50 Cent response to KDot

most viewed right now
 123
BREAKING: 69 allegedly beat up!
212 comments
@misc
most viewed right now
 115
Image(s) inside Jan 18 - #Releasethememo movement... Something Serious Is Coming
123 comments
@news
most viewed right now
 85
Video inside The 'THRILLER' girl reacts to the video, 34 years later!
24 comments
@wild'ish
most viewed right now
 78
Video inside Guess Nas Was Right, DeHaven Details Jay-Z Gettin Robbed In Marcy Not O..
122 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 4 years ago '07        #761
True Sinister 120 heat pts120
space
avatar space
space
$22,456 | Props total: 5366 5366
"Dj Kay Slay" (the internet version) automatically lost by explaining himself.
 08-19-2013, 02:23 PM         #762
Niruggg  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
THIS sh*t IS REALLY GON HIT 50 PAGES
 08-19-2013, 02:25 PM         #763
snoopdoggiz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Almost 40,000 views

Lets get to 50,000
 4 years ago '13        #764
Impeccable 219 heat pts219
space
avatar space
space
$15,060 | Props total: 1874 1874
Ayo a n*gga got a 4x Diamond thread
 08-19-2013, 02:29 PM         #765
DJ Kay Slay  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Niruggg said:
THIS sh*t IS REALLY GON HIT 50 PAGES
I told you, this sh*t might even hit 100+

 True Sinister said:
"Dj Kay Slay" (the internet version) automatically lost by explaining himself.
True, I know you're desperately trying to find people in this thread to go down with you, but if a misquote is an L, then I'll take that little L than the millions of L's you got, homie.

You exposed me good, sinister, great detective work.
 4 years ago '13        #766
demari 13 heat pts13
space
space
space
$1,803 | Props total: 3738 3738
yoo yall trpipin on true sin but he got a fat b00ty and probably give fire dome
cloudy55 gave props
 
 08-19-2013, 02:33 PM         #767
snoopdoggiz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Impeccable said:
Ayo a n*gga got a 4x Diamond thread
 4 years ago '10        #768
Account001 
space
avatar space
space
$3,349 | Props total: 200 200
This sh*t cant be life

Idk if imma read through what i missed on the wkend but, from now on fake E-thugs are called "True Sinisters" and we need that smile in the bx archives. Mods and Ronnie make it happen

My n*gga True Sinister made it.... next thing we know hell be in rap songs like Stan


Last edited by Account001; 08-19-2013 at 02:40 PM..
 08-19-2013, 02:39 PM         #769
bigsyke19  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
the one dude who wrote ts an essay on how in better his life....
 08-19-2013, 02:39 PM         #770
Drone  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 demari said:
yoo yall trpipin on true sin but he got a fat b00ty and probably give fire dome
We gonna let this sh*t slide
 4 years ago '09        #771
Mahaat 129 heat pts129
space
avatar space
space
$11,389 | Props total: 1780 1780
 MemphBleek05 said:
I remember that sh*t clear as day. I think we had just left this Chinese buffet. Larry had rode to the spot with me, but since I lived 2 blocks away, I wasn't going back to their dorms. My n*ggas, since High School, all rode in 1 car, and he was to ride back with them. We slap up, say good byes or whatever, I get in my car. Larry gets in my sh*t, and I tell him I'm headed home, ride with them. n*gga, these fools sped off. Larry starts chasing after them. I'm sitting in the car watching, trying to see if I'm going to have to give him a ride or not. They circle the n*gga, or some sh*t...next thing I know I see this n*gga on top of the fu*king hood. That was my cue to not see anything and go home lol. Let them tell it, bruh jumped on the hood as they slowed down and they drove some more......it was legit funny as sh*t to watch though
 4 years ago '05        #772
Philly B 41 heat pts41
space
avatar space
space
$5,574 | Props total: 48 48
why didn't I click this thread when I saw it the other day.

nice work though guys
 4 years ago '07        #773
Chief|m 56 heat pts56
space
avatar space
space
$22,707 | Props total: 2226 2226
why this thread still on going though
 4 years ago '10        #774
sho 2010 197 heat pts197
space
space
space
$42,830 | Props total: 6962 6962
Wtf was he talking bout in that video

Saying some sh*t like man if people don't wanna be around me , people shouldn't be around me, like I want people around me but if they don't wanna be around me *stops for 10 seconds to hold back tears* if your bad people then stay away from me but generally people just don't come around me but I don't know why

This sh*t was funny & long as hell

But man cuz just really kept responding on sayin sum dumb sh*t
Like first u was insulting people , then he started spitting some scriptures & sh*t like

But I think after all that sh*t we can just shake hands & move on
 4 years ago '07        #775
True Sinister 120 heat pts120
space
avatar space
space
$22,456 | Props total: 5366 5366
Actually I was insulted first. It's a tad silly to be a revisionist on a thread we are all in.

Only people who won't read the whole thing will fall for the True Sinister started insulting people" lie.
 4 years ago '07        #776
True Sinister 120 heat pts120
space
avatar space
space
$22,456 | Props total: 5366 5366
 Fresco said:
Not even I would troll like that
That guy has the Ken Kaniff syndrome. There really is nothing to say in response.
 4 years ago '07        #777
True Sinister 120 heat pts120
space
avatar space
space
$22,456 | Props total: 5366 5366
Instead of sho 2010 it should be slow 2010 if not ho 2010.
 4 years ago '05        #778
MemphBleek05 47 heat pts47
space
avatar space
space
$10,402 | Props total: 9894 9894
 True Sinister said:
Actually I was insulted first. It's a tad silly to be a revisionist on a thread we are all in.

Only people who won't read the whole thing will fall for the True Sinister started insulting people" lie.
Nah bruh, don't try to come off as innocent...you were throwing shots at people, left and right too
 4 years ago '13        #779
demari 13 heat pts13
space
space
space
$1,803 | Props total: 3738 3738
 Darkdrone said:
We gonna let this sh*t slide
i ain't gay but if that's what homie is in to then why should we ride him for that? he probably make a dope boyfriend. we already know he got that big ghetto b00ty in the back, and girls shaped like him always got dat sloppy throat so it's probably the same for dudes. fall back bruh i aint into dudes just sayin for a gay dude he's a good catch
cloudy55 gave props
 
 4 years ago '08        #780
moneybucket 
space
avatar space
space
$352 | Props total: 7 7
 True Sinister said:
Instead of sho 2010 it should be slow 2010 if not ho 2010.
That was work than your jock ich joke.. Your a grown man, you can do better
Home      
  
 

 






most viewed right now
 47
Image(s) inside Jennifer Lopez Baby Got Back
38 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
Demar Derozan Banned from Compton
39 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 35
Image(s) inside Offset RUIN Migo Rollout & Is Getting Cancel For Homophobic Line "I Do..
334 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 27
Video inside Is anyone getting Mutant Footaball League on Friday?
59 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 19
Video inside Michael Blackson rips Kevin Hart in new standup. :mjlol:
15 comments
18 hours ago
@movies
most viewed right now
 15
Diddy Responses To Gay Comments And Disses 50 Cent
165 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Image(s) inside Lindsay Lohan continues Batgirl campaign on Twitter
76 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 11
Video inside Hardest Effin Game for the SNES!
51 comments
20 hours ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy