Ron Isley salty as f### during Charlie Wilson's massive tribute

most viewed right now
 116
Video inside My experience after record deal (warning)
251 comments
@wild'ish
most viewed right now
 113
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
46 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 65
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
154 comments
@hiphop
most viewed right now
 49
NFL Carson Wentz doesnt have a torn acl
125 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 4 years ago '04        #101
refuze 284 heat pts284
space
avatar space
space
$18,674 | Props total: 15410 15410
 4 years ago '05        #102
Chuck_Remixed 250 heat pts250
space
avatar space
space
$17,104 | Props total: 3540 3540
OP put on blast
 4 years ago '12        #103
CaliSteppin 33 heat pts33
space
avatar space
space
$9,691 | Props total: 3387 3387
6 pages deep and Op is nowhere to be found
 4 years ago '04        #104
dat_boi_tj 5 heat pts
space
avatar space
space
$3,404 | Props total: 678 678
Bump...
 4 years ago '11        #105
Xyrax 
space
avatar space
space
$2,396 | Props total: 2455 2455
 lo life dun said:
whats good bi*ch n*gga. the 4th is thursday u still gonna show ya face and beat the sh*t out of me ?

i hit u up on your wall to see if the f!ght is still on and i prop messaged u and even bumped ur thread



and ur still avoiding my question ? are u still meeting me at myrtle beach on the 4th to catch this fade or not ?

i notice u didn't answer me after several attempts but i see u log on and make threads so i know u seen my message.


[pic - click to view]



Done... Shut it down, thread title needs to be changed this sh*t got me dead.
 4 years ago '12        #106
BlackBreesus 60 heat pts60
space
space
space
$8,335 | Props total: 8 8
bi*ch a.ss n*gga was last online 2 hours ago
 4 years ago '10        #107
Agentzer0oo0 209 heat pts209
space
avatar space
space
$67,832 | Props total: 20722 20722
 lo life dun said:
whats good bi*ch n*gga. the 4th is thursday u still gonna show ya face and beat the sh*t out of me ?

i hit u up on your wall to see if the f!ght is still on and i prop messaged u and even bumped ur thread



and ur still avoiding my question ? are u still meeting me at myrtle beach on the 4th to catch this fade or not ?

i notice u didn't answer me after several attempts but i see u log on and make threads so i know u seen my message.
Say what you want about Cash being a Laker fan from NY, bruh keeps it 100, got respect for this mofu*ka forreal.
 4 years ago '04        #108
Ra-da-god 23 heat pts23
space
avatar space
space
$11,749 | Props total: 1557 1557
 lo life dun said:
whats good bi*ch n*gga. the 4th is thursday u still gonna show ya face and beat the sh*t out of me ?

i hit u up on your wall to see if the f!ght is still on and i prop messaged u and even bumped ur thread



and ur still avoiding my question ? are u still meeting me at myrtle beach on the 4th to catch this fade or not ?

i notice u didn't answer me after several attempts but i see u log on and make threads so i know u seen my message.
LAWD 1/2 Mercy


Last edited by Ra-da-god; 07-01-2013 at 05:48 PM..
 4 years ago '12        #109
OC123 178 heat pts178
space
avatar space
space
$22,472 | Props total: 1289 1289
 lo life dun said:
whats good bi*ch n*gga. the 4th is thursday u still gonna show ya face and beat the sh*t out of me ?

i hit u up on your wall to see if the f!ght is still on and i prop messaged u and even bumped ur thread



and ur still avoiding my question ? are u still meeting me at myrtle beach on the 4th to catch this fade or not ?

i notice u didn't answer me after several attempts but i see u log on and make threads so i know u seen my message.
thread hijack

 4 years ago '05        #110
Dun Language 3970 heat pts3970
space
avatar space
space
$75,847 | Props total: 30037 30037
urbanfagsby where are u >? any other time u on here wit ya bi*ch a.ss making needless threads now u wanna duck me like a bi*ch
Nappy Dyed Dreads and 1 others gave props
 
 07-01-2013, 05:57 PM         #111
ralph lauren 
space
space
space
$n/a | Props total:  
OP streets is watchin
 4 years ago '08        #112
Ridah 
space
avatar space
space
$862 | Props total: 252 252
ill fly to see this f!ght lmao
 4 years ago '12        #113
Tyrantula 4 heat pts
space
avatar space
space
$3,414 | Props total: 744 744
Damn OP you really bout to lie down and take this L
Nappy Dyed Dreads gave props
 
 4 years ago '05        #114
Dillinger805 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,994 | Props total: 83 83
is his account still active alive? or has it been deleted in the last few min ? if u gonna talk big u gotta handle it. So far the challenge has been laid out just reply and say u not down and get it over with or this is gonna go on forever and prob will never post again
 4 years ago '05        #115
GST 
space
avatar space
space
$14,827 | Props total: 2394 2394
 lo life dun said:

sh*t probably aint got no name brand in it the tag just says "HAT" and "T-Shirt" on the tag


.

[pic - click to view]

 4 years ago '05        #116
dreas_24 25 heat pts25
space
avatar space
space
$2,963 | Props total: 724 724
I may copy and paste that ether and start randomly posting that in response to Op's lol
 4 years ago '10        #117
pacman45 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,656 | Props total: 2722 2722
This thread got me DONE!
 07-01-2013, 06:29 PM         #119
UdownwitK 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 lo life dun said:
whats good bi*ch n*gga. the 4th is thursday u still gonna show ya face and beat the sh*t out of me ?

i hit u up on your wall to see if the f!ght is still on and i prop messaged u and even bumped ur thread



and ur still avoiding my question ? are u still meeting me at myrtle beach on the 4th to catch this fade or not ?

i notice u didn't answer me after several attempts but i see u log on and make threads so i know u seen my message.

[pic - click to view]



OP dont know what to do!!!!!!!!! LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!
Spot Rusherz and 1 others gave props
 
 4 years ago '10        #120
Mopaito 4 heat pts
space
avatar space
space
$571 | Props total: 2 2
 lo life dun said:
whats good bi*ch n*gga. the 4th is thursday u still gonna show ya face and beat the sh*t out of me ?

i hit u up on your wall to see if the f!ght is still on and i prop messaged u and even bumped ur thread



and ur still avoiding my question ? are u still meeting me at myrtle beach on the 4th to catch this fade or not ?

i notice u didn't answer me after several attempts but i see u log on and make threads so i know u seen my message.


[pic - click to view]




[pic - click to view]



Last edited by Mopaito; 07-01-2013 at 06:32 PM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 111
Video inside My experience after record deal (warning)
252 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 51
Image(s) inside dannielledai
32 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 44
Video inside Boskoe 100 tells Trippie Redd,"You Can't Ban No One From L.A. If you fr..
74 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 36
Video inside Every retarded thot think they a dime on IG
26 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 27
Well Damn quavo is out here clowning buddens again
235 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 20
Video inside Boxden member addressing PORC & trolling accusations
43 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
Dec 10 - Putin: America Is Godless, Has Turned Away from Christian Values
109 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 18
NFL CBS James Brown Hairline Is Seriously Making Me Uncomfortable
101 comments
20 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy