Props total: 202 202
 Castro 10304 said
Shoulda Changed Gza To Papoose, Genius Hasn't Dropped Anything Lately
fu*k paposse

he stole big l's style


btw, i got plenty new gza...


Last edited by DBlockinemOut; 03-17-2005 at 10:16 AM..

 03-17-2005, 10:17 AM         #9
happy_wally 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DBlockinemOut said
fu*k paposse

he stole big l's style


btw, i got plenty new gza...
yea, pap is mad overrated, every song of his sounds the same...he still good tho

 14 years ago '04        #10
web3x 
space
avatar space
space
$1,407 | Props total: 136 136
The Ghost is the best on that list

 03-17-2005, 02:09 PM         #11
Thugthizzle 
space
space
space
$n/a | Props total:  
jadakiss nucca

 03-17-2005, 02:15 PM         #12
notoriouspham 
space
space
space
$n/a | Props total:  
tough choice
but the GZA-genius come out on top

 03-17-2005, 02:24 PM         #13
Y19 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Jadakiss is bettah then Canibus?????? IN WHUT WORLD.....LET ME KNOW

 03-17-2005, 02:43 PM         #14
Lake 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i chose AZ. the dude is flawless. -- btw canibus is garbage

 14 years ago '04        #15
RICKS 7 heat pts
space
avatar space
space
$1,906 | Props total: 100 100
THIS IS AN IMPOSSIBLE LIST!!! You cant just pick one of these doods...

gotta agree...

 14 years ago '04        #16
doczdaname 31 heat pts31
space
avatar space
space
$14,081 | Props total: 6983 6983
canibus, rass, az...thats the my top 3 from the list but i like them all

 03-17-2005, 03:56 PM         #17
dope0nee 
space
space
space
$n/a | Props total:  
at about NAS!?

 14 years ago '04        #18
~G~ 
space
avatar space
space
$13,748 | Props total: 2 2
Outta those I say Gza...

 03-17-2005, 04:16 PM         #19
Y19 
space
space
space
$n/a | Props total:  
So wait....we got all these great lyricist on this list...but you gotta answer 1 question for me....why tha fu*k isnt EMINEM on that list, somebody answer me wit a legit reason, if one can even be thought up.HOLLA AT CHA GOD DAMN BOI

 14 years ago '04        #20
DBlockinemOut 4 heat pts OP
space
avatar space
space
$7,359 | Props total: 202 202
 Y19 said
So wait....we got all these great lyricist on this list...but you gotta answer 1 question for me....why tha fu*k isnt EMINEM on that list, somebody answer me wit a legit reason, if one can even be thought up.HOLLA AT CHA GOD DAMN BOI
I didn't want any d*ckriders to vote

 03-17-2005, 04:24 PM         #21
Y19 
space
space
space
$n/a | Props total:  
DAMN...i gotta be d*ckride, for askin a question...be easy pimpin, i see this is a sensitive subject for you, i'mma leave u alone, so u can enjoy your poll pimpin. (only think meaningful in your life) HOLLA AT CHA GOD DAMN BOI

 14 years ago '04        #22
DBlockinemOut 4 heat pts OP
space
avatar space
space
$7,359 | Props total: 202 202
no not you sherlock

i mean if i put eminem on there, he gets like 30 votes from the trl crowd...

didn't mean to hurt your feelings...

anyways most on the list are better than him

 14 years ago '04        #23
#1nasfan 
space
avatar space
space
$12,143 | Props total: 6976 6976
1.nas
2.ghostface
3.Gza
4.Common
5.Az

 14 years ago '04        #24
#1nasfan 
space
avatar space
space
$12,143 | Props total: 6976 6976
 Lake said
i chose AZ. the dude is flawless. -- btw canibus is garbage
i agree canibus is garbage imo

 14 years ago '05        #25
jaydee24 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,678 | Props total: 133 133
MF Doom

Home      
  



 
 





most viewed right now
+69online now  53
Image(s) inside Lil thick Maryland joint 30 mins away I might gotta shoot that shot ya..
276 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+80online now  36
Video inside I dont care how famous you are. If you are under 45 with full veneers y..
150 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
+169online now  14
Video inside 6 Money Traps to avoid in your 30s.
106 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
+77online now  13
YOOO IMAN SHUMPERT had THR*ESOME wit his WIFE & P0RN STAR & got P0RNSTAR PREGN..
162 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
+146online now  12
Image(s) inside Texas homeowner, 20, shoots & kills three men and injures 2 more while..
286 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  10
Jan 22 - WTF? Man forces flight attendant to wipe is booty
37 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
+80online now  6
Image(s) inside PAWG Krissy Taylor
46 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+22online now  5
audio inside OFFICIAL: Boogie - Everything For Sale (Shady Debut Album) 1/25 [ANTICI..
78 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy