NBA 2K14 new blocked shot system.

most viewed right now
 193
Video inside NBA Youngboy caught lacking
41 comments
@hiphop
most viewed right now
 132
Image(s) inside CROOKED I: "Sad to hear one of the GOATS not flow in pocket"
122 comments
@hiphop
most viewed right now
 108
NBA Lebron James says he SLEEPS 12 HOURS EVERYDAY & TIGER WOODS say only 4 HRS..
84 comments
@sports
most viewed right now
 92
Damn .. Chief Keef going bald
64 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '04        #1
6714 pageviews
99 comments


Da Ill One|M 4602 heat pts4602
space
avatar space
space
$45,559 | Props total: 5088 5088
NBA 2K14 new blocked shot system.
 

 
NBA 2K14 is premiering a brand new blocked shot system! Get ready to reject those that come soft, including now the ability to block dunks! Make your mark defensively in NBA 2K14, October 1st.

image


Info from visit this link 2K facebook page

99 comments for "NBA 2K14 new blocked shot system."

 08-06-2013, 12:27 PM         #2
Cya Nerd 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 5 years ago '10        #3
kawgre12 22 heat pts22
space
avatar space
space
$14,068 | Props total: 10771 10771
 5 years ago '09        #4
Burg Boy 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,138 | Props total: 820 820
 5 years ago '12        #5
MischiefTooReal 141 heat pts141
space
avatar space
space
$11,929 | Props total: 5544 5544
 5 years ago '10        #6
Hovi Bryant 676 heat pts676
space
avatar space
space
$30,967 | Props total: 20526 20526
Iggy going hard as hell and got blocked. No homo.
 5 years ago '05        #7
P-Hill|M 26 heat pts26
space
avatar space
space
$38,154 | Props total: 13011 13011
show me this on PS4 and XBOX One (and hopefully PC) please
 5 years ago '10        #8
Agentzer0oo0 216 heat pts216
space
avatar space
space
$69,553 | Props total: 28808 28808
including now the ability to block dunks!


Whatever I ain't gonna snap on them, finally we got this in the game.
 5 years ago '05        #9
P-Hill|M 26 heat pts26
space
avatar space
space
$38,154 | Props total: 13011 13011
 Agentzer0oo0 said:


Whatever I ain't gonna snap on them, finally we got this in the game.
hopefully it ain't bad like Live 04-05 was... Yao Ming and Ben Wallace used to block dunks and layups from every angle on the court no matter what
 5 years ago '05        #10
Quddus 12 heat pts12
space
space
space
$15,708 | Props total: 7110 7110
 P-Hill said:
hopefully it ain't bad like Live 04-05 was... Yao Ming and Ben Wallace used to block dunks and layups from every angle on the court no matter what
I use to k!ll dudes
 5 years ago '13        #11
MIAMI 152 AVE 5 heat pts
space
space
space
$1,597 | Props total: 1806 1806
That's a foul on lebron in the second pic to the right
 5 years ago '10        #12
lse4 25 heat pts25
space
avatar space
space
$877 | Props total: 160 160
I'd like to see some actual gameplay footage and more info for the next gen versions
 5 years ago '12        #13
TrillSwag 3 heat pts
space
avatar space
space
$5,463 | Props total: 10069 10069
Yeah. You cant block dunks in 2k13. One of the biggest flaws in the game.
 5 years ago '05        #14
Danger Zone 60 heat pts60
space
avatar space
space
$35,279 | Props total: 21686 21686
 Agentzer0oo0 said:


Whatever I ain't gonna snap on them, finally we got this in the game.
I was gonna say something about that too. These n*ggas pulled a COD
 5 years ago '11        #15
Retro 83 heat pts83
space
space
space
$21,151 | Props total: 378 378
2K11 was the GOAT GAME!

2K12 was aight, 11 was better tho

n*gga what the fu*k is this 2k13 sh*t?

Anyone see a trend?
 08-06-2013, 03:14 PM         #16
Se7en 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Finally....Gonna be sending peoples sh*t now. Force these sorry f*ggots to take jumpers
 5 years ago '06        #17
Kingme 14 heat pts14
space
avatar space
space
$11,793 | Props total: 9804 9804
 Fly or Die said:
i swear aint nobody on this site start playing 2k til 2k11

2k2 on dreamcast will always be the goat

2k8 is the best 2k of this gen
Str8 up! The swat blocks in 2k2 plus the post play was the best in the history of the series.
 08-06-2013, 04:55 PM         #18
LaRy BLanco 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 kawgre12 said:
GOAT Guard blocker

cant wait to send niccas shyts flying with my homie D3
 5 years ago '12        #19
Kastanova 91 heat pts91
space
avatar space
space
$16,469 | Props total: 1773 1773
This doesn't mean sh*t until you can block the power spinning dunk cheese.
 5 years ago '11        #20
LetMeBeGreat 58 heat pts58
space
avatar space
space
$1,136 | Props total: 490 490
Literally my only complaint has been this over years, glad they're adding it.


Feel sorry for the ppl I play against, they thought it was bad before..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 68
perfect night at the club status
29 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 56
Image(s) inside Ok my dude. You & your wife are breaded & just dropped a album. But wu..
104 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 52
Video inside Meanwhile In Grand Rapids: Chick Loses Her F*cking Mind And Wreaks Havo..
79 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 33
Image(s) inside OG Aunt Viv Blames Will Smith For Son's Suicide Attempt, Says, Carlton..
172 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 19
audio inside [New] Percy Keith - Dementia (Response to Kevin Gates) Dreka smashed th..
191 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 16
NBA Stephen Mackin A Smith
116 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 14
Beyoncé & Jay Z Just Dropped An Album
817 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 11
John Travolta’s ‘Gotti’ Scores Zero Percent on Rotten Tomatoes
70 comments
2 days ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy