50 Cent response to KDot

most viewed right now
 215
Image(s) inside Drake tattoos portrait of Sade on his ribs and a bottle of cologne ..
54 comments
@hiphop
most viewed right now
 134
Image(s) inside Mar 22 - Legendary Mafia Goon Depicted In Goodfellas Arrested With Got..
23 comments
@news
most viewed right now
 96
NBA LaVar Ball responds to LeBron & says "Can't Nobody Warn Me for Nothing"
158 comments
@sports
most viewed right now
 83
Image(s) inside Mar 22 - Chris Brown's No Good Baby Moms Got Humbled In Court
103 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

 4 years ago '12        #501
brandonx12 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,625 | Props total: 123 123
 MemphBleek05 said:


Why you let your homies play you like that bruh?

[pic - click to view]

 4 years ago '08        #502
El Fuerte 
space
avatar space
space
$3,660 | Props total: 555 555
Yo - you n*ggas really need to stop man - for real.
NiGHTS77 gave props
 
 4 years ago '07        #503
True Sinister 115 heat pts115
space
space
space
$21,065 | Props total: 3309 3309
Really you going against logic is only going to drive you crazy. I don't any of you to reach the point of no return over something so petty. Please don't use me as an excuse for your own self destruction.
NiGHTS77 gave props
 
 4 years ago '07        #504
True Sinister 115 heat pts115
space
space
space
$21,065 | Props total: 3309 3309
Seriously no joke or diss

I don't trust people...I trust people to be how they are once I get to know them. Me loyalty is based on internal integrity not reciprocation. Anyone that does something to anyone else or is not being true will suffer the consequences on their own.
 4 years ago '10        #505
Livin Life 4 heat pts
space
avatar space
space
$12,840 | Props total: 2730 2730
 True Sinister said:
Who hurt you? Or your mother? Did you watch a fat guy r*pe her and take a dump on her chest before he left? Is this why you hate fat people? Where did he stick the hot dog?
What the fu*k?


 True Sinister said:
I don't know what the future holds. I have never personally met a young lady in my life that was stable, mature, and had good priorities. I'm worried about gaining a financial stability more than anything else at this moment in life.
He livin' that money over bi*ches life tho
NiGHTS77 gave props
 
 4 years ago '13        #506
MeteorMan 32 heat pts32
space
avatar space
space
$3,266 | Props total: 189 189
I have never seen anything as sad and pathetic as this anywhere in my time participating on internet forums. True Sinister, real talk bruh, I hope and pray you get ya sh*t together fam. You can start by dropping those loser friends of yours.
 4 years ago '04        #507
CTre 22 heat pts22
space
avatar space
space
$32,336 | Props total: 2081 2081
 MemphBleek05 said:
You have to watch the company you keep bruh. I'm not saying this in jest, I'm saying this as a father figure of sorts. Those dudes who filmed that, aren't your friends. You over here taking bumps, doing promos to help your homey with his WWE dreams. Meanwhile your crew hitting you with subliminals. Got you uploading your own diss record (ohgod). Time for you to get selfish bruh. Kick those Yu-Gi-Oh cards trading bums out your life and focus on a better you. It's only right bruh.
real talk..

Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending.
NiGHTS77 gave props
 
 4 years ago '10        #508
Hovi Bryant 663 heat pts663
space
avatar space
space
$29,869 | Props total: 15846 15846
 Mocking Mind said:
 4 years ago '08        #509
Eagles All Day 79 heat pts79
space
avatar space
space
$30,317 | Props total: 7296 7296
Damn, how'd I miss this thread....kinda sad
 4 years ago '10        #510
Hovi Bryant 663 heat pts663
space
avatar space
space
$29,869 | Props total: 15846 15846
Yo....what the fu*k did this thread turn into?
 4 years ago '12        #511
MischiefTooReal 135 heat pts135
space
avatar space
space
$11,111 | Props total: 3896 3896
 MeteorMan said:
I have never seen anything as sad and pathetic as this anywhere in my time participating on internet forums. True Sinister, real talk bruh, I hope and pray you get ya sh*t together fam. You can start by dropping those loser friends of yours.


Thread was hilarious at first but now it's just


[pic - click to view]



Last edited by MischiefTooReal; 08-16-2013 at 05:34 PM..
 4 years ago '10        #512
Hovi Bryant 663 heat pts663
space
avatar space
space
$29,869 | Props total: 15846 15846
Good lord. I knew this n*gga was a cornball...but fu*k.
 4 years ago '12        #513
King Jaffe Joe 17 heat pts17
space
avatar space
space
$7,435 | Props total: 2433 2433
 MischiefTooReal said:


Thread was hilarious at first but now it's just


[pic - click to view]

yeah...I kinda feel bad after seeing that sh*t with his friends clowning him, MemphBleek was 100% on point with his post earlier
 4 years ago '04        #514
King Capo 7 heat pts
space
avatar space
space
$5,714 | Props total: 841 841
Mane I been tripping off this sh*t,I was wondering why the hell this thread was 20+..


One question to the homie true,How much money have you made since this thread started?
Put your focus on that more than what these n*ggas talking about and maybe life would be better...

Dont be content
NiGHTS77 gave props
 
 4 years ago '13        #515
Impeccable 198 heat pts198
space
space
space
$14,648 | Props total: 14 14
 MemphBleek05 said:
Your entire logic is off though bruh. It's a few things about this video, don't worry, I'll list them. If you look at my carefully formatted post below:

- You could probably tie the back of your head into a ponytail.......
- Your friend clearly asks you about your s3x life on video as a means to destroy your character
- You talk about pressing that s3xual button as if bi*ches is just waiting for you to come thru....
- You answer as if s3x isn't important to you, when you know damn well if you could, you would
- Your friends think you're gay
- Them harping on the homos3xual questions makes me think they've talked about this behind your back. They definitely think you're gay bruh.
- For real bruh, the back of your head is in serious need of a nip/tuck.
- Whoever films you, loves to scroll up and down you, at odd times
- You have extreme examples as for as social life is concerned. Or why people don't hang with you. I could clearly see the pain of rejection in your eyes. The long thoughts, the pauses, bruh you damn near cried.
Damn Just take the L and never come back. Sht went from a classic to just sad
 08-16-2013, 05:55 PM         #516
gunznbuttah  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
90% of boxden is just like true sinister.
true sinister sacrified himself for everyone on this site.
use your 3rd eye people true sinister is you



/close thread
NiGHTS77 gave props
 
 4 years ago '04        #517
King Capo 7 heat pts
space
avatar space
space
$5,714 | Props total: 841 841
 gunznbuttah said:
90% of boxden is just like true sinister.
true sinister sacrified himself for everyone on this site.
use your 3rd eye people true sinister is you



/close thread
Damn I'm in that 10% ain't no way in hell I'm anything like the homie true
 4 years ago '09        #518
jodyham 8 heat pts
space
space
space
$1,080 | Props total: 0 0
 gunznbuttah said:
90% of boxden is just like true sinister.
true sinister sacrified himself for everyone on this site.
use your 3rd eye people true sinister is you



/close thread
It's crazy how you see someone mouthing off and then their picture gets posted.

 08-16-2013, 06:14 PM         #519
snoopdoggiz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 King Capo said:
Damn I'm in that 10% ain't no way in hell I'm anything like the homie true
This.
 4 years ago '07        #520
1LynguisticMind 177 heat pts177
space
avatar space
space
$24,897 | Props total: 1098 1098
yall making me feel bad now for this sh*t.

some people just need to learn though man I feel like this kids delusions have gone on for FAR to long. A reality check is far over due for this kid. It sucks for him it came In the form of an online exposure on a forum instead of a friend relative

sh*t really is awkward at this point. my advice?

-get some new friends: clearly your a joke to them. they hang out with you to make fun of you....and record it

- hit the treadmill ASAP: you need to lose some weight, its not good for your self esteem and your health. People will automatically a.ssume you are lazy and it may hinder you from going anywhere in life.

- Get laid: find a prostitute or learn how to talk to women. once you get that out off the way things might be a little better.

- LEAVE BOXDEN: only thing you gonna find here is clowning.....and the clowning is well deserved...you did this to yourself

-Get help: - talk to a professional....a psychiatrist

If you really are 25 I actually really feel bad for you

in my 8 years on boxden I have never seen something this pathetic...


Last edited by 1LynguisticMind; 08-16-2013 at 06:25 PM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 55
Image(s) inside Husband Supports Wife In Court After She Fu€Ks 14yr Old Numerous Times..
67 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 47
2011 Birdman's up and coming albums: What happen to dat boy?
33 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 33
Video inside Goons Of The Industry Episode 6..... "Wayne Perry"
184 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 21
Dave is back! Netflix now
232 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 21
Image(s) inside No one offered him a seat... Picture says a thousand words.
146 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 12
Anatomy Teacher Turns Herself In After Going Too Far With Student
133 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Video inside Cyhi The Prynce New Freestyle Going for the Crown
49 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Image(s) inside Russell Westbrooks Rocks Custom Jordan PE. #WhyNOT
31 comments
2 days ago
@gear
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy