WTF!!!!!! Marcus Smart Pushes fans!!!! (video)

most viewed right now
 141
Image(s) inside Lil bucked tooth shorty
65 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 84
Image(s) inside Gamer got some scrumptious tittys
61 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 65
NBA Lebron fake injury from Spurs blowout
186 comments
@sports
most viewed right now
 47
Video inside Mar 27 - Jeff Sessions Announces War on Sanctuary Cities!
106 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 3 years ago '11        #1
29227 pageviews
679 comments


Suppafresh 26 heat pts26
space
avatar space
space
$6,082 | Props total: 196 196
WTF!!!!!! Marcus Smart Pushes fans!!!! (video)
 

 
Damn just seen this live wtf was said man he better hope what was said was warranted nothing short of ****** batter had been said he pushed a white man in Texas sh*t going to be all over Fox News




Last edited by Suppafresh; 02-08-2014 at 10:05 PM..

679 comments for "WTF!!!!!! Marcus Smart Pushes fans!!!! (video)"

 3 years ago '11        #2
Suppafresh 26 heat pts26 OP
space
avatar space
space
$6,082 | Props total: 196 196
Someone upload the video. sh*t is crazy man he better hope he don't get expelled for that sh*t.
 3 years ago '07        #3
ttime236 38 heat pts38
space
avatar space
space
$10,135 | Props total: 14 14
Son went overboard, wtf lmao

terrible move coming back, he should be dropping double digits getting run in the a.ssocation
 3 years ago '10        #4
Dextromethorphan 217 heat pts217
space
space
space
$27,821 | Props total: 9 9
brb restarting my computer. I don't see a video.
 3 years ago '11        #5
Suppafresh 26 heat pts26 OP
space
avatar space
space
$6,082 | Props total: 196 196
 ttime236 said:
Son went overboard, wtf lmao

terrible move coming back, he should be dropping double digits getting run in the a.ssocation
Depending on the falling out of this he may not get drafted. Sheesh man he better hope what the guy said was worth it sh*t is fu*king crazy. But arrest came back from beating up a fan smart can come back from.


[tweet - click to view]



Last edited by Suppafresh; 02-08-2014 at 09:47 PM..
 02-08-2014, 09:42 PM         #6
Sha Bello 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Some where in heaven malcom x is smiling. Black history month


Last edited by Sha Bello; 02-08-2014 at 09:45 PM..
 3 years ago '09        #7
UrbanEnterprise 56 heat pts56
space
avatar space
space
$16,007 | Props total: 6248 6248
not a smart move
 3 years ago '05        #8
clemdaleray 1 heat pts
space
avatar space
space
$11,634 | Props total: 10 10
not a video yet, just happened like 3 minutes ago,
what could of he said to him to make him flip




  151 - 41 STRK: 7 w in a row WIN PCT: 78% 13 (0) 
  Career: | Aug 16: 363-90, Rank #17 | Aug 15: 707-208, Rank #16 | Aug 14: 551-194, Rank #13 | Aug 13: 227-116, Rank #17 | Aug 12: 738-411, Rank #10 | Aug 11: 1815-955, Rank #2 | Aug 10: 1780-964, Rank #5 | Aug 09: 3-2, Rank #301 | Aug 08: 574-368, Rank #19 *
 3 years ago '05        #9
Switchc2390 9 heat pts
space
avatar space
space
$17,281 | Props total: 1692 1692
Dude can say goodbye to a top 10 pick. Vid will come soon for those who asked..was just on Sportscenter.
 3 years ago '11        #10
Suppafresh 26 heat pts26 OP
space
avatar space
space
$6,082 | Props total: 196 196
Someone upload the video.
 3 years ago '11        #11
Suppafresh 26 heat pts26 OP
space
avatar space
space
$6,082 | Props total: 196 196
Damn this fu*king crazy
 3 years ago '13        #12
solidsnake1864 7 heat pts
space
space
space
$14,398 | Props total: 32 32
Marcus


When not going pro when you got the chance to be a top pick goes wrong
 3 years ago '10        #13
Dextromethorphan 217 heat pts217
space
space
space
$27,821 | Props total: 9 9

[pic - click to view]





that's sh*t you do in pick up games. can't do that in a game lol
 3 years ago '07        #14
ttime236 38 heat pts38
space
avatar space
space
$10,135 | Props total: 14 14
 UrbanEnterprise said:
not a smart move


 clemdaleray said:
not a video yet, just happened like 3 minutes ago,
what could of he said to him to make him flip
u dont touch old white people in the stands, period

still a top 6, 7 pick and thats cus his jumpshot is a.ss most the time, not cus of this
 3 years ago '10        #15
Dextromethorphan 217 heat pts217
space
space
space
$27,821 | Props total: 9 9

[tweet - click to view]

 02-08-2014, 09:45 PM         #16
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
This n*gga musta got called a n*gga or somethin
 02-08-2014, 09:45 PM         #17
Kitsch 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 3 years ago '06        #18
Honolulu Blue 30 heat pts30
space
avatar space
space
$16,958 | Props total: 465 465
1st pg
 02-08-2014, 09:45 PM         #19
Kitsch 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 SmooveDude said:
This n*gga musta got called a n*gga or somethin
 3 years ago '10        #20
2TopFlite 22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,154 | Props total: 2163 2163
not smart Marcus ... control yourself my dawg can't get caught up in that sh*t bruh.. this yr his temper has been on display..

*Waits for people to say he's a thug*

 SmooveDude said:
This n*gga musta got called a n*gga or somethin
bruh




  256 - 124 STRK: 1 l in a row WIN PCT: 67% 12 (0) 
  Career: | Aug 16: 347-169, Rank #30 | Aug 15: 945-461, Rank #17 | Aug 14: 1047-586, Rank #5 | Aug 13: 319-183, Rank #13 | Aug 12: 951-559, Rank #8 | Aug 11: 907-560, Rank #16 *
Home      
  
 

 






most viewed right now
 90
Anybody got stories of getting a gun pulled on em or getting robbed?
366 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 41
NBA Jalen Rose my dude hate it had to be him
214 comments
23 hours ago
@sports
most viewed right now
 34
Image(s) inside Boujee Women Think Red Lobster Ain't High Class Enough?!?
299 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 34
EDI from outlawz respond to wack100 how many 25 year olds you know got 125k li..
79 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 33
Image(s) inside Slim Shady's Daughter Hailie is Now a 21 Year Old College Snowbunny
127 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
Image(s) inside Who's sister is this??SMH!!!!
29 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 21
One of my new favorites....
61 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
Video inside So lupe a samurai now ?
158 comments
23 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy