Budden vs Styles P on Twitter :mikewhoa:

most viewed right now
 80
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
191 comments
@hiphop
most viewed right now
 71
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
135 comments
@movies
most viewed right now
 68
Post Malone almost commits career suicide on stream
219 comments
@hiphop
most viewed right now
 41
Image(s) inside Rare Pics of B.G. Derrick (N.O. Rap)
81 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 08-13-2013, 01:33 PM         #41
CurlyD  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Str8 outta Cuse said:
Classic NY style. A West Coast artist disses NY and NY artists decide to diss each other in response.

 4 years ago '11        #42
Norcal 78 heat pts78
space
avatar space
space
$11,810 | Props total: 1194 1194
 Delbert Mengel said:
the delusional homos3xual budden stans are back. would have thought you lames would have topped yourselves by now.

styles p shut down the whole roc beef. as if he'd give a fu*k about buddens. he'd destroy him.
 4 years ago '06        #43
jj01 
space
avatar space
space
$44,956 | Props total: 4678 4678
 Delbert Mengel said:
the delusional homos3xual budden stans are back. would have thought you lames would have topped yourselves by now.

styles p shut down the whole roc beef. as if he'd give a fu*k about buddens. he'd destroy him.

dont be a moron

p is not fu*kin with joseph bar for bar


[video - click to view]


look at the man's reaction, he not on that level
 4 years ago '12        #44
thepoeticgoblin 
space
space
space
$355 | Props total: 8 8
 silentmurder2 said:
He took what Budden was saying as negative but it wasn't. Misunderstanding
Exactly, no more no less. Styles got salty quick though so one can imagine that The LOX really don't like Joey.
 4 years ago '04        #45
ATLDOPEBOI30 73 heat pts73
space
avatar space
space
$32,467 | Props total: 6050 6050
 HELLZWINTA202 said:
Jadakiss would DESTROY that dude.....when the fu*k did this lil overrated f*ggit become the greatest rapper ever???? Yall n*ggaz buggin
but that n*gga aint go respond so who cares and even if he do who gone hear it ? the rats of ny sewers
 08-13-2013, 01:39 PM         #46
blafy  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Str8 outta Cuse said:
Classic NY style. A West Coast artist disses NY and NY artists decide to diss each other in response.



NY we will never get it together
but fu*k it thats how we are
 4 years ago '05        #47
poeknock 5 heat pts
space
avatar space
space
$5,727 | Props total: 157 157
I feel this way....if you live in NY or claim NY..how you not gonna say something is a n*gga from the other coast say he the King of your city?? OG or not..he still laid waste to your city an its 239pm eastern time an nobody has said nothing yet?!
 08-13-2013, 01:42 PM         #48
Nasty Neighbor  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
asap rocky gon rap about bossquat
 4 years ago '13        #49
R0ZAY 15 heat pts15
space
avatar space
space
$2,974 | Props total: 1470 1470
@ n*ggas saying Jadakiss will murk Budden

fu*k n*ggas
 08-13-2013, 01:45 PM         #50
bigree61  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Str8 outta Cuse said:
Classic NY style. A West Coast artist disses NY and NY artists decide to diss each other in response.

loser's mentality
 4 years ago '12        #51
thepoeticgoblin 
space
space
space
$355 | Props total: 8 8
Joe Budden is really underrated as a diss rapper I see...
 4 years ago '04        #52
slapaho 2 heat pts
space
avatar space
space
$6,301 | Props total: 2497 2497
you n*ggas make it seem like them ny n*ggas did anything when dogg pound did that sh*t in new york

mobb deep and cnn queens n*gga rode,but outside of them n*ggas alot of n*ggas was str8 church mouse.




[video - click to view]





damn near 20 yrs later and that ether still burns slow.
 4 years ago '12        #53
SlimDunkin 1717 heat pts1717
space
avatar space
space
$10,570 | Props total: 1616 1616
P would body everybody
 4 years ago '07        #54
Pos 90 heat pts90
space
avatar space
space
$9,617 | Props total: 5471 5471
Gotta respect Budden, he not afraid to put his rep on the line and he speaks his mind.

undefeated on wax
 4 years ago '06        #55
Yung Dilla 1478 heat pts1478
space
avatar space
space
$54,897 | Props total: 25688 25688
I remember budden said he wouldn't get in a back and fourth with anyone he didn't have dirt on.

Game change of heart
saigon hoe baby mama and he wanted to abort the baby
The jay sh*t
The busta sh*t (he didn't mention what it was but said if they did battle busta would really wanna put hands on him. Hinted at a gay lover tho )
prodigy didn't get personal but destroyed him anyway
 4 years ago '05        #56
pokora 
space
avatar space
space
$1,168 | Props total: 5 5

[tweet - click to view]

 4 years ago '04        #57
slapaho 2 heat pts
space
avatar space
space
$6,301 | Props total: 2497 2497
joe sound like the weak n*gga in the crew..when some sh*t pop off he says "oh damn he called you a bi*ch too tho..you gon let that slide?"

meanwhile he stand behind everyone and does nothing even tho he was called a bi*ch too.
 4 years ago '07        #58
sleep23rd 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,826 | Props total: 307 307
I love styles p... But all he gonna say is how he is the hardest out, where he will poke u with the shank or the blade and how it'll leave u leaking like ragu sauce and then he will talk about putting the hawk or the ox to ur neck... Then he will count how many butterfly stitches he will leave...
 4 years ago '10        #59
LORD PLISSKEN 15 heat pts15
space
space
space
$21,017 | Props total: 8022 8022
 jj01 said:
dont be a moron

p is not fu*kin with joseph bar for bar



look at the man's reaction, he not on that level
If you can't see how much of a f*ggot he his by that video then it makes sense why you love
 4 years ago '06        #60
Yung Dilla 1478 heat pts1478
space
avatar space
space
$54,897 | Props total: 25688 25688
 slapaho said:
joe sound like the weak n*gga in the crew..when some sh*t pop off he says "oh damn he called you a bi*ch too tho..you gon let that slide?"

meanwhile he stand behind everyone and does nothing even tho he was called a bi*ch too.
Maybe you mised it but joe was the first rapper to say he's gonna make a response He responded to styles saying no rapper mentioned responded and they should of by 12. Joe simply said well you in that list too being you are from new york.. HATERS GONNA HATE
Home      
  
 

 






most viewed right now
 88
NFL Robert Griffin III, sets the record straight.
65 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 51
Image(s) inside Ugly niggas watch ya step
48 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 45
Image(s) inside Thick as fu-k
47 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
40 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 27
Image(s) inside Dec 13 - Man is thrown 45 feet off bridge for intervening in couple's ..
67 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 26
Joe Budden says Eminem is using the Plight of Black People as a way to sell re..
189 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 24
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
160 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 22
Image(s) inside Sorry Em This Not It I Mean At Least You Tried
141 comments
20 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy