Durant Engaged To WNBA's Monica Wright

most viewed right now
 95
Video inside My experience after record deal (warning)
147 comments
@wild'ish
most viewed right now
 70
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
71 comments
@hiphop
most viewed right now
 45
Image(s) inside Only 500 followers, catch her before she blow as a ig thot
39 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
Image(s) inside Drake Says He's With The GOAT
71 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 4 years ago '06        #161
Big Bear 20 heat pts20
space
avatar space
space
$32,947 | Props total: 13568 13568
she is not ugly IMO......you all wish you could get a girl that looked like that
smh at THE INTERNET
 07-09-2013, 08:48 AM         #162
Peewee Longway 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 LeChosen1 said:
Cause she aint lightskin with DD t*ts and a 40inch waiste
^^^^^^^^EXACTLY. I'm light-skinned and I'm pretty sure I fu*k more dark skinned girls than everyone else on this forum.


Last edited by Peewee Longway; 07-09-2013 at 08:58 AM..
 4 years ago '08        #163
YoungRay20 290 heat pts290
space
avatar space
space
$27,687 | Props total: 6823 6823
As long as he's happy. She's not bad looking.
[pic - click to view]

 4 years ago '10        #164
hoopslj 5 heat pts
space
space
space
$1,112 | Props total: 49 49
 JudasHatesJesus said:
I think shes cute...


[pic - click to view]



n*ggaz stay hating b


[pic - click to view]

Lmao. Hatin a.ss n*ggas!
 4 years ago '05        #165
Andrefrbk 1067 heat pts1067
space
avatar space
space
$22,887 | Props total: 5118 5118
Good looking black woman, he did good.

[video - click to view]


Seems like a cool chick on some real n*gga shiit though.

[video - click to view]



Last edited by Andrefrbk; 07-09-2013 at 10:07 AM..
 4 years ago '05        #166
kurtd225 28 heat pts28
space
avatar space
space
$8,535 | Props total: 395 395
 FalconBuddha said:



fu*king dead man
 4 years ago '11        #167
case sensitive 
space
avatar space
space
$3,607 | Props total: 321 321
inb4theybothcomeoutthecloset
 4 years ago '04        #168
D. Norman 6 heat pts
space
avatar space
space
$14,847 | Props total: 1982 1982
Them picture

Them videos
 07-09-2013, 01:23 PM         #169
Drone 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I am just disappointed he wants to the tie the knot so soon. Why not get married after your career is over and so these money grubbing hoes don't take half.

Wish him the best though.
 4 years ago '06        #170
Reflexx 54 heat pts54
space
avatar space
space
$6,583 | Props total: 5515 5515
 Kizzle504 said:
man y'all boys gossip like some hoes


 Left Hook said:
Congrats to KD
The only thing that shoulda been said this entire thread. Nobody asked for any of y'all opinion haha

 thegoldenhero said:
The hate in here
Oveerrrr the top.

 JCSIII said:
Dudes in here talking sh*t Lol ...I bet their women ain't half as good looking
Aint a damn person gonna post a pic of their girl, yet she ugly.. ha!

 MelloYelloMD said:

[pic - click to view]


Only Monica Wright I know...

[pic - click to view]



Good homework son
 4 years ago '05        #171
meercy|m 
space
avatar space
space
$9,373 | Props total: 470 470
bx must date all the fine hoes. not from tha states either...
 4 years ago '10        #172
Superboy504 13 heat pts13
space
avatar space
space
$2,919 | Props total: 147 147
she good enough for him.. lol
 4 years ago '07        #173
INFAMOUS 13 heat pts13
space
space
space
$35,778 | Props total: 2740 2740
[email changed - confirm acct by email]
Home      
  
 

 






most viewed right now
 25
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
Image(s) inside Ukrainian Fashion Model Mariya Melny Thong Bikini
24 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
NBA JR Smith passes Kobe for 12th all-time in 3 pointers made
52 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 12
Image(s) inside 'The Walking Dead' Fans Are Flipping Out That AMC Is Promoting Sunday'..
77 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 8
Image(s) inside dannielledai
4 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 5
Image(s) inside If big tiddies and a phat ass aren't your cup of tea, then this isn't ..
61 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 5
Dec 9 - The end of prison visits: jails end face-to-face contact and familie..
100 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 4
Video inside Dec 9 - Scientists Create Vitamin A-Rich Fruit That Could Save Many Lives
31 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy