Kevin Gates Gettin Aired Out By His Ex "Boss" Trav From Dead Game Records *More B.R. Beef* SMH

most viewed right now
 171
The pyramids were what?
53 comments
@wild'ish
most viewed right now
 96
Image(s) inside How the hell did Jaden Smith smash Sarahfu-kingsnyder !
38 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 80
Video inside Pusha T's brother 'No Malice' speaks on Drake Ye & Kim K
51 comments
@hiphop
most viewed right now
 79
Image(s) inside Nicki Minaj hating on Cardi B and Offsets love?
44 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '10        #1
92492 pageviews
84 comments


Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$50,419 | Props total: 14675 14675
Kevin Gates Gettin Aired Out By His Ex "Boss" Trav From Dead Game Records *More B.R. Beef* SMH
 

 



image








image

[This is a discussion/feedback topic only]

84 comments for "Kevin Gates Gettin Aired Out By His Ex "Boss" Trav From Dead Game Records *More B.R. Beef* SMH"

 5 years ago '12        #2
BangEm904 38 heat pts38
space
avatar space
space
$6,246 | Props total: 8443 8443
gates already addressed this n*gga



[video - click to view]

 5 years ago '10        #3
Trilluminati GA 433 heat pts433 OP
space
avatar space
space
$50,419 | Props total: 14675 14675
 BangEm904 said:
gates already addressed this n*gga


the video I posted just came out a few days ago, I guess it's in response to Tiger.
 5 years ago '12        #4
BangEm904 38 heat pts38
space
avatar space
space
$6,246 | Props total: 8443 8443
 Trilluminati GA said:
the video I posted just came out a few days ago, I guess it's in response to Tiger.
yea it is...i posted it b4 i listened to him. sh*t crazy tho cause when baton rouge rappers beef, somebody dying smh. thats why u cant let n*ggas get too close cause when yall fall out, they got alot of sh*t on u. i wouldn't never air out an ex-friend dirty laundry but alot of n*ggas will
 08-15-2013, 11:31 AM         #5
Jets Fool 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]

 5 years ago '10        #6
Trilluminati GA 433 heat pts433 OP
space
avatar space
space
$50,419 | Props total: 14675 14675
 BangEm904 said:
yea it is...i posted it b4 i listened to him. sh*t crazy tho cause when baton rouge rappers beef, somebody dying smh. thats why u cant let n*ggas get too close cause when yall fall out, they got alot of sh*t on u. i wouldn't never air out an ex-friend dirty laundry but alot of n*ggas will
word that sh*t adds fuel to the fire but one thing about it when you see a n*gga flaw it's best to cut that sh*t short and keep it moving. I don't know neither of these guys but Trav name is solid in B.R. and ppl vouching for him. Kevin Gate fans gonna be in they feelings over this sh*t though
 5 years ago '10        #7
Delbert Mengel 28 heat pts28
space
avatar space
space
$20,602 | Props total: 246 246
dude sounds like he's standing in the middle of an empty football field talking over the loudspeaker
 5 years ago '06        #8
kingkoopa50 3 heat pts
space
space
space
$1,078 | Props total: 5 5
 BangEm904 said:
yea it is...i posted it b4 i listened to him. sh*t crazy tho cause when baton rouge rappers beef, somebody dying smh. thats why u cant let n*ggas get too close cause when yall fall out, they got alot of sh*t on u. i wouldn't never air out an ex-friend dirty laundry but alot of n*ggas will
This. BR aint as hot as the Chi, but beef on wax WILL spill over into the streets and somebody will die.


[video - click to view]



[video - click to view]


That's just two off the top but i'm certain they're more.
 5 years ago '05        #9
MemphBleek05 55 heat pts55
space
avatar space
space
$11,116 | Props total: 13862 13862
I kept waiting for the track to kick in...by the time I realized bruh was still talking...I was already 6 minutes into the sh*t....
 5 years ago '12        #10
BlackBreesus 60 heat pts60
space
space
space
$8,335 | Props total: 10 10
exposed
 5 years ago '12        #11
BangEm904 38 heat pts38
space
avatar space
space
$6,246 | Props total: 8443 8443
 kingkoopa50 said:
This. BR aint as hot as the Chi, but beef on wax WILL spill over into the streets and somebody will die.





That's just two off the top but i'm certain they're more.
that expose 1 video was crazy. the line bout nuttin on the baby tho
 08-15-2013, 02:16 PM         #12
purelogic 
space
space
space
$n/a | Props total:  
These lame a.ss baton rouge n*ggas.


They say it be like it is but It's don't be like it do.
 5 years ago '06        #13
kingkoopa50 3 heat pts
space
space
space
$1,078 | Props total: 5 5
 purelogic said:


They say it be like it is but It's don't be like it do
.
As sad as it is, this sentence makes no sense but since I'm from the south, the **** in me understands exactly what you sayin'
SmokinSection gave props
 
 5 years ago '13        #14
Guvnor 1122 heat pts1122
space
avatar space
space
$43,259 | Props total: 12345 12345
Who are these n*ggas

 08-15-2013, 02:34 PM         #15
Nasty Neighbor 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 kingkoopa50 said:
This. BR aint as hot as the Chi, but beef on wax WILL spill over into the streets and somebody will die.





That's just two off the top but i'm certain they're more.
fu*k you mean BR aint as hot as the chi?


[video - click to view]

 5 years ago '10        #16
DATKIDD121 29 heat pts29
space
avatar space
space
$7,116 | Props total: 5737 5737
 kingkoopa50 said:
As sad as it is, this sentence makes no sense but since I'm from the south, the **** in me understands exactly what you sayin'
shid im from the south too but i dont know wtf that n*gga just said
 5 years ago '12        #17
BlackBreesus 60 heat pts60
space
space
space
$8,335 | Props total: 10 10
 YI-Drizzy said:
fu*k you mean BR aint as hot as the chi?




Unfortunately he's from a small little town called jonsboro at the top of Louisiana.
 5 years ago '10        #18
kingjab7542 22 heat pts22
space
avatar space
space
$3,474 | Props total: 849 849
 kingkoopa50 said:
As sad as it is, this sentence makes no sense but since I'm from the south, the **** in me understands exactly what you sayin'
born and raised in baton rouge and idk what the fu*k that n*gga just said
 08-15-2013, 02:44 PM         #19
SOD RG 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MemphBleek05 said:
I kept waiting for the track to kick in...by the time I realized bruh was still talking...I was already 6 minutes into the sh*t....

[pic - click to view]

 08-15-2013, 02:44 PM         #20
purelogic 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 kingjab7542 said:
born and raised in baton rouge and idk what the fu*k that n*gga just said
I'm saying these little n*ggas just k!ll each other over stupid sh*t.

n*ggas be bored.

95% of all the murders in br are young n*ggas k!lling other young n*ggas.

Then we got these n*ggas in the black suburbs thinking they gangsters when they aren't.

All the white people moving to central and leaving the inner city.

This isn't new orleans, they need to go somewhere with this **** sh*t.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 46
Image(s) inside PAWG got no chill (#Jheeez)
44 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 39
Image(s) inside May 25 - Rachel Dolezal faces 15 yrs in prison if convicted of felony ..
47 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 34
Image(s) inside The Frame on this AMAZON.com/Ninimour Model tho...
59 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Article inside Reboot your router
47 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 15
Drake- Iím Upset
422 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
128 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Video inside J Prince says a rogue DEA hitman was contracted to kill him!
79 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 6
Article inside A$AP Rocky Outsells Pusha T w/ No Buzz In 1st Week Sales Prediction (..
111 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy