Body Marked Up Like the Subway in Harlem

most viewed right now
 127
Birdman broke af - about to lose his mansion due to $12 Million Dollar Loan
65 comments
@hiphop
most viewed right now
 73
Damn!! Is all I can say
42 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 69
Video inside Was there ever a bigger weed carrier than SliffStar
34 comments
@hiphop
most viewed right now
 67
Image(s) inside Dec 17 - Do You Do These 5 Things W ur Cellphone That Health Officials..
41 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 08-07-2013, 10:46 AM         #81
darealoj  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
They'll be on welfare for the rest of their lives. There is no way they will get a job.
 4 years ago '04        #82
ATLDOPEBOI30 73 heat pts73
space
avatar space
space
$32,497 | Props total: 6073 6073
dude already posted a video of dude workin in the tatoo shop white folks reachin
 4 years ago '04        #83
shadow_boxer 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,276 | Props total: 813 813
 TheMindOf said:
Self Esteem issues too rampant in society

 4 years ago '12        #84
eCity 420 21 heat pts21
space
avatar space
space
$9,263 | Props total: 840 840
cant even read or tell what the tats are
 4 years ago '05        #85
ice wolf 515 heat pts515
space
avatar space
space
$9,303 | Props total: 5495 5495
 grapedrank said:
maybe hes the CEO of his own business. why you jumping to conclusions dude?
CEO of Dime Baggie Industries
 4 years ago '04        #86
strahan2004 40 heat pts40
space
avatar space
space
$5,059 | Props total: 405 405
 Cya Nerd said:

[spoiler - click to view]

People

 4 years ago '04        #87
knownomniscient 21 heat pts21
space
space
space
$3,411 | Props total: 2007 2007
Lol everybody keeps ignoring my post. The woman OWNS a tattoo and body piercing shop in Atlanta.
 4 years ago '11        #88
wjcorner 3 heat pts
space
avatar space
space
$11,805 | Props total: 2668 2668
 knownomniscient said:
Lol everybody keeps ignoring my post. The woman OWNS a tattoo and body piercing shop in Atlanta.
and the man is a tattoo artist they don't care, they just want to fit them in their box.

I wouldn't get tatted like that in a million years though
 08-07-2013, 01:31 PM         #89
bbrossy313  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 knownomniscient said:
Lol everybody keeps ignoring my post. The woman OWNS a tattoo and body piercing shop in Atlanta.
Makes sense. But its a damn shame she marked her face all up shes a pretty women
 08-07-2013, 01:32 PM         #90
Patrick Galooly  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 knownomniscient said:
Lol everybody keeps ignoring my post. The woman OWNS a tattoo and body piercing shop in Atlanta.
No one cares. She's black, she has tattoos, therefore she's trash. I don't expect anything more from the peckerwoods and cave bi*ches but black people cosigning this sh*t.
 4 years ago '06        #91
davon4204 34 heat pts34
space
avatar space
space
$16,172 | Props total: 1613 1613
They have nothing to live for.
 4 years ago '11        #92
GetuOne 73 heat pts73
space
avatar space
space
$4,475 | Props total: 6 6
I'd let her suck my crotch.
 4 years ago '04        #93
knownomniscient 21 heat pts21
space
space
space
$3,411 | Props total: 2007 2007
 bbrossy313 said:
Makes sense. But its a damn shame she marked her face all up shes a pretty women
Yeah man, I honestly think she's beautiful and I don't have a single tatt. I even tried to holla at her on a dating app on saw her on about a year ago. She was polite but clearly not interested lol. My other homeboy got at her too, he actually got her number but in the end, she was just trying to sell him tattoos lol.
 4 years ago '12        #94
KleanKutt100 151 heat pts151
space
avatar space
space
$4,721 | Props total: 2571 2571
lmao....all you n*ggas defending this sh*t dont understand that exceptions dont change the rule. You were right to say/guess that maybe they do own their own businesses, and it just so happened that 1 of these people turned out to own a tattoo shop and the other is a tattoo artist, but the reality is, most n*ggas you see in the hood going along with this fad dont have their own businesses and arent tattoo artists/shop owners. Generally speaking, you're fu*king up your chance of getting real job if you look like this.


[pic - click to view]

a.ss n*ggas


Last edited by KleanKutt100; 08-07-2013 at 02:41 PM..
 4 years ago '06        #95
Mr. Future 2 heat pts
space
space
space
$6,182 | Props total: 1822 1822
 wjcorner said:
and the man is a tattoo artist they don't care, they just want to fit them in their box.

I wouldn't get tatted like that in a million years though
she actually has 2 shops. One in Atlanta, and one is Houston. And contrary to what yall bbbbbbroke n*ggas think, she caked out....Just ugly af. But hey, you cant judge people by their looks, only by their actions.
 4 years ago '13        #96
PursuitProgress 
space
avatar space
space
$1,374 | Props total: 121 121
 Avitos Way said:
You know good and damn well he ain't know ceo. As much as i hate to see people do this it's his life and he's entitled to do that.

If i had to make a guess I'd say he's gonna end up a statistic
Oh KNOW you didn't...
 4 years ago '12        #97
Klasicktha1 9 heat pts
space
avatar space
space
$1,384 | Props total: 1982 1982
 28 Gramz said:
I was JUST watching a hood documentary on Youtube and this n*gga is ALL OVER IT. He's a tattoo artist from Liberty City in Miami...





Did these 2 nyggas in the video say they smoke weed and toot crack!?
 4 years ago '12        #98
OC123 178 heat pts178
space
avatar space
space
$22,484 | Props total: 1305 1305
 MlLkMan said:
dont ask me how
what you did there i see it

 4 years ago '06        #99
Reflexx 54 heat pts54
space
avatar space
space
$6,585 | Props total: 5517 5517
her nose looks like a flying bird.
 08-07-2013, 05:49 PM         #100
Trgffr  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
So is someone gonna say post instagram or somethin?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 23
Steph Kegels
131 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Image(s) inside Bx, can she be saved? Or is she Too Far Gone?
109 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Image(s) inside Is it just me or did Kanye West dress poorly during the College Dropou..
66 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 11
Image(s) inside Joe Budden coming out of retirement in 2018 over amigos beef? “Enough ..
107 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Image(s) inside Dec 15 - Matt Damon Is Sharing All His Bad Opinions on Sexual Misconduct
48 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 9
Image(s) inside Uncle Murda Comments On Chinx's Killer Who Is Linked To Him!
111 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 8
So this nigga YBN Nahmir really a fraud nigga?
75 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Ultimate mugen build(tell me the characters and Ill build you a custom game)
52 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy