Jim Sterling: Xbox One has a stated 1.5mbps minimum speed requirement

most viewed right now
 62
NBA Former NBA All Star Lorenzen Wright's ex wife is arrested in connection to..
74 comments
@sports
most viewed right now
 37
Image(s) inside Might let her meet the parents
32 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
85 comments
@hiphop
most viewed right now
 32
NBA Read Westbrooks lips to Embiid
56 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '12        #41
OrangeSoda 98 heat pts98
space
space
space
$14,611 | Props total: 5639 5639
 cold_young_thug said:

[pic - click to view]



At&T raping me.
lol. damn cuzzin.
 5 years ago '10        #42
ecomog 98 heat pts98
space
avatar space
space
$3,206 | Props total: 395 395
 Mr I 95 said:

[pic - click to view]



not bad for a cheap sony fanboy
 edouble2k6 said:


And I'm the consumer they do want... too bad I'll be on PS4.

Damn, I'm jealous of that upload speed


[pic - click to view]

 5 years ago '07        #43
link04 87 heat pts87
space
avatar space
space
$12,620 | Props total: 3947 3947
 Mr I 95 said:
austin foyt post your speed test bruh

 5 years ago '07        #44
link04 87 heat pts87
space
avatar space
space
$12,620 | Props total: 3947 3947


my sh*t is a.ss where im at right now...20mbps is coming by the end of the month tho.
 5 years ago '06        #45
darksidesith 9 heat pts
space
avatar space
space
$390 | Props total: 40 40

[pic - click to view]

 5 years ago '06        #46
KingK 28 heat pts28
space
space
space
$15,250 | Props total: 747 747
fu*k U-Verse. I'm about to cancel this sh*t an switch to Comcast/Verizon
 5 years ago '07        #47
bx kid 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,211 | Props total: 1269 1269
the struggle is real
 5 years ago '07        #48
bx kid 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,211 | Props total: 1269 1269
double post
 5 years ago '04        #49
infam0uskills 15 heat pts15
space
avatar space
space
$8,450 | Props total: 5559 5559

[pic - click to view]



I aint worried bout nothinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn'
 5 years ago '07        #50
bx kid 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,211 | Props total: 1269 1269
 infam0uskills said:

[pic - click to view]



I aint worried bout nothinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn'
neither am i good brother
 06-12-2013, 04:38 PM         #51
Se7en 
space
space
space
$n/a | Props total:  
While downloading a few movies..

 5 years ago '08        #52
Dee Grande 1269 heat pts1269
space
avatar space
space
$22,380 | Props total: 7934 7934
the government aint got all day to wait on your kinect uploads
 5 years ago '05        #53
HiRolliN 109 heat pts109
space
avatar space
space
$20,271 | Props total: 2463 2463
 sladewilson said:

[pic - click to view]

:hillwhoa:

im jealous
 5 years ago '08        #54
AyeDre 13 heat pts13
space
avatar space
space
$10,533 | Props total: 283 283
The only thread that Austin fanboy ain't been in all week.
 06-12-2013, 05:11 PM         #55
Se7en 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 HiRolliN said:
:hillwhoa:

im jealous
Who the fu*k needs internet that fast.
 5 years ago '08        #56
Dee Grande 1269 heat pts1269
space
avatar space
space
$22,380 | Props total: 7934 7934
 Se7en said:
Who the fu*k needs internet that fast.
I'm only at 15mbps and I'm good
 5 years ago '10        #57
freshprinceoba 18 heat pts18
space
avatar space
space
$6,318 | Props total: 13 13

[pic - click to view]

 06-12-2013, 05:17 PM         #58
ceo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 freshprinceoba said:

[pic - click to view]

damn u at work or somethin lol
 5 years ago '05        #59
Stupendamatic 117 heat pts117
space
avatar space
space
$18,471 | Props total: 3354 3354

[pic - click to view]



My router and modem are old and need to be upgraded too. Idk how much of a difference that would make though.
 5 years ago '09        #60
Burg Boy 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,064 | Props total: 548 548
smfh at these college apartment internet connection. i gotta pay for my own line soon.. lmfao.
[pic - click to view]



Home      
  
 

 






most viewed right now
 22
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
110 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
28 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
55 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
Lil Duval with the joke of the year
58 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 6
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
49 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
201 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 5
Video inside Hugh Jackman Clarifies Disney-Fox Merger & Wolverine Joining the Avenge..
23 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 4
50 Cent screenshots Holyfathersteve’s thread
229 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy