50 Cent response to KDot

most viewed right now
 129
Image(s) inside Wiz Khalifa brought flowers to Pablo Escobar tomb
60 comments
@wild'ish
most viewed right now
 113
I said it must be the ass 'cause it ain't ya face.
21 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 99
Never be this guy young bulls
74 comments
@wild'ish
most viewed right now
 66
NBA Charlamagne The God speaks on people hating LaVar Ball & speaks on black f..
59 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

 4 years ago '06        #861
n0xescapex 17 heat pts17
space
avatar space
space
$4,258 | Props total: 2397 2397
 2godflow said:
for real? is that suppose to be funny?

im not sure if i should give u that work or just ignore your silly a.ss cuz you would be too easy
You went for the 'you mad' route from the gate.. What work? You wack as sh*t lol
 4 years ago '05        #862
MemphBleek05 46 heat pts46
space
avatar space
space
$9,379 | Props total: 4120 4120
 vis said:
It's funny, but it's true. I'm sitting on some sh*t right now, that could push it to another 3 or 4 pages....but it would be crossing the line...like I told someone else, True is in a crew full of True Sinisters.
 4 years ago '04        #863
slapaho 2 heat pts
space
avatar space
space
$6,217 | Props total: 2294 2294
 MemphBleek05 said:
It's funny, but it's true. I'm sitting on some sh*t right now, that could push it to another 3 or 4 pages....but it would be crossing the line...like I told someone else, True is in a crew full of True Sinisters.
do it anyway
 4 years ago '05        #864
MemphBleek05 46 heat pts46
space
avatar space
space
$9,379 | Props total: 4120 4120
 I-NeeD-$$$ said:

[pic - click to view]





[pic - click to view]



Whats that make you about 39-40 ?
Damn........n*ggas doing background checks on everyone on True's side
 4 years ago '05        #865
MemphBleek05 46 heat pts46
space
avatar space
space
$9,379 | Props total: 4120 4120
 slapaho said:
do it anyway
Last time I did it, I dropped the video the thread went 20 more pages.......True was talking sh*t...he isn't now...so I'm leaving it where it's at lol
 4 years ago '04        #866
PrisonRules 68 heat pts68
space
avatar space
space
$24,889 | Props total: 2509 2509
 n0xescapex said:
You went for the 'you mad' route from the gate.. What work? You wack as sh*t lol
u aint got that work yet, cornball.

im saying if u keep up with these lame jokes u gonna have me get at u. u have not been funny yet.

if u rather this thread be about u...i can definately make it that way with ease.
 4 years ago '10        #867
sho 2010 193 heat pts193
space
space
space
$41,628 | Props total: 4492 4492
 demari said:
LET THIS MAN LIVE!!!

yo i'm tired dudes clowning the homie True Sin because he's into a different s3xual lifestyle. y'all ain't got no gay members in your family?? SMH.

so what if he's gay. homie has shown he's got HEART.

if we ain't gay then we shouldn't be judging his looks, cuz what a gay man likes is probably different you feel me. a gay dude probably appreciates that fat b00ty he got in the back the same way us straight guys do for girls. homie is country thick and i know some diesel n*gga prolly appreciates that junk in the trunk. AND his head game is probably better than all y'all jumpoffs, man. dude looks like he can take it deep in dat throat and make it sloppy on some no-hands type sh*t.

y'all need to fall back on the lil homie and let him do him. we should respect him for putting himself out there. it's a cold world
Aye look it here, this lil n*gga got heart

You got heart lil n*gga

Nods head

Leave him alone y'all , lil n*gga got heart
 08-20-2013, 10:11 AM         #868
snoopdoggiz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 I-NeeD-$$$ said:

[pic - click to view]





[pic - click to view]



Whats that make you about 39-40 ?
sh*t that's like the 4th exposure in this thread
 4 years ago '10        #869
sho 2010 193 heat pts193
space
space
space
$41,628 | Props total: 4492 4492
 I-NeeD-$$$ said:

[pic - click to view]





[pic - click to view]



Whats that make you about 39-40 ?
n*ggas gettin caught up
 4 years ago '10        #870
Mocking Mind 2 heat pts
space
avatar space
space
$7,427 | Props total: 39 39
50
 4 years ago '05        #871
MemphBleek05 46 heat pts46
space
avatar space
space
$9,379 | Props total: 4120 4120
WE DID IT BABY....50....


[pic - click to view]

 4 years ago '10        #872
sho 2010 193 heat pts193
space
space
space
$41,628 | Props total: 4492 4492
30 post per page
 4 years ago '04        #873
slapaho 2 heat pts
space
avatar space
space
$6,217 | Props total: 2294 2294
hit fiddy
 4 years ago '04        #874
slapaho 2 heat pts
space
avatar space
space
$6,217 | Props total: 2294 2294
 sho 2010 said:
Aye look it here, this lil n*gga got heart

You got heart lil n*gga

Nods head

Leave him alone y'all , lil n*gga got heart

[video - click to view]




took my alize cuz
 4 years ago '06        #875
n0xescapex 17 heat pts17
space
avatar space
space
$4,258 | Props total: 2397 2397
 I-NeeD-$$$ said:
naw... I just remembered he said some sh*t about rapin someone daughter in another thread..

Now he in here talkin bout someone bein a loser and he fu*kin 40 YEARS OLD!






Im goin innnnnnnnnnnn

my old soundclick!!!!!!!!!
 4 years ago '10        #876
sho 2010 193 heat pts193
space
space
space
$41,628 | Props total: 4492 4492
 slapaho said:




took my alize cuz
My n*gga
 4 years ago '12        #877
PrimeLamboJr. 159 heat pts159
space
avatar space
space
$10,457 | Props total: 3337 3337
we hit fiddy on a thread bout 50 where some n*ggas got exposed as a lame, gay, and 40 year old Jose from philly... All Hail King Kendrick Lamar. P.S. out of all the n*ggas that got exposed True showed the most Heart Props to his hooked on phonics a.ss.
 4 years ago '08        #878
Eagles All Day 80 heat pts80
space
avatar space
space
$30,377 | Props total: 7428 7428
n*ggas still use 20 posts per page

this sh*t only on 34 pages, not no 50
 4 years ago '10        #879
TheMindOf 21 heat pts21
space
avatar space
space
$27,779 | Props total: 16475 16475
This sh*t really bout to go 1000 posts
 4 years ago '11        #880
PotheadFocker 165 heat pts165
space
avatar space
space
$31,577 | Props total: 3876 3876
Damn this sh*t still going
Home      
  
 

 






most viewed right now
 33
Image(s) inside pinkyfromtheblock
49 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Image(s) inside What Would You Do In This Situation? (If It Was Real Of Course)
105 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 27
So since FOX watches Boxden...
57 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 25
Video inside Queen Kunta Back! Iggy Azalea Returns To Save Hip Hop With Her Fat A$$ ..
77 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Image(s) inside Mar 25 - Popcorn. Ready...Pres. weighing asking Paul Ryan to resign as..
34 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 13
Video inside One of the main games i wish they would remake/remaster
80 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 12
Image(s) inside Even Time Magazine Is Covering The Kendrick Bodying Drake Story
167 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 10
NFL Michael Irvin: Ezekiel Elliott Needs To Learn How Big Being A Cowboy Is
51 comments
20 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy