ESPN: Projecting top 10 PGs for 2013-14

most viewed right now
 270
Image(s) inside Sorry Em This Not It I Mean At Least You Tried
49 comments
@hiphop
most viewed right now
 119
NBA Warren Sapp blames CTE for sexually harassing woman
56 comments
@sports
most viewed right now
 112
Video inside Joe Budden Responds To Fans Saying Jeezy Had Him Scared & Shook On Ever..
70 comments
@hiphop
most viewed right now
 73
Image(s) inside Ralo (Fam Goon) Posting Throwback MoneyBaggYo Ether
76 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 4 years ago '09        #41
The Bully 352 heat pts352
space
avatar space
space
$48,389 | Props total: 35113 35113
 #TheReturn said:
So I guess Parker got to earn being better than Conley, Lowry, and Lawson.. I guess his little injury he suffered in the Finals, made his situation not a given as well. He's got to prove himself all over again right.


As I said, this list can not be taken seriously, Rose is ranked 7th and Parker didn't even make it. List holds no weight or value, regardless if Rose has to prove himself or not. Either rank him as if you think he's healthy, or don't rank him at all until he proves himself.
parker's name not being on the list is the only travesty

it's a what have you done for me lately world...what has rose done for basketball lately, besides dress in nice suits and sit on the sideline?
 4 years ago '05        #42
Hold That 103 heat pts103
space
avatar space
space
$36,734 | Props total: 12555 12555
 The Bully said:
parker's name not being on the list is the only travesty

it's a what have you done for me lately world...what has rose done for basketball lately, besides dress in nice suits and sit on the sideline?
I get what you're saying, and I agree Rose hasn't done sh*t since 2012. With that said, why rank him, if you're pretending he's healthy, you know damn well he's better than everyone on that list and at worst top 2 "If you're pretending he's healthy".. If you're unsure, don't rank him, wait until he proves himself. It pretty much telling me they put him in whatever slot to make sure they had a section to sh*t on him because in that whole little piece they never said why he deserved to be where he was at, why he was worse or better than the people ranked below or above him.


Last edited by Hold That; 07-29-2013 at 09:01 PM..
 4 years ago '04        #43
gimmethat 1 heat pts
space
avatar space
space
$11,480 | Props total: 2713 2713
rondo not beeing number one ...him and tp could school these pg
 4 years ago '11        #44
box5 
space
space
space
$2,989 | Props total: 14 14
Smh, got to be honkys with dumb a.ss stats smh, damn ball back in the day was so much better when the players let you know who was the best. Cp3 over tony parker even tho he torched him and got his team further, and if not for his injury and his coach dumb decision at the end of game six, he would of had another ring and potential finals mvp yell
 4 years ago '12        #45
BlackBreesus 60 heat pts60
space
space
space
$8,335 | Props total: 8 8
 box5 said:
Smh, got to be honkys with dumb a.ss stats smh, damn ball back in the day was so much better when the players let you know who was the best. Cp3 over tony parker even tho he torched him and got his team further, and if not for his injury and his coach dumb decision at the end of game six, he would of had another ring and potential finals mvp yell



If you had to build a team from scratch with either cp3 or Parker I know you ain't picking Parker.

Simple way to handle that.
 4 years ago '05        #46
Junior G 114 heat pts114
space
avatar space
space
$54,060 | Props total: 6959 6959
 Moony Jackson said:
fu*k is a rondo?

prime chalmers >
i will slap ya mothafu*kin head off boy

chill out
 4 years ago '12        #47
ThePainkiller 347 heat pts347
space
avatar space
space
$69,760 | Props total: 22139 22139
Rondo would be 10?
 4 years ago '12        #48
ThePainkiller 347 heat pts347
space
avatar space
space
$69,760 | Props total: 22139 22139
 MRS. RONDO said:
i will slap ya mothafu*kin head off boy

chill out
 4 years ago '04        #49
1nonly 15 heat pts15
space
avatar space
space
$12,455 | Props total: 1239 1239
Stop reading when i saw lowry
 4 years ago '11        #50
Anthony1604 2 heat pts
space
avatar space
space
$327 | Props total: 1 1
jeremy lin?
 4 years ago '12        #51
GucciBoy347 39 heat pts39
space
avatar space
space
$10,377 | Props total: 773 773
where's magic mamba ?
 07-30-2013, 02:12 AM         #52
WezLBoy Wonder 
space
space
space
$n/a | Props total:  
No Bledsoe




























































 4 years ago '11        #53
box5 
space
space
space
$2,989 | Props total: 14 14
 Dee504 said:



If you had to build a team from scratch with either cp3 or Parker I know you ain't picking Parker.

Simple way to handle that.
Why I wouldn't? I want real rings not no "well the media and your per says you're best" pg on my squad yell
 07-30-2013, 02:47 AM         #54
WezLBoy Wonder 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 box5 said:
Why I wouldn't? I want real rings not no "well the media and your per says you're best" pg on my squad yell
yea cuz cp3 wouldnt have won chips with prime duncan prime ginobli and prime pop


cp3 > system player parker
 4 years ago '13        #55
Lucky Lucas 47 heat pts47
space
space
space
$15,398 | Props total: 5775 5775
wall 12? wtf


still higher than bum a.ss tony parker and rondo tho
 07-30-2013, 03:03 AM         #56
Lucky Shoes 
space
space
space
$n/a | Props total:  
NO fu*kING JEFF TEAGUE??????
 4 years ago '09        #57
59fifty 
space
avatar space
space
$22,678 | Props total: 10145 10145
dwill too high

Move lillz up some

Move russy to da 1

Move rose down
 4 years ago '09        #58
59fifty 
space
avatar space
space
$22,678 | Props total: 10145 10145
Move k!lla to 2
 4 years ago '07        #59
INFAMOUS 13 heat pts13
space
space
space
$35,778 | Props total: 2740 2740
[email changed - confirm acct by email]
Bulls lost
 4 years ago '08        #60
Illuminati 192 heat pts192
space
avatar space
space
$38,772 | Props total: 9034 9034
 Fly or Die said:


they got derrick rose at 7

kyle lowry is a top 10 point guard now

tony parker not even in the top 10
you mad lwory is a king
Home      
  
 

 






most viewed right now
 73
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
76 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 44
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
42 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 32
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
290 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 20
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
97 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Image(s) inside PUBG XBOX ONE Official Thread
156 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 19
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
251 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 15
Image(s) inside Letís keep it real: is she a 6 in your area?
56 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
113 comments
20 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy