2,852
online users
thotties       tv/movies       gaming       gear       tech       guap       rides       eats       health       bxwf       misc

The Official Fragrance Thread


icon

more
ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT



section  1   0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

section gear
  

 8 years ago '14        #4901
beeez90 
Props total: 2291 2 K  Slaps total: 410 410
 NYFASHIONKING said
U have good taste in cologne my g. Check out "Chateau Krigler 12" by Krigler. Smells incredible. Its unisex like Bond No. 9's.

emoji
Thanks man. Much appreciated. because that Jubilation smells like someone in their 60's or 70's that's been the senior church deacon for 30 years.

 8 years ago '10        #4902
eightytyson06 
Props total: 23976 23 K  Slaps total: 1468 1 K
 5K Studios said
I keep missing the got damn Tom Ford TV splits on every forum I'm on... fuuuuuccccKK-kk... it's literally why I joined.
What boards you on its on two I know of now

 8 years ago '10        #4903
5K Studios 
Props total: 104 104  Slaps total: 10 10
reddit/FranganceSplits lol

I just found out bout wtf a Split is like 2 months ago, didnt know people did that.

Not sure where to look I guess

 8 years ago '10        #4904
eightytyson06 
Props total: 23976 23 K  Slaps total: 1468 1 K
 5K Studios said
reddit/FranganceSplits lol

I just found out bout wtf a Split is like 2 months ago, didnt know people did that.

Not sure where to look I guess
Ill start you with Basenotes, hit up there split section

 8 years ago '06        #4905
RESIDO 
Props total: 5590 5 K  Slaps total: 181 181
SOTD - Byredo Bal d'Afrique

 8 years ago '04        #4906
ddash 
Props total: 138568 138 K  Slaps total: 9932 9 K
VPH 7 weeks straight

Still retired not lyin

 8 years ago '13        #4907
IamDaGawd 
Props total: 20110 20 K  Slaps total: 6553 6 K
Swiss army classic victorinox cologne

Has the be one of the best finds in a minute

Got for 35 dollars lasts all day and smells really good doesn't smell bad over time it actually smells better later on in the day

No sweet smell Bulls hit with this ine

 8 years ago '13        #4908
Commission  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 150344 150 K  Slaps total: 23647 23 K
Just order Viktor&Rolf

Can't wait til it gets here

 8 years ago '11        #4909
Sinamatik CFR  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 75801 75 K  Slaps total: 7715 7 K
 NYFASHIONKING said
This Hermes is crazy too!


gonna give it a try... i like the orange d'vert and the terre de hermes joints... i know i'm probably spelling both them sh*ts wrong, but of course the orange has an orange smell(bluish bottle) and the terre(clear bottle) is a lil more earthly with hints of orange in it...

either way, i fu*k with em both!

 8 years ago '16        #4910
NYFASHIONKING 
Props total: 5666 5 K  Slaps total: 620 620
 Sinamatik CFR said
gonna give it a try... i like the orange d'vert and the terre de hermes joints... i know i'm probably spelling both them sh*ts wrong, but of course the orange has an orange smell(bluish bottle) and the terre(clear bottle) is a lil more earthly with hints of orange in it...

either way, i fu*k with em both!
This fragrance is more floral and clean. The clear bottle is great as well.

 8 years ago '11        #4911
MACADEMICS 
Props total: 14250 14 K  Slaps total: 1176 1 K
Sampled YSL Opium EDT for Men today, very fruity dry down but it's too old school, slightly similar to JubiXXV without the Oud.

Gonna cop Jubilation XXV in the next month. Want to trim my collection right down to 7 only. 1 work fragrance (Uomo by Zegna - perfect office fragrance), 1 daytime, 1 evening fragrance and 1 for each of the 4 seasons.

Help me out y'all, Zegna Uomo and GIT are two of my staples. Could y'all suggest some fragrances for the different seasons? Ideally all EDP + longevity and projection monsters?

Props y'all


Last edited by MACADEMICS; 12-11-2016 at 06:26 PM..

 8 years ago '13        #4912
Commission  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 150344 150 K  Slaps total: 23647 23 K
How does Chanel Bleu De Chanel Eau de

Smell like??

 8 years ago '06        #4913
RESIDO 
Props total: 5590 5 K  Slaps total: 181 181
SOTD - Aventus 15U11

 8 years ago '10        #4914
eightytyson06 
Props total: 23976 23 K  Slaps total: 1468 1 K
 MACADEMICS said
Sampled YSL Opium EDT for Men today, very fruity dry down but it's too old school, slightly similar to JubiXXV without the Oud.

Gonna cop Jubilation XXV in the next month. Want to trim my collection right down to 7 only. 1 work fragrance (Uomo by Zegna - perfect office fragrance), 1 daytime, 1 evening fragrance and 1 for each of the 4 seasons.

Help me out y'all, Zegna Uomo and GIT are two of my staples. Could y'all suggest some fragrances for the different seasons? Ideally all EDP + longevity and projection monsters?

Props y'all
Kiton men

 8 years ago '11        #4915
MACADEMICS 
Props total: 14250 14 K  Slaps total: 1176 1 K
 eightytyson06 said
Kiton men
What season bro? Plus would y'all say GIT is a spring scent?


Yo I swear I layered YSL Opium + D&G The One EDP and it is a carbon copy of JubilationXXV without the Oud, just the sweet fruity smell. Man it smells divine.


Last edited by MACADEMICS; 12-13-2016 at 04:19 AM..

 8 years ago '14        #4916
beeez90 
Props total: 2291 2 K  Slaps total: 410 410
 mikejuheard said
How does Chanel Bleu De Chanel Eau de

Smell like??
Presidential.

SOTD Bleu De Chanel mixed with Dior Sauvage.

 8 years ago '10        #4917
eightytyson06 
Props total: 23976 23 K  Slaps total: 1468 1 K
 MACADEMICS said
What season bro? Plus would y'all say GIT is a spring scent?


Yo I swear I layered YSL Opium + D&G The One EDP and it is a carbon copy of JubilationXXV without the Oud, just the sweet fruity smell. Man it smells divine.
Kiton is all wear and it's a mix between git and aventus. I normally roll two sprays in winter and one in summer. Coach rob Co signed it too


What notes or colognes you don't like

 8 years ago '11        #4918
MACADEMICS 
Props total: 14250 14 K  Slaps total: 1176 1 K
 eightytyson06 said
Kiton is all wear and it's a mix between git and aventus. I normally roll two sprays in winter and one in summer. Coach rob Co signed it too


What notes or colognes you don't like
Don't really like balsamic notes

floral i don't like

don't like tobacco and leather too much

don't like powdery



I like woody notes, citrus, fruity, sweet like vanilla also

 8 years ago '11        #4919
darealvelle  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 32122 32 K  Slaps total: 1457 1 K
Kiton is truth.

 8 years ago '11        #4920
shellz386  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 43910 43 K  Slaps total: 5849 5 K
 darealvelle said
Kiton is truth.
Mines should be arriving in the mail soon

I got faith in all you n1ggas praising it

 8 years ago '14        #4921
Renny9387 
Props total: 9258 9 K  Slaps total: 386 386
I put on the Pure Malt today it's cutting through this cold Louisville air. Thus chuck at work had the audacity to tell me she didn't like the smell of it. I told her "I don't like the look of those Dookie braids in your hair". She quickly walked away.

 8 years ago '11        #4922
darealvelle  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 32122 32 K  Slaps total: 1457 1 K
 Renny9387 said
I put on the Pure Malt today it's cutting through this cold Louisville air. Thus chuck at work had the audacity to tell me she didn't like the smell of it. I told her "I don't like the look of those Dookie braids in your hair". She quickly walked away.
emoji

 8 years ago '11        #4923
shellz386  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 43910 43 K  Slaps total: 5849 5 K



Just got the email

Can't wait to get off work and see what it's hitting for


Last edited by shellz386; 12-14-2016 at 07:07 PM..

 8 years ago '06        #4924
RESIDO 
Props total: 5590 5 K  Slaps total: 181 181
SOTD - Sublime Vanille

 8 years ago '14        #4925
beeez90 
Props total: 2291 2 K  Slaps total: 410 410
SOTD Creed Aventus I swear this is the best cologne known to man. I get a whole different attitude once I spray it on.

say something...

Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
34
logo 🏀 TOBIAS HARRIS even puts NO EFFORT in his FAREWELL LETTERS❗
14 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
29
logo The time Lebron was cooking Kuzma and got his girl wet
64 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
props+12820
Video inside Shawty still got and still will get it ….damn
89 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
props+6816
Video inside How to become 37.78 times better at anything | Atomic Habits summary (b..
34 comments
19 hours ago
@wild'ish
back to top