Tyrese and Tank ashamed of Ginuiwine cuz he off the sh-ts in this performance. tank is lmaoing

most viewed right now
 59
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
68 comments
@movies
most viewed right now
 42
NBA LeBron James Covered His Mouth While Talking To Lonzo Ball After The Game ..
76 comments
@sports
most viewed right now
 40
Video inside Breaking News: Everyday Struggle W Joe Budden & Akademiks Won't Be Back..
66 comments
@hiphop
most viewed right now
 39
Article inside Details in Child Sex Complaint Against Rapper 6ix9ine Contradict His ..
261 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 4 years ago '10        #141
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$49,867 | Props total: 13662 13662
this thread is gonna break that group up

 tdub-zr0 said:

[pic - click to view]

 4 years ago '09        #142
Msfourfteleven 23 heat pts23
space
avatar space
space
$6,788 | Props total: 586 586
@ Tank laughing the whole time
 4 years ago '11        #143
box5 
space
space
space
$2,989 | Props total: 14 14
 KiddKidd45 said:
Song was wack but i was expectin ginuwine to be on sum crackhead jodeci sh*t by the comments...he coo and he knew his lyrics..y'all studying that man too hard
song is hot fart a.ss. Get this the fu*k outta here, jahiem, d'anglo and maxwell gonna smash this yell
 4 years ago '11        #144
box5 
space
space
space
$2,989 | Props total: 14 14
Ginuwine ain't no sit in one place singing n*gga, he got to do some dance sh*t, and this the first sh*t they came with? Lol, if you got more than one lead you have to have songs that set each guy up to do his thing. This sounded like cats fu*king disturbing your daughter's sleep yell
 07-22-2013, 11:23 PM         #145
KiddKidd45  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yall see how WSHH jacked this thread? title and all smh...told yall they be lurkin


[video - click to view]

 4 years ago '05        #146
Switchc2390 10 heat pts10
space
avatar space
space
$17,979 | Props total: 3247 3247
at that Gif. n*gga was high as sh*t.
 07-23-2013, 02:36 AM         #147
KiddKidd45  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
somebody give me a time when tank was laughin...i never seen it
 4 years ago '06        #148
bxdiplomat 75 heat pts75
space
avatar space
space
$3,620 | Props total: 5403 5403

[video - click to view]

they responded
 07-23-2013, 07:42 AM         #149
Hiphopstan93  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Tgt got potential to be a good project if they dont have no problems
 4 years ago '06        #150
Johnny Tapwater 3 heat pts
space
avatar space
space
$4,548 | Props total: 2676 2676
Ginuwine didn't even know all the damn lyrics ...
 4 years ago '04        #151
babalou 
space
avatar space
space
$12,433 | Props total: 17 17
@ the response but at least they were able to use this as some decent promo
 4 years ago '10        #152
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$49,867 | Props total: 13662 13662
first Ginuwine and noe Tyrese
 4 years ago '04        #153
Adwerdz 319 heat pts319
space
avatar space
space
$32,757 | Props total: 23311 23311








































TGT bi*ches
Home      
  
 

 






most viewed right now
 22
Video inside Who is she!!
31 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
63 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Video inside T-Mobile about to save us from Comcast, Time Warner & AT&T
55 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 7
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
150 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 5
Star Wars Last Jedi Spoiler review
21 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 5
Image(s) inside Ugly niggas watch ya step
93 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 4
Image(s) inside The Backshots would be crazy
30 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 4
If it bleeds, you can now kill it in Ghost Recon: Wildland’s new free DLC.
37 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy