Recent pic of Jay Z and Dame Dash....REUNION SOON?

most viewed right now
 86
Pusha T tweets about “duppy freestyle”
128 comments
@hiphop
most viewed right now
 63
NBA Lebron James just TORE HIS ACL and then RECOVERED in a few minutes :mjwtf:
32 comments
@sports
most viewed right now
 49
Image(s) inside Drake Spoke Way Too Soon
93 comments
@hiphop
most viewed right now
 42
NBA Did LeBron just have 46-11-9(-3)? :mjwtf:
58 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '12        #181
Taste Maker 29 heat pts29
space
avatar space
space
$3,713 | Props total: 232 232
 YungPrinceNY said:

[pic - click to view]

dame thinkin i would have never signed this n*gga
 5 years ago '04        #182
Mr_Plenty 
space
avatar space
space
$2,752 | Props total: 330 330
there will be no reunion...they never work.....
 5 years ago '06        #183
on_my_grind 6 heat pts
space
avatar space
space
$2,438 | Props total: 3034 3034
 YungPrinceNY said:

[pic - click to view]



[pic - click to view]



ALL WE NEED IS BEANS CAM AND BLEEK

N MAYBE AMIL
some people got to be mad

 5 years ago '12        #184
Trelli3Matrix 
space
avatar space
space
$10,720 | Props total: 5697 5697
 Eazy123 said:
WHY AM I HYPED AS fu*k RIGHT NOW

IM BOUTA BUMP SOME CLASSIC ROCAFELLA sh*t RIGHT NOW
Y? Yall act like they r at the studio. Both of them are old and wiser now, doesnt mean they making hit again. And if the roc came back, it wuld b garbage. They r all out of their prime. Its like if dipset reunited....cam sucks now, jr sucks now, hell rell boring, santana got fat and sounds tired.... It wouldnt be the same. I kno yall dont listen to d12 but do u think eminem wuld b the same as he was on purple pills and f!ght muisc? It wuld b like a group of n*ggas rapping. No real chemistry.
 5 years ago '12        #185
Trelli3Matrix 
space
avatar space
space
$10,720 | Props total: 5697 5697
 on_my_grind said:
some people got to be mad

Yea. If this was a jesus christ and luficer duet album. Who gon b mad at a picture of some 50 year old men tho. This is a little too late. Like juelz talkin bout that tryna get that "i cant feel my face" mixtape wit weezy up and runnin. Really? When weezy is at his worst? This aint 06, we been off dat. Yall thought jay and nas on the same team ould be big, epic, incredible, hip hop at its finest.... Look how that turned out.
 5 years ago '12        #186
Trelli3Matrix 
space
avatar space
space
$10,720 | Props total: 5697 5697
 Walkerboy86 said:
When Jiggman tell u this?

Lmfao u think they gonna do biz together? U dont even believe that. Its business, not personal. And whatdoyakno, jay z is a smart BUSINESSMAN. Just like 50. They kno bad investments. They may be cool again, but both understand to agree to disagree on business moves.

U c what ice cube did to cypress hill: stole their song. Was forgiven....then stole their song AGAIN!! If u let a n*gga snake u for huge profit and continue networking with them, u dumb. Let me borrow $500. Ill pay u back on september 32nd
 5 years ago '04        #187
HUMAN_CRACK 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,365 | Props total: 120 120
 True Sinister said:
Smh @ anyone acting like Roc Nation is anywhere near as successful as Rocafella. Jay has one gold artist. Dame signed multiple platinum artists.
By that one gold artist you mean j cole. Just go ahead and leave Rihanna out lol. Ain't yeezy still signed to Hov too?
 08-09-2013, 09:07 AM         #188
Old Man Quillis 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 HUMAN_CRACK said:
By that one gold artist you mean j cole. Just go ahead and leave Rihanna out lol. Ain't yeezy still signed to Hov too?
It was Dame's idea to let Kanye shine if I remember that right.
 5 years ago '09        #189
Coke Wave 14 heat pts14
space
avatar space
space
$4,097 | Props total: 178 178
cole lawse
 5 years ago '13        #190
theon3 6 heat pts
space
avatar space
space
$2,907 | Props total: 782 782
why dame look like he got beat up?
 5 years ago '12        #191
CosbySweater 302 heat pts302
space
avatar space
space
$36,707 | Props total: 18449 18449
IT'S THE ROC YOU BASTARDS!
 08-09-2013, 09:30 AM         #192
Niruggg 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The Dark Kn1ght said:
WTF did Dame do for Jay though

the n*gga is a glorified hot head
you're an idiot…what dame was just running screaming at people. Jay wouldn't be where he is if it weren't for dame
 5 years ago '07        #193
True Sinister 121 heat pts121
space
avatar space
space
$23,520 | Props total: 7627 7627
 HUMAN_CRACK said:
By that one gold artist you mean j cole. Just go ahead and leave Rihanna out lol. Ain't yeezy still signed to Hov too?
Jeezy is and Rihanna were Def Jam artists who when they were signed were more a.ssociated with Shakur Stewart and LA Reid.

Rihanna is managed by Roc nation which is not quite the same thing. I remember Meek complaining how stupid he felt his management was.
 5 years ago '10        #194
trill jackson 834 heat pts834
space
avatar space
space
$21,024 | Props total: 23185 23185
dame got something jay wants.......the reasonable doubt masters ....he gonna come up
 5 years ago '06        #195
DominicanLou 17 heat pts17
space
avatar space
space
$7,744 | Props total: 5415 5415
i thought he would've ran out of white tees by now
 5 years ago '07        #196
True Sinister 121 heat pts121
space
avatar space
space
$23,520 | Props total: 7627 7627
 DominicanLou said:
i thought he would've ran out of white tees by now
Come on...he's from Harlem.
 5 years ago '06        #197
Knockout5 7 heat pts
space
avatar space
space
$773 | Props total: 51 51
Jay apparently reunited with the chick he beat up too!


[pic - click to view]



Now he got her in a rear nekkid choke while she moves his hand to breathe

 YungPrinceNY said:

[pic - click to view]


When will Jay ever learn?
 5 years ago '12        #198
Thworldisyours 52 heat pts52
space
avatar space
space
$8,477 | Props total: 18658 18658
This thread got me feelin like...



[pic - click to view]




Good to see these two back together
[pic - click to view]

 5 years ago '04        #199
Hood_Rich 7 heat pts
space
avatar space
space
$16,242 | Props total: 759 759
Dame used to talk all that sh*ttttt
Home      
  
 

 






most viewed right now
 24
I will marry this woman for real.
132 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
FAMILY GUY Ă— "Peter Becomes A Millennial"
36 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 12
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
185 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 11
Jay Z Sued For Misusing RocNation Logo He Does Not Own
14 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 10
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
Image(s) inside May 24 - Millennials born in 1980s may never recover from the Great Re..
75 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 6
Image(s) inside She Paints ...
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 4
Image(s) inside This guy slaps your girls ass... wyd
116 comments
1 day ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy